• Als je de mythe van de minotaurus nog niet kent raad ik je aan om die eerst even op te zoeken
    Het speelt zich btw af in het oude griekenland


    Het is weer zover. Zeven Atheense jongens en zeven Atheense meisjes worden naar Kreta gestuurd om daar in het labyrint van de Minotaurus te worden opgesloten. De Minotaurus, hongerig als altijd, zwerft daar rond op zoek naar de kinderen. Een paar kinderen slagen er echter in om de uitweg te vinden waar de goden natuurlijk verantwoordelijk voor zijn. Ze vluchten stilletjes van het eiland weg en varen van eiland naar eiland, maar niet zonder gevaren, en natuurlijk moeten de goden zich er ook weer mee bemoeien..


    Belangrijke punten:
    ~Theseus is er niet
    ~We beginnen dat ze op de boot naar Kreta zitten, waarna ze in het labyrint worden opgesloten. We verzinnen zelf hoe ze ontsnappen.
    ~De Minotaurus wordt niet gedood
    ~Niet iedereen overleeft het doolhof; Mensen met meerdere personages zullen er dus minstens een moeten laten sterven
    ~Geen geruzie natuurlijk
    ~Er zijn 14 rollen; 7 jongens, 7 meisjes van onder de 18. Andere personages worden niet gespeeld


    Meisjes:
    1. Melanthi Jansonides ~ thePineapple
    2. Selene Vilmaris ~ LovingStyles
    3. Chara Iona ~ LovingStyles
    4. Yulya Milehka ~ XDesire
    5. Daphne Altair ~ CookAholic
    6. Ophelia Elená Agathon ~ CandyFornia
    7. Jade Sky Argya ~ HurtedHeart
    Jongens:
    1. Alive ~ Diapal
    2. Elias Dekas ~ Bronte
    3. Esdras Giannis Agathon ~ CandyFornia
    4. Jason ~ Spyclon
    5. Philip Grigoris ~ CookAholic
    6. Iral ~ Diapal
    7. Jayden Louis Argya ~ HurtedHeart

    Andere Topics:
    De lijstjes
    Topic 2

    We Beginnen op het punt dat de kinderen de boten op worden geleid;
    Have Fun ;D

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 21:51 ]


    Cookies!

    Alive

    Als ik wakker wordt hoor ik naast me gefluister. Langzaam open ik mijn ogen en knipper een paar keer. Dan kijk ik slaperig opzij.
    Selene zit een beetje naar Esdras toe gebogen en ze praten op zachte toon. Ik denk na wat er gister allemaal is gebeurd en besef dat ik best wel wanhopig heb gedaan.

    Iral

    Ik lig nog te slapen in een hangmat helemaal achterin de ruimte, in mijn eentje. Niet dat ik me eenzaam voel of zo. Ik vind het juist prettig om alleen te zijn.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Iemand Jason wakker maken of Naar jade toe. Jade is naar boven geklommen met veel moeite en zit nu op het dek ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Selene
    Ik merk dat al wat meer mensen wakker worden dus us ik schuif een eindje bij Esdras vandaan. Als ik opzij kijk zie ik dat Alive ook wakker is. 'Hee,' zeg ik met een glimlach.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Melanthi gaat wel naar Jade]

    Melanthi
    Ik wordt pas echt wakker door gekraak en gefluister. Ik kijk op en zie Jade naar boven verdwijnen. Nieuwsgierig als ik ben ga ik haar achterna. Ik klom naar boven en kwam om het dek. De maan wierp een licht op het dek dat tegelijk spookachtig en mooi was. Ik ging naast Jade zitten.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 15:18 ]


    Cookies!

    Alive

    Een zucht ontsnapt uit mijn mond en traag kom ik overeind uit de hangmat. Dan merk ik dat ik toe ben aan frisse lucht. Ik wrijf eventjes in mijn ogen en merk dan dat Selene tegen me praat.
    'Hai,' groet ik terug. 'Zullen we even naar boven gaan?' stel ik dan voor.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 15:18 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Selene
    Ik knik, 'is goed'. Daarna zeg ik nog even doei tegen Esdras. Mijn blik blijft hangen op Jayden die nog steeds slaapt. 'Wacht even,' zeg ik tegen Alive. Ik loop naar Jayden toe, 'boe,' fluister ik dan in zijn oor.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Kan je eigelijk met een trap omhoog want Jade sloopte gewoon het halve schip om omhoog te komen. Ze zitten toch ongeveer gevangen onder het dek of niet?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Jep, ze zitten gevangen dus als je omhoog wilt moet je inderdaad het schip mollestreren xd]


    Cookies!

    Alive

    Ze gaat op mijn voorstel in en zegt dat ik nog even moet wachten. Dan loopt ze naar een andere jongen die nog ligt te slapen buigt zich naar hem toe.
    Eén angstig moment denk ik dat ze hem op zijn wang kust. Dan zie ik dat ze hem wat in zijn oor fluistert.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Jayden
    Ik hoor opeens een boe en rol een beetje verschrikt van mijn hangmat af. 'Auwh' Kreun ik als ik op het harde hout terecht kom. Ik kijk omhoog en zie Selene. 'Haha.' Zeg ik droog. Ik sta op en schud mijn haren door de war en haar het stof van mijn kleren. 'Wat is er?' Vraag ik vriendelijk. Ik was bijna nooit Chagerijnig.

    Jade
    Ik kijk op als er iemand naast me komt zitten. Ik ga recht zitten en zie Jayden onder me vallen. Ik grinnik even zacht. Ik mocht Selena wel. 'Heey ik ben Jade. Tweelingzusje van Jayden.' Ze ik vriendelijk terwijl ik mijnschacht uitstak. 'Mooi hè de maan. Hij is vanavond zo vol.' Zeg ik bewonderend. Ik hield van de nacht hij was zo magisch geschapen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Melanthi
    'Ja, elke nacht heeft hij een ander gezicht.' Zeg ik terwijl ik naar de maan kijk. In Athene had ik er ook elke nacht naar gekeken en het was me nog nooit overkomen dat ik er niets in kon zien, tot deze avond. Hoe goed ik ook keek, ik kon er niets in zien. Ik sloeg mijn ogen neer. Nog even en het was ochtend..


    Cookies!

    Selene
    'Sorry,' zeg ik, 'het was niet de bedoeling dat je je pijn deed, Gaat het? Oja, en ik vroeg me af of je mee naar boven wilde met mij en Alive, dus ja of nee?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alive

    Achter me vraagt Selene of de jongen me naar boven gaat. Ik maak een aanstalten om de trap op te lopen en kijk afwachtend achterom.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Ophelia
    Met een uitgerust gevoel rekte ik me uit en voelde aan mijn zachte witte nachtjapon. Hij rook naar rozenblaadjes, net zoals mijn moeder. Even besefte ik weer hoe erg ik haar miste. Voorzichtig wilde ik uit mijn hangmat klimmen, maar met een onhandig gebaar viel ik op de grond. 'Au.' Mompelde ik droogjes. Blijkbaar was het nog nacht, want het was donker en iedereen sliep nog. Ik keek omhoog om te zien of Jason nog sliep. 'Ahhh.' Bracht ik lachend uit. Het was een schattig gezicht om hem te zien slapen.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Jade
    Ik glimlach. Ze klonk wijs. 'Maar ook iedere maand komt haar gezicht weer terug.' Vervolg ik haar wijsheid. Het was wel zo nik hield van de maan hij was mijn verwant. Niets liever wou ik zien in een nacht. Hij gaf licht ik dacht omdat de vuurbal in de ochtend hem verlicht had en hij nog na gloeide van de warmte. Ik vond denken fascinerend. Hoe je hersenen na konden denken en iets uit konden vinden wat je soms kon redden. Dieren hadden het ook. Het was instinct.

    Jayden.
    'Natuurlijk vind ik goed.' ik keek omhoog. 'Maar dan moeten we wel klimmen zoals Jade. Er is geen trap.' Zeg ik als ik om me heen heb gekeken. Ik glimlachte even naar Alive. Ik dacht dat hij dan Alive was. Ik voelde aan het hout en trok me met gemak op. Ik was ook wel goed getraind. Ik klom op een balk den haalde met kracht een houten plank van het dek af. Ik keek naar beneden. 'Veilig.' fluisterde ik. En pak maar mijn hand.' Zeg ik vriendelijk terwijl ik mijn hand uitstak.


    I'm finally back, Finally after a Year break