• Daar net, onder het eten hadden, we het over vernoemen. Zo vertelde een vriendin van mij dat ze vernoemd was naar haar oma. Toen vroeg ik aan mijn moeder waarom mijn tweede naam eigenlijk Joszefine is. Ze heeft namelijk een hekel heeft aan de naam Joszef dus waarom zou je je kind dan Joszefine noemen. Toen vertelde ze dat mijn vader zo'n fan was van Feyenoord dat hij me heeft vernoemd naar een van hun spitsen, Jószef Kiprich. Juist ja...
    Zo waar zijn jullie naar vernoemd? Als jullie überhaupt naar iemand vernoemd zijn.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Naar mijn moeder's buurmeisje van vroeger (cat)
    okemaarofhetechtvernoemenis.
    Mijn mama vond het gewoon een mooie naam haha.

    Mijn zusje is naar een liedje vernoemd ;x


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Ik ben vernoemd naar allebei de oma's van mijn ouders en mijn voornaam is gewoon gekozen omdat ze het een mooie naam vonden.(:


    everything, in time

    Mijn tweede en derde naam zijn die van mijn oma's en mijn voornaam vonden ze gewoon mooi (:

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 19:00 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ehm, naar mezelf. Ik heb echt geen idee waarom ze me Joyce genoemd hebben. Maar het is beter dan Tessa (niks tegen die naam, ik vind m gewoon niet mooi) die wilde mijn moeder me eerst geven.
    Mijn middlenames zijn van mijn oma en mijn oom. x]


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Samantha, naar Samantha Brown.
    Amanda vond mijn moeder gewoon mooi.
    Maria, naar mijn vader zijn tweede naam.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Naar mijn oma, die heet Annie. En er was een zuster in het ziekenhuis die Beth heette.
    Et voilà, Annabeth was geboren! *O*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Naar twee personen uit de bijbel. -_- Esther Elisabeth hierzo:Y)


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Mijn 2e naam vonden mijn ouders gewoon mooi, maar het blijkt dus een oud vriendinnetje van mijn vader te zijn geweest x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Naar een liedje van Bob Dylan.En mijn zus naar Fur Elise.
    Wij zijn muzikaal


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Hahaha.
    Ik heb 3 namen, mijn eerste is Maria, vernoemd naar mijn tante Meeri. Maar iedereen gaat er van uit dat ik streng christelijk ben of zoiets, wat ik dus totaal niet ben. Mijn tweede komt van mijn opa (moeders kant) zijn naam, en de derde komt van mijn andere opa (vaders kant). En mijn roepnaam is gewoon random bedacht, haha (krul)

    Mijn 3e naam is Katherina, vernoemd naar mijn oma. Ik ben naar haar vernoemd, omdat op de dag dat ik werd geboren, mijn oma 50 werd. Dat is best bijzonder, vind ik(:


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Ghiaccio schreef:
    Naar een liedje van Bob Dylan.En mijn zus naar Fur Elise.
    Wij zijn muzikaal


    Dan heet je vast Sarah? Mijn ouders wilden mij ook eerst zo noemen, ook naar dat liedje, maar bedachten zich toen dat iedereen me 'Sara' of 'Saartje' zou gaan noemen en ze wilden me de Engelse variant geven x'D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    O, en al die andere namen... Tja, laten we zeggen dat de pastoor nogal overtuigend bezig was tegenover mijn ouders. :W
    Anna Elisabeth Benedicta. KILL IT!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Yoda schreef:
    (...)

    Dan heet je vast Sarah? Mijn ouders wilden mij ook eerst zo noemen, ook naar dat liedje, maar bedachten zich toen dat iedereen me 'Sara' of 'Saartje' zou gaan noemen en ze wilden me de Engelse variant geven x'D

    Goed geraden(Y)


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Naar mijn grootmoeder. Ze heette Elizabeth en ik heet Elise. -a-