• Als je de mythe van de minotaurus nog niet kent raad ik je aan om die eerst even op te zoeken
    Het speelt zich btw af in het oude griekenland


    Het is weer zover. Zeven Atheense jongens en zeven Atheense meisjes worden naar Kreta gestuurd om daar in het labyrint van de Minotaurus te worden opgesloten. De Minotaurus, hongerig als altijd, zwerft daar rond op zoek naar de kinderen. Een paar kinderen slagen er echter in om de uitweg te vinden waar de goden natuurlijk verantwoordelijk voor zijn. Ze vluchten stilletjes van het eiland weg en varen van eiland naar eiland, maar niet zonder gevaren, en natuurlijk moeten de goden zich er ook weer mee bemoeien..


    Belangrijke punten:
    ~Theseus is er niet
    ~We beginnen dat ze op de boot naar Kreta zitten, waarna ze in het labyrint worden opgesloten. We verzinnen zelf hoe ze ontsnappen.
    ~De Minotaurus wordt niet gedood
    ~Niet iedereen overleeft het doolhof; Mensen met meerdere personages zullen er dus minstens een moeten laten sterven
    ~Geen geruzie natuurlijk
    ~Er zijn 14 rollen; 7 jongens, 7 meisjes van onder de 18. Andere personages worden niet gespeeld


    Meisjes:
    1. Melanthi Jansonides ~ thePineapple
    2. Selene Vilmaris ~ LovingStyles
    3. Chara Iona ~ LovingStyles
    4. Yulya Milehka ~ XDesire
    5. Daphne Altair ~ CookAholic
    6. Ophelia Elená Agathon ~ CandyFornia
    7. Jade Sky Argya ~ HurtedHeart
    Jongens:
    1. Alive ~ Diapal
    2. Elias Dekas ~ Bronte
    3. Esdras Giannis Agathon ~ CandyFornia
    4. Jason ~ Spyclon
    5. Philip Grigoris ~ CookAholic
    6. Iral ~ Diapal
    7. Jayden Louis Argya ~ HurtedHeart

    Andere Topics:
    De lijstjes
    Topic 2

    We Beginnen op het punt dat de kinderen de boten op worden geleid;
    Have Fun ;D

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 21:51 ]


    Cookies!

    Elias Dekas
    Ik staar naar de haven die zich steeds verder van de boot verwijdert. Zuchtend zet ik me neer op het houten schip. Vaarwel Athene.


    Ex astris, sciencia

    [Ik ga ff eten, laterz]


    I only miss you when I'm breathing

    Ophelia

    Ongemakkelijk keek ik rond en ving een boze blik van Esdras. O, dus nu mocht ik niet eens op twee meter van een jongen afstaan terwijl hij met jan en alleman een gezellig babbeltje maakte? 'Ik ben Jason,' zei de jongen. Nog een boze blik van mijn broer. Tuurlijk, nu kwam hij deze kant op. Gezellig.

    Ok, eetsmakelijk Spyclon. (:

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 19:30 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Selene
    Ik kijk om me heen en zucht even als ik zie dat de meeste al met iemand praten. Normaal heb ik er geen problemen me om op iemand af te stappen maar nu is anders. We zouden toch allemaal dood gaan, wat heeft het dan voor nut om elkaar beter te leren kennen? Okee, als je in een groepje gaat leef je waarschijnlijk langer. Maar die Minotaurus zal je toch wel vinden.

    Chara
    Voorzichtig kijk ik om me heen maar al snel gaat mijn blik weer naar het water. Ik zucht diep, waarom moest nou net ik weer uitgeloot worden.

    [iemand die met een van mijn poppetjes kan praten?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [me! ;3 ik zit gewoon ergens haha]

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 19:31 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Chara
    Ik besluit dat ik toch maar met iemand moet gaan praten en loop naar een ander meisje toe dat ook alleen zit. 'Ehm, hoi,' zeg ik zacht en verlegen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Elias is er ook nog.]


    Ex astris, sciencia

    Esdras

    Woest stapte ik op Ophelia af en greep haar pols. 'Waar denk je dat je mee bezig bent?' snauwde ik haar toe. 'Wat mam me gezegd heeft te doen!' bitste ze terug. Verward keek ik haar aan. 'Lol maken, alles doen wat pap en jij me hebben verboden en doen wat ik in de rest van mijn leven nog allemaal wilde doen voor ik stierf!' riep ze uit. 'Dat is belachelijk. Je kent die jongen niet eens!' 'O, en jij mag wel ieder meisje aan boord troosten?' Ik kneep haar harder. 'Dat is anders, Ophelia. Jij bent een meisje.'


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Yulya Milehka
    Als een meisjesstem me uit mijn dagdroom haalt kijk ik verstoord op. Maar als ik plots dezelfde glimp en blik in haar ogen zie die op dit moment ook in de mijne staan, kijk ik haar zacht glimlachend aan.
    'Hoi,' zeg ik zo beleefd mogelijk. Maar door mijn droge keel komt het er wat belabberd uit.
    'Ik ben Yulya,' zeg ik stilletjes.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Selene
    Ik kijk verbaasd op als ik ineens ruziënde stemmen hoor. Een jongen zegt iets tegen een meisje en een andere jongen staat er wat ongemakkelijk bij. Ik zucht even, sta op en loop naar ze toe. 'Kom op, doe eens rustig,' zeg ik op een kalme toon als ik bij ze sta.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Melanthi
    We zwegen een hele poos. Ineens verbrak ik de stilte. Ik wilde eigenlijk niets zeggen, maar voor ik het wist was het eruit.
    'Ik heb Kreta altijd al eens willen zien.'

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 19:44 ]


    Cookies!

    Ophelia

    Met een opgelaten gevoel keek ik het meisje aan. 'Kom op, doe eens rustig,' zei ze kalm. 'Ja Esdras,' beaamde ik op kinderachtige toon. 'Doe eens rustig.' Kwaad omdat hij niet kon winnen, liep mijn broer weg. 'Bedankt.' Ik glimlachte naar het meisje. 'Broer en zus probleempje. Mijn naam is Ophelia.'

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 8:20 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Elias Dekas
    Ik zie iedereen om me heen wel praten met iemand, er is zelfs al een kleine ruzie ontstaan tussen een broer en zus. Perfect, amper een uurtje op weg en iedereen heeft al vrienden.


    Ex astris, sciencia

    Selene
    'Ja Esdras,Doe eens rustig.' zegt het meisje waarna de jongen wegloopt. 'Bedankt.Broer en zus probleempje. Ik ben Ophelia.' zegt het meisje daarna. 'Ik ben Selene. Ik ga denk ik maar eens achter je broer aan, kijken of hem iets kan kalmeren aangezien hij er uit ziet alsof hij wel iemand kan vermoorden,'

    Chara
    'Ik ben Yulya,' zegt het meisje. 'Chara,' antwoord ik, 'ehm mag ik er bij komen zitten/staan?'

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 19:48 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Yulya Milehka
    "Chara," stelt het meisje zichzelf voor. Ze vraagt of ze erbij kan komen zitten. Ik glimlach en klop naast me op de oude kist waarop ik momenteel zit. 'Tuurlijk,' zeg ik.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."