• Reageerd er echt maar 1 mod op alles? Ik zie overal berichten van dezelfde mod, bij de crashdingen, en geen enkele andere rode naam. Misschien heb ik iets gemist ofzo (cat)
    Ik snap wel als ze aan hun eigen stories zijn hoor, maar als je mod bent, hoor je toch op users in het topic over de crash te reageren? Of zelfs een nieuw topic aan te maken als de vorige vol is.


    Your make-up is terrible

    ik denk ook nog wel andere hoor..


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    tja, om eerlijk te zijn is dat mij al wel vaker opgevallen...


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    ik denk dat wij beiden iets gemist hebben

    Had ik ook gezien. Maar misschien zijn de andere bezig met hun eigen stories of iets buiten Q.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Maar volgens mij is het zo dat de ene mod over het ene deel van het forum gaat en de ander over het andere, dus andere mods reageren weer op andere dingen.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Mapangarapin schreef:
    Maar volgens mij is het zo dat de ene mod over het ene deel van het forum gaat en de ander over het andere, dus andere mods reageren weer op andere dingen.


    Als alles op hetzelfde subforum(?) staat, is het dezelfde mod.


    Food.

    Ik ben bezig met mijn stories weer goed te krijgen, waardoor ik helemaal gestrest ben.
    Als ik zie dat er wat mis is zal ik altijd wel ingrijpen, hoor. :3


    Let the Night embrace you

    Ik ben persoonlijk nu mensen aan het helpen met hun stories terugvinden, alleen via een pb en niet op het forum...
    En we hebben een mod-topic over de crash, dus we zijn wel degelijk bezig, weliswaar achter de schermen.


    I am an idiot, I move.

    Ik denk dat ze op het moment proberen Q te redden, so dan hebben ze wat betere dingen te doen hè ^^


    MUSIC && FASHION

    CRACKSICLE schreef:
    Ik denk dat ze op het moment proberen Q te redden, so dan hebben ze wat betere dingen te doen hè ^^


    Alleen maar tranen van geluk

    CRACKSICLE schreef:
    Ik denk dat ze op het moment proberen Q te redden, so dan hebben ze wat betere dingen te doen hè ^^


    Tanya is de beste.

    CRACKSICLE schreef:
    Ik denk dat ze op het moment proberen Q te redden, so dan hebben ze wat betere dingen te doen hè ^^


    Q is al gered? Serieus, wat moeten ze nog meer gaan redden?
    Vraag eens aan een mod of ze een topic hebben gesloten ivm de crash?


    Your make-up is terrible

    Sorry 'oor (cat) Ne, ik kijk af en toe wel in 't topic :'D Maar meestal hebben de users 't antwoord zelf al gevonden, of iemand anders heeft hen geholpen. Ik ben iig soms best wel druk met 't uitleggen van het probleem buiten het topic om :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Simbelmyne schreef:
    Sorry 'oor (cat) Ne, ik kijk af en toe wel in 't topic :'D Maar meestal hebben de users 't antwoord zelf al gevonden, of iemand anders heeft hen geholpen. Ik ben iig soms best wel druk met 't uitleggen van het probleem buiten het topic om :'D


    Maar jij was gister niet eens online (cat) Dan kan je ook niets doen haha.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Maar jij was gister niet eens online (cat) Dan kan je ook niets doen haha.

    Jaweeelll. Ik ben gisteren wel online geweest. Af en toe.


    "I shut my eyes in order to see.'