• Als je de mythe van de minotaurus nog niet kent raad ik je aan om die eerst even op te zoeken
    Het speelt zich btw af in het oude griekenland


    Het is weer zover. Zeven Atheense jongens en zeven Atheense meisjes worden naar Kreta gestuurd om daar in het labyrint van de Minotaurus te worden opgesloten. De Minotaurus, hongerig als altijd, zwerft daar rond op zoek naar de kinderen. Een paar kinderen slagen er echter in om de uitweg te vinden waar de goden natuurlijk verantwoordelijk voor zijn. Ze vluchten stilletjes van het eiland weg en varen van eiland naar eiland, maar niet zonder gevaren, en natuurlijk moeten de goden zich er ook weer mee bemoeien..


    Belangrijke punten:
    ~Theseus is er niet
    ~We beginnen dat ze op de boot naar Kreta zitten, waarna ze in het labyrint worden opgesloten. We verzinnen zelf hoe ze ontsnappen.
    ~De Minotaurus wordt niet gedood
    ~Niet iedereen overleeft het doolhof; Mensen met meerdere personages zullen er dus minstens een moeten laten sterven
    ~Geen geruzie natuurlijk
    ~Er zijn 14 rollen; 7 jongens, 7 meisjes van onder de 18. Andere personages worden niet gespeeld


    Meisjes:
    1. Melanthi Jansonides ~ thePineapple
    2. Selene Vilmaris ~ LovingStyles
    3. Chara Iona ~ LovingStyles
    4. Yulya Milehka ~ XDesire
    5. Daphne Altair ~ CookAholic
    6. Ophelia Elená Agathon ~ CandyFornia
    7. Jade Sky Argya ~ HurtedHeart
    Jongens:
    1. Alive ~ Diapal
    2. Elias Dekas ~ Bronte
    3. Esdras Giannis Agathon ~ CandyFornia
    4. Jason ~ Spyclon
    5. Philip Grigoris ~ CookAholic
    6. Iral ~ Diapal
    7. Jayden Louis Argya ~ HurtedHeart

    Andere Topics:
    De lijstjes
    Topic 2

    We Beginnen op het punt dat de kinderen de boten op worden geleid;
    Have Fun ;D

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 21:51 ]


    Cookies!

    Yulya Milehka
    Ik knikte schaapachtig naar Chara.
    'Je bent niet de enige,' mompel ik nonchalant. Hoe zou de dood zijn? vredig? of saai?
    'We kunnen iedergeval probéren te overleven,' opper ik op.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Alive

    Het valt me op dat het meisje erg knap is. 'Aangenaam,' zeg ik tegen haar. Er verschijnt ook een lach op mijn gezicht als ze lief naar me glimlacht.
    'Hey. Esdras,' stelt de jongen zich nors voor. Ik schenk hem een knikje.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Philip

    'Kijk, kijk daar!' roept Melanthi plotseling en ik volg haar vinger. Verderop zwommen twee prachtige zeeschildpadden. Ik lach met haar mee, we zien tenminste nog iets moois onderweg. Ik leun zo ver als ik kan over de reling om te kijken.


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Selene
    'Dus,' begin ik om de stilte te doorbreken, 'wat deden jullie voor dit hele gedoe?'

    Chara
    'Je bent niet de enige. We kunnen iedergeval probéren te overleven.' 'Dat zou kunnen ja maar er is nog nooit iemand geweest die het heeft overleeft.'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Yulya Milehka

    Ik luister naar de woorden van Chara. En vervolgens besef ik dat ze gelijk heeft. Ik kijk even zwijgend naar de hoge golven.

    [wanneer komen ze eigenlijk aan?]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Alive

    Als ik iemand hoor roepen dat we moeten kijken werp ik een blik op de zee. In de verte zwemmen twee zeeschildpadden.
    Snel kijk ik Selene weer aan als ze vraagt wat wij deden voordat we werden uitgeloot.
    'Mijn moeder verzorgen,' begin ik. Aan mijn toon hoor je dat er een verhaal achter zit, maar ik weet niet of Esdras en Selene die wel willen horen.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Melathi
    Ik zag hoe de schildpadden harder en harder zwommen. Ik rende op het dek met ze mee, gehypnotiseerd door hun pracht. Ik liep de trap op naar het hogere gedeelte van het schip. Ik keek nog steeds naar de zee toen ik bijna tegen iemand was opgebotst. Mijn blik verstrakte bij het zien van het chagrijnige gezicht van een van de leiders van deze "expeditie". Ik liep langzaam naar achteren en zag dat Philip achter me aan was gekomen.


    Cookies!

    Esdras
    'Werken.' Loog ik. Beschaamd staarde ik naar de grond. Verdomme, was ik maar zo goed in liegen als Ophelia.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 20:14 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Jason

    Ik zie haar totaal rood aanlopen en kijk haar even raar aan. Als die andere jongen er nu niet was geweest had ik wel door gevraagd maar ik besluit om, als ik nog de kans krijg, het te vragen.


    I only miss you when I'm breathing

    Selene
    'Werken,' zegt Esdras waarna hij naar de grond kijkt. 'Mijn moeder verzorgen,' zegt Alive. Ik kijk hem even aan, 'Ehm, waarom moest je dat doen? Als je het niet wil vertellen hoeft het niet hoor,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Philip

    Ik liep achter Melanthi aan over het dek, tot ze plotseling bijna tegen iemand opbotste. Het was zo'n leider iemand. Ze liep naar achteren tot ze naast mij stond. Ik duwde haar zachtjes met een hand in haar rug weg, naar een stukje verderop langs de reling.


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Melanthi
    Philip brengt me naar een plek verderop aan de reling. Ik kijk weer wat verdrietiger.
    'Zou hij al meer kinderen hebben afgevoerd?' vroeg ik en ik dacht aan zijn brute blik. Waar hadden we dit aan verdient? Was ons lot echt zo donker? Wilden de goden van ons af?


    Cookies!

    Philip

    'Ik weet het niet.. het zou kunnen. Misschien kijkt hij daarom zo.' zeg ik nadenkend. Ik tuurde in de verte met een hand boven mijn ogen. Plotseling zag ik een dunne streep aan de horizon. 'Kreta!' riep ik.


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Alive

    'Werken,' antwoord Esdras en hij kijkt met een rood hoofd naar de grond. Het is duidelijk te zien dat hij liegt, maar ik besluit er niet op in te gaan.
    Dan vraagt Selene waarom ik dat moest doen. Ik wend me nu volledig tot haar.
    'Een paar jaar geleden verdronk mijn vader tijdens het werken in de haven,' begin ik mijn verhaal. 'Mijn moeder draaide helemaal door en brak. Daarna is ze nooit meer dezelfde geweest. Ze wou zichzelf... achter mijn vader aan werpen, maar ik hield haar tegen. Ik zorgde voor haar. Zo is dat een paar jaar doorgegaan, tot ik werd uitgeloot. Ik heb tegen haar gezegd dat ze geen rare dingen moet gaan doen als ik weg ben, maar ik denk... ik denk dat ze er nu al niet meer is.' Mijn stem breekt op het einde.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Selene
    'Een paar jaar geleden verdronk mijn vader tijdens het werken in de haven. Mijn moeder draaide helemaal door en brak. Daarna is ze nooit meer dezelfde geweest. Ze wou zichzelf... achter mijn vader aan werpen, maar ik hield haar tegen. Ik zorgde voor haar. Zo is dat een paar jaar doorgegaan, tot ik werd uitgeloot. Ik heb tegen haar gezegd dat ze geen rare dingen moet gaan doen als ik weg ben, maar ik denk... ik denk dat ze er nu al niet meer is'. Ik bijt even op mijn onderlip en sla dan voorzichtig mijn arm om hem heen, 'misschien is dat wel beter,' zeg ik op een zachte toon, 'dan hoeft ze zich ook geen zorgen meer te maken om jou,' vervolg ik waarna ik weer naar Esdras kijk en even naar hem glimlach.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered