• Als je de mythe van de minotaurus nog niet kent raad ik je aan om die eerst even op te zoeken
    Het speelt zich btw af in het oude griekenland


    Het is weer zover. Zeven Atheense jongens en zeven Atheense meisjes worden naar Kreta gestuurd om daar in het labyrint van de Minotaurus te worden opgesloten. De Minotaurus, hongerig als altijd, zwerft daar rond op zoek naar de kinderen. Een paar kinderen slagen er echter in om de uitweg te vinden waar de goden natuurlijk verantwoordelijk voor zijn. Ze vluchten stilletjes van het eiland weg en varen van eiland naar eiland, maar niet zonder gevaren, en natuurlijk moeten de goden zich er ook weer mee bemoeien..


    Belangrijke punten:
    ~Theseus is er niet
    ~We beginnen dat ze op de boot naar Kreta zitten, waarna ze in het labyrint worden opgesloten. We verzinnen zelf hoe ze ontsnappen.
    ~De Minotaurus wordt niet gedood
    ~Niet iedereen overleeft het doolhof; Mensen met meerdere personages zullen er dus minstens een moeten laten sterven
    ~Geen geruzie natuurlijk
    ~Er zijn 14 rollen; 7 jongens, 7 meisjes van onder de 18. Andere personages worden niet gespeeld


    Meisjes:
    1. Melanthi Jansonides ~ thePineapple
    2. Selene Vilmaris ~ LovingStyles
    3. Chara Iona ~ LovingStyles
    4. Yulya Milehka ~ XDesire
    5. Daphne Altair ~ CookAholic
    6. Ophelia Elená Agathon ~ CandyFornia
    7. Jade Sky Argya ~ HurtedHeart
    Jongens:
    1. Alive ~ Diapal
    2. Elias Dekas ~ Bronte
    3. Esdras Giannis Agathon ~ CandyFornia
    4. Jason ~ Spyclon
    5. Philip Grigoris ~ CookAholic
    6. Iral ~ Diapal
    7. Jayden Louis Argya ~ HurtedHeart

    Andere Topics:
    De lijstjes
    Topic 2

    We Beginnen op het punt dat de kinderen de boten op worden geleid;
    Have Fun ;D

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 21:51 ]


    Cookies!

    Ophelia
    'Kijk maar uit. Ik denk niet dat hij JOU zal vermoorden,' grinnikte ik. 'Eerder het tegenovergestelde.' Plots viel mijn oog op een jongen die alleen op het dek stond. Toen hij naar me omkeek, zag ik dat hij verdrietig keek. Met een vriendelijk gebaar zwaaide ik even naar hem.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Alive

    Met mijn armen over de reling van de boot heen geslagen staar ik voor me uit. Om me heen hoor ik al allerlei gesprekken, en zelfs een ruzie. Langzaam draai ik me om. Zal ik dan ook maar op iemand afstappen? Kan ik de laatste paar uur van mijn leven nog een babbeltje houden.

    Iral

    Met mijn rug zit ik tegen de houten wand van het bestuurders hutje aan. Mijn ogen schieten heen en weer en bekijken de hele boot. Wat zijn het veel mensen zeg. Wij gaan dus allemaal dood.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Candyfornia, is dat Elias?]


    Ex astris, sciencia

    Philip

    Opeens verbrak Melanthi de stilte. 'Ik heb Kreta altijd al eens willen zien.' zegt ze. Ik kijk haar glimlachend aan. 'Ik ook, maar vanuit een doolhof samen met de Minotaurus.' ik heb er meteen spijt van dat ik het heb gezegd, ik was er net eindelijk in geslaagd het even te vergeten.


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    [Ja Bronte, dat is Elias.]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Jason

    Ik stond een beetje ongemakkelijk bij de ruzie en kijk blij op als de jongen die dus Esdras bleek te heten weg gaat.
    'Wat was dat precies?' vraag ik als de jongen helemaal weg is.


    I only miss you when I'm breathing

    Chara
    'Tuurlijk,' glimlacht Yulya waarna ze naast zich klopt. Ik glimlach dankbaar naar haar en ga naast haar zitten. Ik bijt even op mijn onderlip omdat ik geen idee heb wat ik moet zeggen.

    Selene
    'Kijk maar uit. Ik denk niet dat hij JOU zal vermoorden. Eerder het tegenovergestelde.' grinnikt Ophelia. Ik grinnik ook eventjes, 'in elk geval. Ik ga op zoek naar je broer.' met die woorden draai ik me om en loop achter de jongen aan. Ik glimlach als ik hem een einde verderop bij de reling zie staan en loop naar hem. 'Dus heethoofd, jou naam is Elias?' ik zeg express zijn naam verkeerd.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 19:58 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ophelia
    'Ach, niets. Ik kom gewoon uit een klein dorpje van Athene, waar er een echte 'vrouwen horen achter het fornuis' sfeer hangt. Vrouwen zijn waardeloos, vrouwen worden uitgehuwelijkt, vrouwen mogen geen lol hebben en moeten al het werk doen. En mijn broer gaat daar vrolijk mee in. Maar hij bedoelt het goed.' Antwoordde ik nors.

    Esdras
    Nijdig keek ik op wanneer ik een stem hoorde en draaide me om. 'Nee ik heet Esdras, en wat,' Ik maakte mijn zin niet af toen ik een mooi meisje voor me zag staan. 'Voor jou is het Elias. Eigenlijk heet ik Esdras, niet doorvertellen. En wat mag jou naam dan wel zijn?' Grijnsde ik.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 20:02 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Melanthi
    Ik glimlach en speel met een plukje van mijn haren terwijl ik over de zee kijk. Ik kijk over de reling en ineens was Kreta uit mijn gedachten verdwenen. Er zwommen twee prachtige zeeschildpadden vlakbij het houten schip. Ik wees enthousiast.
    'Kijk, kijk daar!' Zei ik lachend tegen Philip.


    Cookies!

    [Kay]

    Elias Dekas
    Ik glimlach even kort en bitter waarna ik vrolijk terug zwaai naar het meisje. Ik besluit even naar haar te gaan.
    "Hallo," mompel ik. "Ik ben Elias."


    Ex astris, sciencia

    Yulya Milehka
    Chara zwijgt. Ik ook. Na een tijdje begin ik maar een knooppunt van gesprek aan. 'Zenuwachtig?' vraag ik terwijl ik haar even aankijk. Op dit moment heb ik geen beter gespreksonderwerp dan wat ons straks te wachten staat.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Alive

    Weifelend loop ik naar twee mensen toe die staan te praten (Selene&Esdras). Ik kan maar beter nog wat vrienden maken.
    'Hallo,' begroet ik hen. 'Ik ben Alive.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Jason

    Ik kijk haar even raar aan, 'Zo gaat het niet op straat,' zeg ik met een kleine grijns die even later weer verdwijnt als ik weer aan ons lot denk. Dan besef ik me pas dat meestal alleen de echte rijken werden uitgehuwelijkt, even schieten mijn ogen over haar heen. Ze zag er eigenlijk ook echt rijk uit.
    Dan zie ik een jongen komen, 'Heey,' antwoord ik hem.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 20:01 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Selene
    'Nee ik heet Esdras, en wat,' begint hij geïrriteerd, Voor jou is het Elias. Eigenlijk heet ik Esdras, niet doorvertellen. En wat mag jou naam dan wel zijn?' grijnst hij. 'Hallo. Ik ben Alive.' zegt een andere jongen dan. 'Ik ben Selene,' antwoord ik met een lieve glimlach.

    Chara
    'Zenuwachtig?' vraagt Yulya. Ik knik langzaam, 'ik weet zeker dat ik al bijna gelijk dood ga,' mompel ik.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 20:05 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ophelia
    'Huh, wat?' Ik schrok op en schaamrood liep naar mijn wangen. Opgelucht keek ik op toen een andere jongen bij ons kwam staan. 'Hoi.' Mijn stem klonk blij, ik was ook blij dat Jason niet op mijn leugentje inging.

    Esdras
    Nors knikte ik naar de jongen die bij ons kwam staan. 'Hey. Esdras' En richtte me weer op het meisje dat zich als Selene voorstelde.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 20:06 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'