• Als je de mythe van de minotaurus nog niet kent raad ik je aan om die eerst even op te zoeken
    Het speelt zich btw af in het oude griekenland


    Het is weer zover. Zeven Atheense jongens en zeven Atheense meisjes worden naar Kreta gestuurd om daar in het labyrint van de Minotaurus te worden opgesloten. De Minotaurus, hongerig als altijd, zwerft daar rond op zoek naar de kinderen. Een paar kinderen slagen er echter in om de uitweg te vinden waar de goden natuurlijk verantwoordelijk voor zijn. Ze vluchten stilletjes van het eiland weg en varen van eiland naar eiland, maar niet zonder gevaren, en natuurlijk moeten de goden zich er ook weer mee bemoeien..


    Belangrijke punten:
    ~Theseus is er niet
    ~We beginnen dat ze op de boot naar Kreta zitten, waarna ze in het labyrint worden opgesloten. We verzinnen zelf hoe ze ontsnappen.
    ~De Minotaurus wordt niet gedood
    ~Niet iedereen overleeft het doolhof; Mensen met meerdere personages zullen er dus minstens een moeten laten sterven
    ~Geen geruzie natuurlijk
    ~Er zijn 14 rollen; 7 jongens, 7 meisjes van onder de 18. Andere personages worden niet gespeeld


    Meisjes:
    1. Melanthi Jansonides ~ thePineapple
    2. Selene Vilmaris ~ LovingStyles
    3. Chara Iona ~ LovingStyles
    4. Yulya Milehka ~ XDesire
    5. Daphne Altair ~ CookAholic
    6. Ophelia Elená Agathon ~ CandyFornia
    7. Jade Sky Argya ~ HurtedHeart
    Jongens:
    1. Alive ~ Diapal
    2. Elias Dekas ~ Bronte
    3. Esdras Giannis Agathon ~ CandyFornia
    4. Jason ~ Spyclon
    5. Philip Grigoris ~ CookAholic
    6. Iral ~ Diapal
    7. Jayden Louis Argya ~ HurtedHeart

    Andere Topics:
    De lijstjes
    Topic 2

    We Beginnen op het punt dat de kinderen de boten op worden geleid;
    Have Fun ;D

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 21:51 ]


    Cookies!

    Ophelia
    'Esdras, ik wil even zeggen dat ik van je h-,' maar voor ik mijn zin af kon maken voelde ik net zoals Jayden een zweepslag op mijn blote rug. 'Niet praten!' Schreeuwde de bewaker. Hard beet ik op mijn lip om niet in huilen uit te barsten. De striem drukte als vuur in mijn rug en als een reflex dook ik naar voren van pijn.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 21:18 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Alive

    Naast me hoor ik zweepslagen. Ik besef dat ik dat ook had kunnen zijn, want ik had zonet nog een opstandige gedachte.
    Afwachtend luister ik naar de koning. Gaat er nog iets gebeuren voor het doolhof?

    Iral

    Ik buig diep voor de koning en mijn gezicht vertrekt als ik zweepslagen hoor. Tja, je vraagt er een beetje om als je weigert...


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Jade
    Hij hete dus Jason. Ik hoorde een zweepslag en ik verborg mijn gezicht steeds meer. Boog steeds dieper. Ik keek eventjes waar het vandaan kwam. Jayden. 'Jay buig.' Fluisterde ik zacht. Ik kwam iets overeind en ik kreeg een zachte klap. Ik siste maar bleef liggen.

    Jayden
    Ik gin niet buigen ookal vroegen ze me dat. 'Buig.' Gromde een wachter nog is. Ik keek hem nuchter aan. Bekeek hem en zijn zweep en keek toen weer voor me. 'Nee.' Zei ik alsof het niets wat. Weer een klap. Ik sloot mijn ogen. De oefening. Hou de pijn tegen. Lijk het niet te voelen. Zet ze uit. Ik ontspande me. Ik voelde het een druppeltje bloed over mijn rug spijbelde. Ik voelde Adrenaline. Ik draaide me om en greep de zweep. Ik brak hem door de Adrenaline en draaide me om. Ik knielde nu lichtelijk eervol. Ik ging niet buigen voor een koning die niets deed.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jason

    Ik grijns even als ik zie wat de jongen die is geslagen doet maar houd snel op met lachen als ik de striemen op zijn rug zie en kijk weer recht voor me.


    I only miss you when I'm breathing

    Selene
    Jayden buigt nog steeds niet en hij krijgt weer een zweepslag. Dan draait hij zich eens om en breekt de zweep doormidden. Hij draait zich weer om en knielt een beetje. 'Jayden!' zeg ik weer op een fluister toon als de bewakers even niet op mij letten, 'Alsjeblieft, buig gewoon.' Ik bijt even op mijn onderlip als ik zie dat er striemen op zijn rug zitten.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 21:24 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ophelia
    Toen ik weer opkeek, zag ik Jason schuin voor me zitten en direct viel ik in zijn ogen. Mijn mondhoeken waren omlaag gedrukt en mijn mosgroene ogen keken hem triest aan. Mijn woorden waren te groot. Het zou niet goedkomen. Er was geen hoop meer, ik wist het zeker. Maar ik kon de woorden die ik hem gezegd had vandaag toch niet meer terugnemen.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Jayden
    Ze durfde geen klappen meer te geven waar ik vrij blij om was. Mijn vader Jade en aio hadden een vrij hoge rang dus buigen deed ik niet. Niet omdat ik beter was maar omdat hij dit tegen kinderen deed. Ik voelde op mijn rug en voelde striemen. Ik sloot mijn ogen. Ik kon mijn lichaam echt beheersen. Ik kon ook geen pijn voelen of koud als ik dat wou. Ik kon alles met min lichaam. Ik liet mijn hart sneller kloppen zodat de bloedvatten wijder werden. Zo gingen de striemen sneller weg. Jade was nog niet zo ver. Ze kon alleen geen pijn voelen als ze dat niet wou. Ze schakelde gewoon haar zenuwen uit. Al koste dat wel veel moeite bij haar. Ik vond het niet bepaald moeilijk. Ik voelde. De striemen waren al wat verminderd.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Melanthi
    Ik keek naar de grond en hoorde koning Minos praten.
    'Genoeg. Er moet nog bloed in zitten voor de Minotaurus. Het zijn er veertien en ze zijn goedgekeurd. Leid ze zometeen maar weg.' Ik hoorde iemand weglopen, maar durfde me niet te verroeren.


    Cookies!

    Ophelia
    Stomverbaasd door de woorden van de koning keek ik op. Genoeg bloed?! Hij had het wel over verdomme kinderen! Hoe kon hij nog een lach op zijn gezicht weten te persen als hij zo zou moeten praten? Maar ach, hij was een koning. Hij hoefde nog niet in jaren te sterven. De rotzak. Woest staarde ik naar hem.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Jason

    Ik hoor de koning wat zeggen maar versta er niet echt iets van, even later voel ik een harde ruk aan de kettingen en sta ik snel op.


    I only miss you when I'm breathing

    Selene
    'Genoeg. Er moet nog bloed in zitten voor de Minotaurus. Het zijn er veertien en ze zijn goedgekeurd. Leid ze zometeen maar weg.' zegt de koning Minos. Ik werp even een blik op Jayden en kom dan langzaam overeind uit en kijk even boos naar de bewaker die hem sloeg.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Melanthi
    Ik werd ruw omhoog gehesen door een van de bewakers. Intussen stroomden de tranen over mijn wangen. De bewaker leidde me naar buiten en ik kon niet zien of ik de enige was. Ik wist waar we heen gingen. Ik wist dat ik de blauwe lucht nooit meer zou zien.


    Cookies!

    Ophelia
    Als een zombie liep ik vooruit. De konings woorden bleven in mijn hoofd steken. 'Genoeg. Er moet nog bloed in zitten voor de Minotaurus.' Ik wilde niet dood. Nog niet.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Jayden
    Ik kwam overeind en zo te zien waren mijn striemen bijna weg. De man die me net sloeg greep me vast en ik duwde hem weg. 'Dit stuk vlees kan ook zeg lopen.' Sis ik naar hem. Ik loop achter de rest aan. Op weg naar de hellepoort.

    Jade
    Ik sta op en zie dat de striemen bij Jayden bijna weg zijn. Ik loop achter Jason aan en voel een onverwachtse duw waardoor ik mijn evenwicht verlies en boven op Jason val. 'Het spijt me.' Zeg ik licht verschrikt. Ik probeer op te staan maar dat lukt niet deed de kettingen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Yulya Milehka
    De paniek slaat pas echt toe als ik de koning hoor praten over bloed. Mijn hart begint nóg sneller te pompen en het leek even alsof ik zou gaan hyperventileren. Ik gluur naar de rest.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."