• Als je de mythe van de minotaurus nog niet kent raad ik je aan om die eerst even op te zoeken
    Het speelt zich btw af in het oude griekenland


    Het is weer zover. Zeven Atheense jongens en zeven Atheense meisjes worden naar Kreta gestuurd om daar in het labyrint van de Minotaurus te worden opgesloten. De Minotaurus, hongerig als altijd, zwerft daar rond op zoek naar de kinderen. Een paar kinderen slagen er echter in om de uitweg te vinden waar de goden natuurlijk verantwoordelijk voor zijn. Ze vluchten stilletjes van het eiland weg en varen van eiland naar eiland, maar niet zonder gevaren, en natuurlijk moeten de goden zich er ook weer mee bemoeien..


    Belangrijke punten:
    ~Theseus is er niet
    ~We beginnen dat ze op de boot naar Kreta zitten, waarna ze in het labyrint worden opgesloten. We verzinnen zelf hoe ze ontsnappen.
    ~De Minotaurus wordt niet gedood
    ~Niet iedereen overleeft het doolhof; Mensen met meerdere personages zullen er dus minstens een moeten laten sterven
    ~Geen geruzie natuurlijk
    ~Er zijn 14 rollen; 7 jongens, 7 meisjes van onder de 18. Andere personages worden niet gespeeld


    Meisjes:
    1. Melanthi Jansonides ~ thePineapple
    2. Selene Vilmaris ~ LovingStyles
    3. Chara Iona ~ LovingStyles
    4. Yulya Milehka ~ XDesire
    5. Daphne Altair ~ CookAholic
    6. Ophelia Elená Agathon ~ CandyFornia
    7. Jade Sky Argya ~ HurtedHeart
    Jongens:
    1. Alive ~ Diapal
    2. Elias Dekas ~ Bronte
    3. Esdras Giannis Agathon ~ CandyFornia
    4. Jason ~ Spyclon
    5. Philip Grigoris ~ CookAholic
    6. Iral ~ Diapal
    7. Jayden Louis Argya ~ HurtedHeart

    Andere Topics:
    De lijstjes
    Topic 2

    We Beginnen op het punt dat de kinderen de boten op worden geleid;
    Have Fun ;D

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 21:51 ]


    Cookies!

    Moet gaan. Moet nog even mijn hw afwerken. Ben er morgen weer. Geen rare dingen over mijn rolletjes posten hé? ;P Bye.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Alive

    Ze slaat haar arm om me heen, wat een prettig aanvoelt. Een warm gevoel verspreid zich over mijn lichaam omdat er duidelijke medelijden is te horen in haar stem. Ik vind het fijn om iemand te kunnen vertrouwen voor mijn dood.
    'Dat is waar,' beaam ik op zachte toon.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Selene
    'Dat is waar,' beaamt Alive op een zachte toon. Ik richt mijn aandacht weer op hem en wrijf met mijn vrije hand even over zijn arm. 'Het komt heus wel goed,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alive

    Ze wrijft over mijn arm en zegt dat het heus wel goed komt. Daarom draai ik mijn hoofd naar haar toe en kijk haar recht aan.
    'Daar geloof ik niet in.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Selene
    Alive draait zijn hoofd naar me toe en kijkt me recht in mijn ogen, 'Daar geloof ik niet in.' Ik zucht even, 'dat snap ik. Maar als iets voorbestemd is om goed te komen dan gebeurd dat heus wel,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Melanthi
    'Is dat Kreta?' Vraagt Philip ineens. Ik kijk goed. Dat kon toch niet? We waren nog niet zo lang op weg. Een van de wachters leek het gehoord te hebben.
    'Dat is Kreta niet groentje.' Zegt hij. 'Daarvoor moeten we nog wel even varen. Het is trouwens bijna zes uur, dat betekend dat jullie het ruim ingaan. Wees gerust, om zeven uur 's ochtends worden jullie eruit gelaten en mogen jullie voet zetten op het echte Kreta.' Zegt hij. Ik zucht. Het ruim. Ik hoopte dat er een beetje een fatsoenlijke slaapplaats was.


    Cookies!

    Yulya Milehka
    Ik hoorde de wachter ons te bevelen het ruim in te gaan. 'Ga je mee?' vraag ik aan Chara terwijl ik opsta en richting de trap loop.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Alive

    Ze zucht en ik kan haar zoete adem ruiken.
    'Dat snap ik. Maar als iets voorbestemd is om goed te komen, dan gebeurd dat heus wel.'
    'Dat hoop ik ook,' antwoord ik. Dan hoor ik een paar stemmen over Kreta praten. 'Zijn we er al?' vraag ik verbaasd.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Chara
    'Ga je mee?' vraagt Yulya. Ik knik en spring overeind waarna ik achter Yulya aan loop naar het ruim.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Selene
    'Dat hoop ik ook,' antwoordt Alive. 'Zijn we er al?' zegt hij als we een paar mensen over Kreta horen praten. De wachter zegt dat het Kreta niet is en dat we naar het ruim moeten. 'Kom,' zeg ik tegen Alive en Esdras waarna ik ze allebei bij een hand pak en ze mee trek naar het ruim.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Philip

    Melanthi en ik liepen het ruim in. Ik schaamde me nog steeds een beetje. In het ruim moest ik bukken voor het lage plafond. Er hingen wat hangmatjes waar we naartoe werden gestuurd. Ik zuchtte, dit ging niet zo comfortabel worden. Ik koos een hangmat uit en hoopte stiekem dat Melanthi degene naast me zou kiezen. Erg handig, Phil, zei ik tegen mezelf. Iemand leuk vinden terwijl jullie allebei dood gaan.


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Alive

    'Kom,' zegt Selene en ze trekt Esdras en mij mee aan de hand. Ik heb niet alles kunnen verstaan door het ruizen van de zee en weet dus niet waarom Selene ons meeneemt, maar ik vertrouw haar. Rustig loop ik mee.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Selene
    Okee, blijkbaar moeten we in hangmatjes slapen. Geweldig. Ik trek Esdras en Alive mee naar een stel hangmatjes. Ik probeer in een van de hangmatjes te komen maar dat lukt niet echt waardoor ik languit op de grond belandt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Melanthi
    Ik liep achter Philip aan het ruim in. Het was er een beetje krap en de hangmatten zagen er niet zo heel comfortabel uit. Ik ging op de hangmat naast die van Philip zitten. Het was zes uur, en eigenlijk had ik de behoefte niet om te slapen. Dit is misschien de laatste avond van mijn leven, dan zou ik niet al om zes uur gaan slapen. Bovendien leek het me nogal lastig, omdat de hangmatten meeschommelden met het schip.
    'Nou, dan moeten we er maar wat van maken.' zeg ik aan Philip. Ik had nog steeds geen goed gespreksonderwerp.


    Cookies!

    Alive

    We moeten blijkbaar in hangmatten slapen. Ah, had ik altijd al een keer willen doen. Het is tenminste comfortabeler dan bij mij thuis, waar we gewoon op de grond slapen.
    Selene klautert in een hangmat en valt dan languit op de grond. Ik lach en loop naar haar toe om haar overeind te helpen.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~