• Als je de mythe van de minotaurus nog niet kent raad ik je aan om die eerst even op te zoeken
    Het speelt zich btw af in het oude griekenland


    Het is weer zover. Zeven Atheense jongens en zeven Atheense meisjes worden naar Kreta gestuurd om daar in het labyrint van de Minotaurus te worden opgesloten. De Minotaurus, hongerig als altijd, zwerft daar rond op zoek naar de kinderen. Een paar kinderen slagen er echter in om de uitweg te vinden waar de goden natuurlijk verantwoordelijk voor zijn. Ze vluchten stilletjes van het eiland weg en varen van eiland naar eiland, maar niet zonder gevaren, en natuurlijk moeten de goden zich er ook weer mee bemoeien..


    Belangrijke punten:
    ~Theseus is er niet
    ~We beginnen dat ze op de boot naar Kreta zitten, waarna ze in het labyrint worden opgesloten. We verzinnen zelf hoe ze ontsnappen.
    ~De Minotaurus wordt niet gedood
    ~Niet iedereen overleeft het doolhof; Mensen met meerdere personages zullen er dus minstens een moeten laten sterven
    ~Geen geruzie natuurlijk
    ~Er zijn 14 rollen; 7 jongens, 7 meisjes van onder de 18. Andere personages worden niet gespeeld


    Meisjes:
    1. Melanthi Jansonides ~ thePineapple
    2. Selene Vilmaris ~ LovingStyles
    3. Chara Iona ~ LovingStyles
    4. Yulya Milehka ~ XDesire
    5. Daphne Altair ~ CookAholic
    6. Ophelia Elená Agathon ~ CandyFornia
    7. Jade Sky Argya ~ HurtedHeart
    Jongens:
    1. Alive ~ Diapal
    2. Elias Dekas ~ Bronte
    3. Esdras Giannis Agathon ~ CandyFornia
    4. Jason ~ Spyclon
    5. Philip Grigoris ~ CookAholic
    6. Iral ~ Diapal
    7. Jayden Louis Argya ~ HurtedHeart

    Andere Topics:
    De lijstjes
    Topic 2

    We Beginnen op het punt dat de kinderen de boten op worden geleid;
    Have Fun ;D

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 21:51 ]


    Cookies!

    Selene
    'Serieus, ik heb een heleboel over voor zo'n broer. Het enige wat mijne steeds deed was zeuren dat ik me netjes, charmant en beleefd moest zijn omdat ik anders nooit een goede "partner" zou vinden. Alleen zijn zijn inspanningen nu voor niks geweest,' zeg ik. Ik laat mijn ogen even over Jayden heen glijden en zie dat hij behoorlijk knap is.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ophelia
    Midden in de nacht schrok ik wakker. Een misselijk gevoel gierde door mijn lichaam en ik begon te schokken. Direct hield ik mijn hand voor mijn mond en rende naar de wc. Dat ook nog, ik moest overgeven. Tranen van wanhoop liepen over mijn wangen, maar plotseling voelde ik een hand op mijn schouder. 'Gaat ie?' Bromde Esdras met een ochtendstem. 'Wat denk je?' Kreunde ik. Hij zuchtte. 'Gewoon spanning voor morgen.' En hij wilde al weer teruglopen. 'Ik ga het vertellen, Esdras.' Direct keerde hij zich om. 'Doe normaal,' sliste hij woest. 'Als je het vertelt vermoord ik je!' Onverschrokken keek ik hem aan. 'Dat zou fijn zijn. Weet ik meteen dat de Minotaurus het niet doet.' Nog kwader drukte hij me tegen de muur. 'Goed. Ga het maar fijn vertellen aan je nieuwe liefje. Bedrieg Philip en mij maar. Maar niemand zal je geloven trut.' 'Jason, is, niet, mijn, LIEFJE. Ik wil geen ruzie met je Esdras, je bent als een broertje voor me. Maar ik wil mijn laatste paar uur niet met pure leugens vullen.'

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 8:34 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Selene
    Ik word wakker van wat kabaal. Met een slaperig gezicht laat ik me uit de hangmat zakken en loop richting het kabaal. Ik zucht even als ik zie dat het Esdras en Ophelia zijn. 'Wat is hier nou weer aan de hand?' vraag ik met een slaperige stem.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ophelia
    'Dit is niet het moment om dat te vertellen. Ik zeg het jullie allemaal morgen. Ga maar weer slapen.' Zuchtte ik. Misselijk ga ik weer in mijn hangmat liggen en zie hoe Esras naar me gebaart dat hij me in de gaten houdt. Slaperig en vermoeid legde ik mijn hoofd in mijn handen en viel met een gevoel van ellende in slaap.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Selene
    Ik kijk nog even een beetje wantrouwig van Ophelia naar Esdras. Nouja, het zal vast weer zo'n broer zus ding zijn. Ik klim weer in mijn hangmat en probeer in slaap te vallen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Selene
    Okee ik kan toch niet slapen. 'Esdras?' Fluister ik, 'waarom vind je het eigenlijk zo erg dat Ophelia met jongens om gaat?' Vraag ik voorzichtig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Esdras
    Ik slaakte een diepe zucht. 'Als ik je het vertel, beloof je dan het aan niemand te vertellen?' Ze knikte. 'Ok dan... Ik heb tegen je gelogen. Ik werkte helemaal niet. Ik kom uit hele hoge kaste en had een groot huis. Mijn moeder en vader zijn een lange tijd geleden uit elkaar gegaan, en toen werd mijn moeder verliefd op Ophelia's vader. Maar, het stomste wat me ooit had kunnen gebeuren... Ik werd verliefd op de dochter van de vriend van mijn moeder. Ophelia. Maar het kon nooit iets worden. We zijn broer en zus. Ophelia was uitgewuwelijkt. Het zou worden gezien als incest. Duizenden redenen waarom het niks kon worden. En daar werd ik gek van. Ik begon haar te verbieden om met jongens om te gaan, ik flirtte met iedereen om mijn gevoelens voor Ophelia te laten verdwijnen. Maar het lukte niet. Daarom ben ik zo jaloers. En we strooiden iedere dag met leugens alsof het confetti was, om ons geheim niet te verklappen. Maar nu ik toch dood ga... Heeft het geheim toch niet veel zin meer.'


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Selene
    Mijn mond valt een klein stukje open. 'Ik beloof dat ik niks door zal vertellen,' ik bijt even op mijn onderlip, 'dus jij en Ophelia hebben iets?' Vraag ik voorzichtig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Esdras
    'Nee.' Mijn stem trilde. 'Ze is niet geinteresseerd. Ze ziet me al zo lang als ze me kent als een broer.' Ik lachte pijnlijk. 'Verklaart ook waarom ik me zo playerig gedraag. Ik probeer haar jaloers te maken, maar... 't lukt me nooit.'

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 12:23 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Selene
    'Esdras,' begin ik op een zachte toon, 'laat de laatste paar uur van je leven niet verpesten door zoiets. Ik begrijp dat het lastig is en het klinkt misschien hard maar je maakt toch geen kans,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Esdras
    'Dat weet ik, Selene.' Ik slaakte een diepe zucht. 'Fijn dat je me begrijpt. Voelt goed om het hard op te zeggen.' Even was het stil. Toen liet ik een onderdrukte grinnik horen. 'Ik voel me net een wc die ontstopt is.' Dingdingdingding, een nieuw record! Dat was de raarste uitdrukking die ik ooit had bedacht. 'Al zie jij er niet echt uit als een loodgieter. Daar ben je veel te mooi voor.' Ik lachte even naar haar. En het was dit keer geen flirterige, bezitterige grijns. Het was een oprechte, vrolijke lach.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 12:44 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Selene
    Ik glimlach even en voel dat mijn wangen een beetje rood worden. 'Dankje,' zeg ik, 'ehm jij ziet er ook ehm leuk uit,' zeg ik met een klein lachje.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Melanthi
    Ik wordt half wakker uit mijn slaap. Ik had dat gevoel dat je je wel van jezelf bewust was, maar niet helder kon denken of dat je je nog andere dingen kon beseffen. Het was nog best gezellig geweest op het schip en we hadden heel wat afgekletst. Nu hoorde ik alleen wat gefluister en het gekraak van het houten schip. De andere jongeren waren erg aardig, met name Philip. Ik wenste dat ik hem eerder had gekend.


    Cookies!

    Jade
    Ik voelde dat Jayden een arm om me heen had geslagen en ik stond op. Ik keek wazig om me heen en ik zag alleen het maanlicht uit het hout komen. Ik zuchte en klom zonder veel geluid omhoog. Ik voelde aan de planken en er zat er eentje los waardoor ik eruit kon klimmen. Ik ging in een kleermakerskrijt zitten en keek naar de mooie volle maan. De zee was rustig n sloeg rustig tegen het schip aan. Ik vond zelf de nachten mooier dan de dagen.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 14:50 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Iemand die naar Jade toe gaat of iemand die Jayden wakker maakt?]


    I'm finally back, Finally after a Year break