• Als je de mythe van de minotaurus nog niet kent raad ik je aan om die eerst even op te zoeken
    Het speelt zich btw af in het oude griekenland


    Het is weer zover. Zeven Atheense jongens en zeven Atheense meisjes worden naar Kreta gestuurd om daar in het labyrint van de Minotaurus te worden opgesloten. De Minotaurus, hongerig als altijd, zwerft daar rond op zoek naar de kinderen. Een paar kinderen slagen er echter in om de uitweg te vinden waar de goden natuurlijk verantwoordelijk voor zijn. Ze vluchten stilletjes van het eiland weg en varen van eiland naar eiland, maar niet zonder gevaren, en natuurlijk moeten de goden zich er ook weer mee bemoeien..


    Belangrijke punten:
    ~Theseus is er niet
    ~We beginnen dat ze op de boot naar Kreta zitten, waarna ze in het labyrint worden opgesloten. We verzinnen zelf hoe ze ontsnappen.
    ~De Minotaurus wordt niet gedood
    ~Niet iedereen overleeft het doolhof; Mensen met meerdere personages zullen er dus minstens een moeten laten sterven
    ~Geen geruzie natuurlijk
    ~Er zijn 14 rollen; 7 jongens, 7 meisjes van onder de 18. Andere personages worden niet gespeeld


    Meisjes:
    1. Melanthi Jansonides ~ thePineapple
    2. Selene Vilmaris ~ LovingStyles
    3. Chara Iona ~ LovingStyles
    4. Yulya Milehka ~ XDesire
    5. Daphne Altair ~ CookAholic
    6. Ophelia Elená Agathon ~ CandyFornia
    7. Jade Sky Argya ~ HurtedHeart
    Jongens:
    1. Alive ~ Diapal
    2. Elias Dekas ~ Bronte
    3. Esdras Giannis Agathon ~ CandyFornia
    4. Jason ~ Spyclon
    5. Philip Grigoris ~ CookAholic
    6. Iral ~ Diapal
    7. Jayden Louis Argya ~ HurtedHeart

    Andere Topics:
    De lijstjes
    Topic 2

    We Beginnen op het punt dat de kinderen de boten op worden geleid;
    Have Fun ;D

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 21:51 ]


    Cookies!

    Diapal schreef:
    Alive

    Achter me vraagt Selene of de jongen me naar boven gaat. Ik maak een aanstalten om de trap op te lopen en kijk afwachtend achterom.
    [Er is geen trap!!]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Oh, geen trap dus. xD]

    Alive

    Ik knik en klim Jayden dan achterna. Als ik op het dek ben zie ik dat er al twee meisjes zitten. Ik laat me ook op het hout neerploffen en sluit - genietend van de frisse lucht - mijn ogen.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Ophelia
    Het was te vertederend om hem wakker te maken, dus liep ik maar weer verder. Plotseling zag ik in het plafond twee planken loshangend naar onder steken. Ik kon het altijd proberen, ik verveelde me toch. 'Ochtendgymnastiek, help me.' En met een ferme zwaai greep ik de planken en trok mezelf omhoog, waar ik een paar andere kinderen zag zitten. Blijkbaar was ik niet de enige die een uitweg had gevonden.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Selene
    Jayden klimt soepel omhoog en steekt daarna zijn hand uit. 'Dankjee,' zeg ik met een glimlach waarna ik zijn hand aanneem en hij me omhoog trekt. Ik gebaar naar Alive dat hij moet komen en werp nog even een blik op Esdras, 'kom je ook?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Alive is al boven. ;)]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Esdras
    Ik gaf een kort knikje en trok mezelf op. Tot mijn grote scrhik zat Ophelia ook op het dek. 'Fijn!' Zei ze. 'Nu we er allebei zijn, kunnen we het wel vertellen toch?' Even voelde ik woede opborrelen, maar knikte toch. 'Goed, vertel het ze maar. Selene weet het ook al.'


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Diapal schreef:
    [Alive is al boven. ;)]


    [Oepss a. Zit op mobiel dus kan niet echt aanpassen a. Ik laat wel gewoon zo staan]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mensjes die boven zijn, als jullie het geheim willen weten, moeten jullie maar het gesprek van Esdras en Selene op de vorige bladzijde lezen. Dan hoef ik het niet nog een keer uit te leggen. (:


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Alive

    Ik snuif de frisse lucht op. Na een tijdje open ik mijn ogen weer en kijk achterom, naar Selene en de andere jongen en vraag me af of we er al bijna zijn.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 16:00 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Ze mochten het ruim niet uit, dus als ze dat vragen worden ze waarschinlijk gestraft omdat ze het ruim uit zijn]


    Cookies!

    [Sorry, ik wist niet dat dat verboden was. Ik wijzig het wel.]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [@ThePineapple kan je reageren op deze?]
    Jade
    Ik glimlach. Ze klonk wijs. 'Maar ook iedere maand komt haar gezicht weer terug.' Vervolg ik haar wijsheid. Het was wel zo nik hield van de maan hij was mijn verwant. Niets liever wou ik zien in een nacht. Hij gaf licht ik dacht omdat de vuurbal in de ochtend hem verlicht had en hij nog na gloeide van de warmte. Ik vond denken fascinerend. Hoe je hersenen na konden denken en iets uit konden vinden wat je soms kon redden. Dieren hadden het ook. Het was instinct.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Oh, ja hoor ^^]
    Melanthi
    Ik glimlach en probeer mijn gedachten niet naar de Minotaurus te laten afdwalen. Het was een poosje stil.
    'Waarom zouden de goden ons dit lot hebben gegeven?' Vroeg ik toen.


    Cookies!

    Jade
    Ik denk even na van die vraag. 'Misschien omdat we ieder ander tegen moeten komen. Misschien omdat we een keer niet gebeden hebben. Of misschien dat we iets moeten doen van de goden.' Zeg ik bedenkelijk. Ik verdrink weer even in de maan. Hij was prachtig. Ik had hem nog nooit zo mooi gezien.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ophelia
    Aarzelend mengde ik me in het gesprek. 'Ik denk dat het zou iedereen kunnen gebeuren. De goden moesten toch 14 kinderen kiezen, graag of niet. De Minotaurus is ook een levend wezen dat moet eten, wreed of niet.'

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 16:13 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'