• Als je de mythe van de minotaurus nog niet kent raad ik je aan om die eerst even op te zoeken
    Het speelt zich btw af in het oude griekenland


    Het is weer zover. Zeven Atheense jongens en zeven Atheense meisjes worden naar Kreta gestuurd om daar in het labyrint van de Minotaurus te worden opgesloten. De Minotaurus, hongerig als altijd, zwerft daar rond op zoek naar de kinderen. Een paar kinderen slagen er echter in om de uitweg te vinden waar de goden natuurlijk verantwoordelijk voor zijn. Ze vluchten stilletjes van het eiland weg en varen van eiland naar eiland, maar niet zonder gevaren, en natuurlijk moeten de goden zich er ook weer mee bemoeien..


    Belangrijke punten:
    ~Theseus is er niet
    ~We beginnen dat ze op de boot naar Kreta zitten, waarna ze in het labyrint worden opgesloten. We verzinnen zelf hoe ze ontsnappen.
    ~De Minotaurus wordt niet gedood
    ~Niet iedereen overleeft het doolhof; Mensen met meerdere personages zullen er dus minstens een moeten laten sterven
    ~Geen geruzie natuurlijk
    ~Er zijn 14 rollen; 7 jongens, 7 meisjes van onder de 18. Andere personages worden niet gespeeld


    Meisjes:
    1. Melanthi Jansonides ~ thePineapple
    2. Selene Vilmaris ~ LovingStyles
    3. Chara Iona ~ LovingStyles
    4. Yulya Milehka ~ XDesire
    5. Daphne Altair ~ CookAholic
    6. Ophelia Elená Agathon ~ CandyFornia
    7. Jade Sky Argya ~ HurtedHeart
    Jongens:
    1. Alive ~ Diapal
    2. Elias Dekas ~ Bronte
    3. Esdras Giannis Agathon ~ CandyFornia
    4. Jason ~ Spyclon
    5. Philip Grigoris ~ CookAholic
    6. Iral ~ Diapal
    7. Jayden Louis Argya ~ HurtedHeart

    Andere Topics:
    De lijstjes
    Topic 2

    We Beginnen op het punt dat de kinderen de boten op worden geleid;
    Have Fun ;D

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 21:51 ]


    Cookies!

    Ophelia
    Blozend nam ik de hangmat onder Jason en ging voorzichtig liggen. 'Wow, dit draait wel erg,' lachte ik. Ik was wel een bed gewend, maar dat hoefde niemand te weten. Maar na een tijdje heen en weer geschommel lag het eigenlijk best lekker. Mijn hart klopte in mijn keel bij het idee dat ik dood zou gaan, maar ik moest er het beste van maken. En de mensen waren aardig. Ik moest misschien tegen ze liegen, maar ik vertrouwde ze. Nieuwschierig staarde ik omhoog en zag hoe Jason het zich comfortabel maakte om te slapen.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 21:20 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Melanthi
    Ik ging er even goed voor liggen.
    'Wat wil ik?' Zeg ik en ik lach. 'Ik wil te veel. Ik wil reizen en leren en als ik dat heb afgerond de liefde van mijn leven vinden.' Zeg ik. 'Ik weet het, best eentonig, maar zo stelde ik me mijn leven altijd voor.'


    Cookies!

    Selene
    'Ik probeerde het er ook plechtig uit te laten komen,' grinnikt Alive. Ik lach ook eventjes en zie dat Esdras nog staat, 'Wil je niet liggen?' vraag ik aan hem.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jason

    Ik kijk even over de rand van mijn hangmat en kijk even naar Ophelia, over vierentwintig uur kon dat waarschijnlijk niet meer.


    I only miss you when I'm breathing

    Esdras
    'Tuurlijk.' Zei ik zonder mijn blik van Ophelia te halen. Niet te geloven! Ze ging ook nog eens bij die jongen liggen! Hoe kon ze hem verkiezen boven haar broer? Jaloers nam ik plaats in de hangmat en keek verachtend aan hoe Ophelia verlegen naar hem staarde. Maar ach, over een paar waren we toch allemaal dood.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 21:25 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Alive

    Ze wendt zich tot Esdras en begint tegen hem te praten, maar toch blijf ik naar haar kijken. Morgen zal ik haar mooie gezicht nooit meer zien, dus nu maak ik er het beste van.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Wat heb ik gemist? Een korte samenvatting?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Philip
    Ik kijk haar aan. Het is een droom die je vaker hoort, maar toch wel een mooie droom. Ik raak bijna geïrriteerd van mezelf als ik besef dat ik jaloers zou zijn op de ´liefde van haar leven´. Ik moet er echt eens mee ophouden, want ik ken haar net en ze vindt mij toch niet leuk..

    Daphne

    Verbaasd kijk ik rond in het ruim. Oke, ik had geen luxe verwacht, maar hangmatten? Er is nog maar 1 plek vrij waar ik zuchtend op ga liggen. Ik ben nog nooit naar bed gestuurd om 6 uur. Het irriteert me dat ik niemand heb om mee te praten. Komt misschien omdat ik de jongste ben.. Tenminste, ik heb nog niemand van 12 gezien.


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    HurtedHeart schreef:
    [Wat heb ik gemist? Een korte samenvatting?]


    Ze zitten nu allemaal in het ruim met elkaar te praten. De volgende morgen zullen ze bij Kreta aankomen.


    Cookies!

    Selene
    'Tuurlijk.' zegt Esdras waarna hij in een hangmat gaat liggen maar hij houdt zijn ogen gericht op Ophelia en de jongen waarmee ze eerder mee stond. Ik zucht even, 'Esdras, doe niet zo jaloers. Ze doen niks verkeerds'. Ik kijk even opzij en zie dat Alive naar me kijkt, 'is er iets?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Melanthi
    Ik ging op mijn zij liggen.
    'Waar kom jij eigenlijk vandaan? Je komt me vaag bekend voor. Vertel eens iets over jezelf!' Besluit ik te zeggen. Eigenlijk wilde ik wel wat meer weten over Philip.


    Cookies!

    Alive

    'Ja, morgen zijn we allemaal dood,' zeg ik droog. Maar door die vraag merk ik dat ze het niet fijn vind dat ik kijk. Daarom wend ik mijn blik af naar het plafond en luister naar de stemmen om me heen.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Selene
    'Ja, morgen zijn we allemaal dood,' zegt Alive droog waarna hij naar het plafond kijkt. 'Het is niet verboden om naar me te kijken hoor,' grinnik ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jade
    Ik voel dat ik schommel. Ik open voorzichtig mijn ogen en zie dat we met een kleine spleet licht in een ruim zaten. De meeste mensen zaten te praten. Ik liet mezelf rechtop zitten en keek even slaperig uit mijn ogen. Alles was een groote warboel in mijn hoofd. Ik zuchte en rekte me even uit. Ik wist het weer. De loting dat was het. Ik werd gevoerd aan de Minotaurus hoe vreselijk ik het ook ging vinden. Liever mij dan iemand anders. Straks had die andere een broertje of zusje en waren de ouders dood. Ik zat hier goed. Ik zou samen hand in hand met mijn broer sterven. Zij aan zij. Ik zag het al voor me het wezen dat me aan zou vallen.

    Jayden
    Ik voelde iets naast me verschuiven en ook ik opende langzaam mijn ogen. Licht kwam in mijn zicht en ik zag verschillende mensen rond in het ruim zitten en praten. Het zag er niet verkeerd uit ondanks dat het krap was. Het was gezellig. Ik ging rechtop zitten en keek naast me. Jade was ook wakker geworden. Ik herinnerde me alles weer. Het was de loting en Jade was gelood. Een klein meisje zat er bij en ik had haar plaats in genomen. Ik voelde me verantwoordelijk voor Jade. Ik kon haar misschien beschermen. Haar leven redden. Jade zorgde altijd voor mij of voor een ander. Ik zucht en sta wankelend op. Even iedereen bekijken. Met wie ik temaken had.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    melanthi
    Ik kijk even op als ik een jongen door het ruim zie kijken. Hij bekijkt iedereen even goed. Volgens mij had hij net even geslapen. Ik steek mijn hand even op en glimlach.


    Cookies!