• Als je de mythe van de minotaurus nog niet kent raad ik je aan om die eerst even op te zoeken
    Het speelt zich btw af in het oude griekenland


    Het is weer zover. Zeven Atheense jongens en zeven Atheense meisjes worden naar Kreta gestuurd om daar in het labyrint van de Minotaurus te worden opgesloten. De Minotaurus, hongerig als altijd, zwerft daar rond op zoek naar de kinderen. Een paar kinderen slagen er echter in om de uitweg te vinden waar de goden natuurlijk verantwoordelijk voor zijn. Ze vluchten stilletjes van het eiland weg en varen van eiland naar eiland, maar niet zonder gevaren, en natuurlijk moeten de goden zich er ook weer mee bemoeien..


    Belangrijke punten:
    ~Theseus is er niet
    ~We beginnen dat ze op de boot naar Kreta zitten, waarna ze in het labyrint worden opgesloten. We verzinnen zelf hoe ze ontsnappen.
    ~De Minotaurus wordt niet gedood
    ~Niet iedereen overleeft het doolhof; Mensen met meerdere personages zullen er dus minstens een moeten laten sterven
    ~Geen geruzie natuurlijk
    ~Er zijn 14 rollen; 7 jongens, 7 meisjes van onder de 18. Andere personages worden niet gespeeld


    Meisjes:
    1. Melanthi Jansonides ~ thePineapple
    2. Selene Vilmaris ~ LovingStyles
    3. Chara Iona ~ LovingStyles
    4. Yulya Milehka ~ XDesire
    5. Daphne Altair ~ CookAholic
    6. Ophelia Elená Agathon ~ CandyFornia
    7. Jade Sky Argya ~ HurtedHeart
    Jongens:
    1. Alive ~ Diapal
    2. Elias Dekas ~ Bronte
    3. Esdras Giannis Agathon ~ CandyFornia
    4. Jason ~ Spyclon
    5. Philip Grigoris ~ CookAholic
    6. Iral ~ Diapal
    7. Jayden Louis Argya ~ HurtedHeart

    Andere Topics:
    De lijstjes
    Topic 2

    We Beginnen op het punt dat de kinderen de boten op worden geleid;
    Have Fun ;D

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 21:51 ]


    Cookies!

    Jason

    Ik zie en hoor dat we naar beneden moeten het ruim in en draai me om en loop achter de anderen aan. Ik zie dat Ophelia niet mee gaat maar trek er me niet zo veel van aan.


    I only miss you when I'm breathing

    Selene
    Alive lacht maar helpt me wel overeind. Ik ga met mijn hand door mijn haar en doe alsof er niks is gebeurd. Dan doe ik nog een poging om in het hangmatje te komen en nu lukt het wel. Ik slaak een zachte overwinningskreet waarna ik Alive lachend aan kijk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Philip

    Ik glimlachte verlegen toen Melanthi de hangmat naast me koos. 'Nou, dan moeten we er maar wat van maken.' zegt ze. Ik grinnikte schaapachtig. 'Je hebt gelijk.' Ze ging liggen en ik staarde naar haar.


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Alive

    Als ze weer staat gaat ze nonchalant met haar hand door haar haren en probeert dan weer in de hangende deken te komen. Ik kies de hangmat naast haar uit en laat mezelf neerploffen in het laken. Dan hoor ik een triomfantelijke kreet naast me en grinnik.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Yulya Milehka
    Ik neem geen moeite om in de hangmatten te komen, maar blijf stilletjes tegen de muur aan zitten. Deze rit lijkt eeuwig te duren voor mijn gevoel. Zuchtend kijk ik rond. Sommige mensen zie ik lachen, wat mij op dit moment totaal niet lukt.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Melanthi
    Ik ging liggen en hees mijn benen omhoog. Ik bestudeerde mijn tenen en zei:
    'Eigenlijk moeten we nu iets doen dat we altijd al hebben willen doen.' Ik draaide me om en keek naar Philip. 'Wat heb jij altijd al eens willen doen?' Vroeg ik nieuwsgierig terwijl ik me bedacht dat ik zoveel dingen wil doen!


    Cookies!

    Selene
    Als ik op zij kijk zie ik dat Alive al in een hangmat ligt. 'Dit ligt beter dan verwacht,' geef ik toe, 'nu alleen nog hopen dat ik er vannacht niet uitval,' zeg ik er lachend achteraan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alive

    'Als dat gebeurt hoop ik voor je dat je je nek breekt,' grap ik. 'Alles is beter dan die Minotaurus.' Ik ga iets verliggen in de hangmat en ondersteun met mijn hand mijn hoofd.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Selene
    'Als dat gebeurt hoop ik voor je dat je je nek breekt. Alles is beter dan die Minotaurus.' zegt Alive. Ik glimlach flauwtjes, 'Klopt. Ik heb liever dat ik zelf een einde aan mijn leven maak dan dat het door die Minotaurus gebeurd.'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Nog snel ff een berichtje plaatsen.]

    Ophelia
    Met open mond keek ik Esdras na, die met Selene in een groepje ging hangen. Hij liet me gewoon stikken. Verontwaardigd liep ik naar Jason toe. 'Uhm, kan ik nog onder jou liggen?' Vroeg ik. En direct kreeg ik een rood hoofd. 'O, eh, dat klonk echt heel verkeerd, ik bedoel met hangmatten...' Zei ik nerveus.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 21:16 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Alive

    Plotseling houd ik op met lachen. Dat komt omdat ik aan ons lot denk.
    'We zullen samen sterven,' zeg ik toonloos. Ik probeer me voor te stellen hoe het zal gaan.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Jason

    Ik kwam beneden in het ruim aan en zie hangmatten hangen, ik had eigenlijk iets meer vereacht voor mensen die zo dood zouden gaan. Ook al had ik 'thuis' nooit echt iets beters gehad op straat om te slapen
    Ik kies een hangmat uit en loop er naar toe, ik spring er meteen in en blijf even zitten om rond te kijken in het ruim dat wordt verlicht door wat kaarsen.
    Dan zie ik Ophelia naast me en grinnik even, 'Ja natuurlijk,' antwoord ik.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 21:16 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Philip¨

    ´Wat heb jij altijd al eens willen doen?´ vroeg Melanthi. Ik dacht even na. ´Daar heb ik nog nooit eerder over na gedacht. Mijn ouders lieten me nooit dromen, het was altijd: "Philip, maak je school af, doe geen gekke dingen!"´ Ik zuchtte even. `Ik zou wel wat van de wereld willen zien.. en jij?´


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Selene
    'We zullen samen sterven,' zegt Alive toonloos. Ik kijk hem even aan, 'dat klinkt echt als iets uit een liefdesverhaal,' lach ik zachtjes, '"We zullen samen sterven mijn liefste"' zeg ik dramatisch.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alive

    'Ik probeerde het er ook plechtig uit te laten komen,' grinnik ik.
    Tja, nu maken we er nog grapjes over, maar straks...


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~