• Als je de mythe van de minotaurus nog niet kent raad ik je aan om die eerst even op te zoeken
    Het speelt zich btw af in het oude griekenland


    Het is weer zover. Zeven Atheense jongens en zeven Atheense meisjes worden naar Kreta gestuurd om daar in het labyrint van de Minotaurus te worden opgesloten. De Minotaurus, hongerig als altijd, zwerft daar rond op zoek naar de kinderen. Een paar kinderen slagen er echter in om de uitweg te vinden waar de goden natuurlijk verantwoordelijk voor zijn. Ze vluchten stilletjes van het eiland weg en varen van eiland naar eiland, maar niet zonder gevaren, en natuurlijk moeten de goden zich er ook weer mee bemoeien..


    Belangrijke punten:
    ~Theseus is er niet
    ~We beginnen dat ze op de boot naar Kreta zitten, waarna ze in het labyrint worden opgesloten. We verzinnen zelf hoe ze ontsnappen.
    ~De Minotaurus wordt niet gedood
    ~Niet iedereen overleeft het doolhof; Mensen met meerdere personages zullen er dus minstens een moeten laten sterven
    ~Geen geruzie natuurlijk
    ~Er zijn 14 rollen; 7 jongens, 7 meisjes van onder de 18. Andere personages worden niet gespeeld


    Meisjes:
    1. Melanthi Jansonides ~ thePineapple
    2. Selene Vilmaris ~ LovingStyles
    3. Chara Iona ~ LovingStyles
    4. Yulya Milehka ~ XDesire
    5. Daphne Altair ~ CookAholic
    6. Ophelia Elená Agathon ~ CandyFornia
    7. Jade Sky Argya ~ HurtedHeart
    Jongens:
    1. Alive ~ Diapal
    2. Elias Dekas ~ Bronte
    3. Esdras Giannis Agathon ~ CandyFornia
    4. Jason ~ Spyclon
    5. Philip Grigoris ~ CookAholic
    6. Iral ~ Diapal
    7. Jayden Louis Argya ~ HurtedHeart

    Andere Topics:
    De lijstjes
    Topic 2

    We Beginnen op het punt dat de kinderen de boten op worden geleid;
    Have Fun ;D

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 21:51 ]


    Cookies!

    Selene
    'Uitkijken hè.' grinnikt Jayden waarna hij mij neerzet en op een hangmat gaat zitten. Ik ga op een hangmat tegenover hem zitten. 'Zo waar kom jij vandaan?' vraagt hij nieuwschierig. 'Mijn ouders wonen vlak bij de bakker en slager maar ik werk als dienstmeisje bij een van de rijke families en daar slaap ik dan ook,' antwoord ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ophelia
    Ondanks Jason's grijns verdwijnt, voel ik me best kalm. 'Ik zie het liever als een leerzame beleving. Ik zal een Minotaurus zien, Kreta bezoeken, door een eeuwenoud labyrint lopen en uitvinden of er een hemel bestaat.' Een waterig glimlachje sierde mijn gezicht. 'Ergens zit nog een sprankje licht in me, Jason. Misschien heb jij dat niet, maar ik voel dat het goed zal komen. Of we dit nou overleven of niet.'


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Melanthi
    Ik stond bij Philip en hoorde wat Ophelia zei. Ik boog mijn hoofd en dacht na. Ze had een geweldig punt. We sterven in elk geval bij een unieke ervaring. Jammer genoeg zou ik de kennis over wat er in het doolhof was nooit naar buiten kunnen brengen. Ik draai me weer om naar Philip.
    'Heb jij nog hoop?'


    Cookies!

    Jason

    Ik kijk haar even aan, 'Mooi vertaald in woorden.' antwoord ik waarna er weer een klein glimlachje verschijnt. 'Je hebt gelijk, we moeten niet gewoon denken dat we er zo niet meer zijn. En we moeten ook niet opgeven,' voeg ik er aan toe.


    I only miss you when I'm breathing

    Daphne

    'Hoe voel je je?' vraagt Yulya en ik glimlach weer naar haar. Dat gaat gewoon automatisch. 'Nouja, het gevoel dat je over een paar uur doodgaat, en er toch nog wat van moet maken.' zeg ik.


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    [Ik ga ff hw make, tot zo.]


    I only miss you when I'm breathing

    Philip

    'Heb jij nog hoop?' Ik kijk Melanthi even aan. 'Nee. Nooit gehad ook.' zeg ik zacht. 'Ik weet gewoon zeker dat ik kansloos ben..'


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Yulya Milehka
    Ik glimlach. Logisch. Stomme vraag ook.
    'Wie laat je achter?' vraag ik, terwijl ik even denk aan mijn eigen familie.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Melanthi
    'Oh..' Mompel ik en ik sla mijn ogen neer. Was Ophelia de enige die er nog een beetje vertrouwen in had? Ik ging een beetje triest op een hangmat zitten.


    Cookies!

    Ophelia
    'Jason, ik heb toch altijd gelijk.' Zei ik met een gemaakt arrogant toontje in mijn stem en lachte toen lief naar hem. 'Blij dat ik kon helpen.' Ik draaide me grijnzend om, keek nog even om en liep naar Melanthi toen ik zag dat ze wanhopig in haar hangmat neerzakte. 'Jij ook een peptalk nodig, Melanthi?'

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 17:06 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Melanthi
    Ik knik zachtjes en merk dat Philip erbij kwam zitten. Misschien kon Ophelia hem ook nog wat vertrouwen geven.


    Cookies!

    Jason

    Bij mij had bijna iedereen altijd gelijk, altans dat zei iedereen toch altijd tegen mij als zwerver. Ik glimlach nog even terwijl ze weg loopt en laat me daarna weer zakken in de hangmat.


    I only miss you when I'm breathing

    Daphne

    'Wie laat je achter?' vraagt ze. Ik wordt bijna weer boos aan de gedachte aan mijn ouders. "Nou, mijn ouders. Ik was enigskind. Maar ik denk niet dat het ze wat kan schelen. Zo veel geld hebben ze, en ze kunnen mij niet eens beschermen." er loopt een traan over mijn wang. "Ik haat ze.."


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Philip

    Melanthi en ik gingen bij Ophelia zitten, die blijkbaar een peptalk ging geven. Ik keek haar hoopvol aan.


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Yulya Milehka
    Ik schrik even bij haar reactie, maar probeer zorgvuldig haar woorden in mijn gedachten op te slaan. Ergens voel ik medelij, maar ik weet dat ze dat niet zou waarderen. Dus probeerde ik dat om te zetten in sterkte.
    'Wow..' zeg ik, terwijl ik even op haar arm wrijf. 'H-het spijt me, ik wou geen.. onnodige emoties oproepen..' haper ik terwijl ik wat ongemakkelijk naar haar kijk.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."