• Als je de mythe van de minotaurus nog niet kent raad ik je aan om die eerst even op te zoeken
    Het speelt zich btw af in het oude griekenland


    Het is weer zover. Zeven Atheense jongens en zeven Atheense meisjes worden naar Kreta gestuurd om daar in het labyrint van de Minotaurus te worden opgesloten. De Minotaurus, hongerig als altijd, zwerft daar rond op zoek naar de kinderen. Een paar kinderen slagen er echter in om de uitweg te vinden waar de goden natuurlijk verantwoordelijk voor zijn. Ze vluchten stilletjes van het eiland weg en varen van eiland naar eiland, maar niet zonder gevaren, en natuurlijk moeten de goden zich er ook weer mee bemoeien..


    Belangrijke punten:
    ~Theseus is er niet
    ~We beginnen dat ze op de boot naar Kreta zitten, waarna ze in het labyrint worden opgesloten. We verzinnen zelf hoe ze ontsnappen.
    ~De Minotaurus wordt niet gedood
    ~Niet iedereen overleeft het doolhof; Mensen met meerdere personages zullen er dus minstens een moeten laten sterven
    ~Geen geruzie natuurlijk
    ~Er zijn 14 rollen; 7 jongens, 7 meisjes van onder de 18. Andere personages worden niet gespeeld


    Meisjes:
    1. Melanthi Jansonides ~ thePineapple
    2. Selene Vilmaris ~ LovingStyles
    3. Chara Iona ~ LovingStyles
    4. Yulya Milehka ~ XDesire
    5. Daphne Altair ~ CookAholic
    6. Ophelia Elená Agathon ~ CandyFornia
    7. Jade Sky Argya ~ HurtedHeart
    Jongens:
    1. Alive ~ Diapal
    2. Elias Dekas ~ Bronte
    3. Esdras Giannis Agathon ~ CandyFornia
    4. Jason ~ Spyclon
    5. Philip Grigoris ~ CookAholic
    6. Iral ~ Diapal
    7. Jayden Louis Argya ~ HurtedHeart

    Andere Topics:
    De lijstjes
    Topic 2

    We Beginnen op het punt dat de kinderen de boten op worden geleid;
    Have Fun ;D

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 21:51 ]


    Cookies!

    Melanthi
    Ik sla mijn ogen neer. Zo zou mijn leermeester het ook hebben gezegd. De wind wakkert een klein beetje aan en ik sla min armen om mijn knieën.


    Cookies!

    Ophelia
    Ik voelde dat een wind langs ons heen streek en onopvallend schoof ik iets dichter naar de mensen op het dek toe om warmte te zoeken. 'Om een of andere reden geloof ik niet dat ik over een paar uur dood zal zijn. Er blijft iets van hoop in me steken, wat er niet uit kan.' Toen ik de ongelovige blik van Esdras zag, maakte ik gauw mijn zin af. 'Maar dat zal wel dom en naiëf zijn.'


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [waar kan in inspringen?]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Melanthi
    'Het enige dat we nog zouden kunnen doen is hopen en bidden.' Zei ik. Ik zuchtte. Ophelia had tenminste nog een beetje vertrouwen in wat er zou komen.


    Cookies!

    xDesire schreef:
    [waar kan in inspringen?]


    Bijna iedereen zit op het dek; er is een gat in het plafond gemaakt. De anderen slapen nog in het ruim.


    Cookies!

    Selene
    Ik kijk even van Alive naar Jayden en zucht even. 'Uit welk deel van Athene komen jullie eigenlijk?' vraag ik aan ze.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jade
    Ik hoorde gekraak en zacht gepraat van de bemanning. De zon kwam bijna op en ik stond op. 'We moeten weer naar beneden ze zijn akker.' Fluisterde ik naar iedereen. Ik gokte nog op een minuut en ze kwamen naar buiten. Als ze ons hier zagen zouden dat zweepslagen voor oms zijn.

    Jayden
    'Het zuidelijke rijke deel.' Zeg ik lichtelijk beschamend tegen Selene. Ik keek op van Jade en ging al naar beneden. Ik bleef eronder staan zodat ik de meisjes op kon vangen. Sommige waren namelijk niet de beste in klimmen.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 16:27 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Yulya Milehka
    Ik blijf wat afzijdig in de hoek zitten. De meesten zijn nu aan het praten met elkaar, maar ik weet niet of het de verlegenheid die me tegenhoudt of het feit dat we hoogstwaarschijnlijk over een paar uur in Crete aanzouden komen.

    [wanneer komen ze eigenlijk aan? ;3]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [Mag ik een samenvatting?]


    I only miss you when I'm breathing

    @Spyclon
    Jason ligt nog te slapen, maar het grootste gedeelte is stiekem naar het dek van de boot gegaan. Je moet een speciaal luik vinden om boven te komen. We zijn aan het praten over wat er zou gebeuren.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Alive

    Selene zucht en vraagt dan uit welk deel van Athene wij komen. Ik draai me om zodat ik met mijn gezicht naar haar toe zit en schraap dan mijn keel.
    'Uit het arme gedeelte,' antwoord ik, waarna ik hoor wat een meisje zegt. Vlug klim ik naar beneden, achter de rest aan.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 16:34 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Philip

    Ik schrok wakker van wat gestommel, en zie dat een paar jongeren het ruim weer in komen. Het ruim weer in komen? Er zit blijkbaar een gat waardoor ze naar buiten zijn geklommen. Zuchtend schoof ik mijn benen uit de hangmat, aarzel even, en loop dan naar Melanthi.


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Selene
    'Het zuidelijke rijke deel.' zegt Jayden. Het lijkt wel of hij zich er voor schaamt. 'Uit het arme gedeelte,' zegt Alive . Voor dat ik kan reageren zegt Jade dat we weer naar binnen moeten omdat de bemanning er aan komt. Wanneer ik om me heen kijk zie ik dat Jayden al naar beneden is gegaan en ga achter hem aan. Als ik een klein stukje naar beneden ben gegaan glippen mijn voeten weg en val ik naar beneden maar gelukkig staat Jayden beneden die me opvangt.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 16:33 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Daphne

    Als ik wakker wordt knipper ik eerst een paar keer met mijn ogen, en blijf dan liggen. Ik haat het hier echt; het is gammel, vies, we zitten opgesloten en ik ken niemand.


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Melanthi
    Philip komt op me aflopen. Ik wilde net mijn mond open doen toen de deur van het ruim met geweld werd geopend.
    'We meren zo meteen aan in de haven van Kreta.' Zegt een barse mannenstem.


    Cookies!