• hier kon je lezen over mijn ruzie met K.

    Het is nu al een tijdje later en ik erger mij zo hard aan haar.
    De dag dat ik ruzie kreeg met luchte ik mij even uit op twitter. Ik zei wat gemene dingen over haar. Als zij kinder achtig doet, doe ik het ook. Ik vermelde geen namen, alleen de letter K.

    Anyways ik luchte me even uit en de dag erna - woensdag- kwam ze boos naar mij.
    " Zet zulke dingen niet over mij op het web" en ze liep weg.
    Kdacht even bij mezelf de smerige stalker. Ik was daar zo boos om geworden.
    Maar goed. Donderdag was ik verlost van haar toen ze 2 weken naar zuid amerika ging. Ze ging eerst nog wat slijmen bij de leraar en vertelde dat ze voor iedereen een souvenier zou kopen.

    Nu ben ik op msn aan het praten met een vriendin die niet in mijn school zit en ze vroeg " Heb je ruzie met K ?" Ik was even in een shock want ik wilde niet dat iedereen het zou weten. Ik vroeg haar : hoe weet je dat ?
    Ze zij dat K op Facebook zette " I hate you" waarop A vroeg wie
    Ze zei : Den jonas fan.
    Dat ze het op facebook zet maakt mij niet uit maar dat ze dan moet zeuren dat k het op mijn twitter zette.
    Ik heb trouwens mijn profiel beveiligt en al die tweets verwijderd.

    Ok, daar kan ik me ook aan ergeren. Als iemand iets zegt van; dat doe je toch niet? -of ergens in die trans- en het dan vervolgens zelf doen -.-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ja, dat ken ik ergens van. Dat had ik laatst ook en nu zijn we geen vrienden meer. Zij en ik waren drie jaar de beste vriendinnen en op een gegeven moment dan is het gewoon BAM. Dan is het over, dan kan het niet meer.
    Ik denk dat het beste is als je haar nu gewoon negeerd en leuke dingen gaat doen met andere vrienden.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Als zij kinder achtig doet, doe ik het ook.


    Alsjeblieft zeg, je bent toch geen kind meer? Als jij nou gewoon eens volwassen doet, dan kiezen mensen automatisch jouw kant. En het is zeer hypocriet om boos te worden om dat Facebookbericht, omdat jij ook dingen op je Twitter zette.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik snap dat het heel vervelend is,
    maar ik raad je aan om er geen aandacht aan te besteden.
    Ook niet aan haar, houdt je mond er gewoon over en doe alsof ze lucht voor je is. Ik weet dat dit moeilijk is, maar verlaag je niet haar haar niveau. Het is iets tussen jullie, en als zij daar niet op een volwassen manier over wil/kan praten, dan houdt het op. Maar dan moet je het zelf ook niet doen (;

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 18:06 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Sorry dat ik het zeg, maar in dit geval heb je het wél zelf uitgelokt. Dat eerste niet, maar dit zeer zeker wel. Ik vind jullie beiden trouwens ongelooflijk kinderachtig.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Later, als je groot bent, zul je wel merken dat dit allemaal een beetje zinloos is.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Dovahkiin schreef:
    (...)

    Alsjeblieft zeg, je bent toch geen kind meer? Als jij nou gewoon eens volwassen doet, dan kiezen mensen automatisch jouw kant. En het is zeer hypocriet om boos te worden om dat Facebookbericht, omdat jij ook dingen op je Twitter zette.


    Dit dus


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Yoda schreef:
    Sorry dat ik het zeg, maar in dit geval heb je het wél zelf uitgelokt. Dat eerste niet, maar dit zeer zeker wel. Ik vind jullie beiden trouwens ongelooflijk kinderachtig.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    LOLOL. Grow up, whiner.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dovahkiin schreef:
    (...)

    Alsjeblieft zeg, je bent toch geen kind meer? Als jij nou gewoon eens volwassen doet, dan kiezen mensen automatisch jouw kant. En het is zeer hypocriet om boos te worden om dat Facebookbericht, omdat jij ook dingen op je Twitter zette.

    Je hebt daar wel een punt in, ik ben tenslotte maar 13.

    Oh dat heb ik zelfs ook meegemaakt, dat soort mensen zijn zo dom :')


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Avignon schreef:
    Oh dat heb ik zelfs ook meegemaakt, dat soort mensen zijn zo dom :')

    Benton schreef:
    (...)
    Je hebt daar wel een punt in, ik ben tenslotte maar 13.

    Dus, omdat je dertien bent, betekent dat je ruzies verder uit mag lokken, en dan erover gaat huilen als ze iets terugzegt? C'mon man, je hebt nu twee keuzes: Negeren, of door blijven gaan, en je kutter voelen.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    SRSLY? Twitter? Grow up, sjeeeesz.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Dovahkiin schreef:
    (...)

    Alsjeblieft zeg, je bent toch geen kind meer? Als jij nou gewoon eens volwassen doet, dan kiezen mensen automatisch jouw kant. En het is zeer hypocriet om boos te worden om dat Facebookbericht, omdat jij ook dingen op je Twitter zette.

    Aan de ene kant heb je gelijk, maar aan de andere kant niet. Als zij niet wil dat er dingen over haar op het internet geplaatst worden, moet ze het daarna ook niet zelf gaan doen. Want dan werkt het natuurlijk niet hè.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.