• Als je de mythe van de minotaurus nog niet kent raad ik je aan om die eerst even op te zoeken
    Het speelt zich btw af in het oude griekenland


    Het is weer zover. Zeven Atheense jongens en zeven Atheense meisjes worden naar Kreta gestuurd om daar in het labyrint van de Minotaurus te worden opgesloten. De Minotaurus, hongerig als altijd, zwerft daar rond op zoek naar de kinderen. Een paar kinderen slagen er echter in om de uitweg te vinden waar de goden natuurlijk verantwoordelijk voor zijn. Ze vluchten stilletjes van het eiland weg en varen van eiland naar eiland, maar niet zonder gevaren, en natuurlijk moeten de goden zich er ook weer mee bemoeien..


    Belangrijke punten:
    ~Theseus is er niet
    ~We beginnen dat ze op de boot naar Kreta zitten, waarna ze in het labyrint worden opgesloten. We verzinnen zelf hoe ze ontsnappen.
    ~De Minotaurus wordt niet gedood
    ~Niet iedereen overleeft het doolhof; Mensen met meerdere personages zullen er dus minstens een moeten laten sterven
    ~Geen geruzie natuurlijk
    ~Er zijn 14 rollen; 7 jongens, 7 meisjes van onder de 18. Andere personages worden niet gespeeld


    Meisjes:
    1. Melanthi Jansonides ~ thePineapple
    2. Selene Vilmaris ~ LovingStyles
    3. Chara Iona ~ LovingStyles
    4. Yulya Milehka ~ XDesire
    5. Daphne Altair ~ CookAholic
    6. Ophelia Elená Agathon ~ CandyFornia
    7. Jade Sky Argya ~ HurtedHeart
    Jongens:
    1. Alive ~ Diapal
    2. Elias Dekas ~ Bronte
    3. Esdras Giannis Agathon ~ CandyFornia
    4. Jason ~ Spyclon
    5. Philip Grigoris ~ CookAholic
    6. Iral ~ Diapal
    7. Jayden Louis Argya ~ HurtedHeart

    Andere Topics:
    De lijstjes
    Topic 2

    We Beginnen op het punt dat de kinderen de boten op worden geleid;
    Have Fun ;D

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 21:51 ]


    Cookies!

    Selene
    'Aphrodite lijkt op je.' zegt Jayden glimlachend. Ik glimlach terug en voel hoe mijn wangen een beetje rood worden, 'dankje'. Een bewaker geeft Jayden een tik en ik vang op wat hij zegt waarna ik de bewaker een boze blik stuur. Toch begin ik ook maar wat sneller te lopen want ik heb geen zin om een tik te krijgen. Terwijl ik doorloop werp ik nog even een blik over mijn schouder en glimlach naar Jayden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alive

    Geïrriteerd kijk ik achter me maar loop dan door. Achter me loopt een meisje die naar me kijkt, maar dit lijkt me niet het goede moment om een gesprek aan te knopen.
    Rustig wandel ik verder, terwijl ik alle beelden in me op neem. Dit is het prachtigste wat ik ooit heb gezien.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Melanthi
    Iedereen keek nu zo'n beetje naar de prachtige beelden in de hal toen er ineens een grote deur openzwaaide. Een statige man kwam naar binnen. Het moest koning Minos wel zijn.
    'Buigen.' Beval een wachter en gewillig knielde ik op de grond. De koning bekeek ons goed.
    'Zijn het er veertien?' Vroeg hij aan een wachter.


    Cookies!

    Jason

    Voor me zie ik een meisje lopen waarvan haar witte jurkje met goude stof erin, ze was duidelijk erg rijk maar nu was iedereen eigenlijk gelijk. Iedereen zou zo toch het doolhof in worden gestuurd. Ik zie haar bijna huilen en loop iets dichter achter haar, 'Rustig maar het komt wel goed.' zei ik tegen haar, ookal geloofde ik het zelf niet helemaal.
    Daarna luister ik naar de wachter en buig voor een statige man voor ons.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 21:07 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Yulya Milehka
    'Buigen.' Beval een wachter toen de koning ons aankeek. Ik boog vlug voordat er iets ergs zou gebeuren.. ondertussen hield ik mijn omgeving strak in de gaten.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Alive

    Ik kniel plechtig neer als koning Minos binnenkomt. Eigenlijk snap ik niet waarom ik zo eerbiedig doe, want ze kunnen me toch niets maken. Ze werpen me toch wel voor de Minotaurus. En dat beest is kieskeurig. Hij moet sappig vlees hebben. Daarom laten ze me wel in leven.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Philip
    Zenuwachtig keek ik naar de koning. Ik boog, zo goed als mogelijk door de kettingen. 'Zijn het er veertien?' vroeg de koning aan een wachter. De wachter bromde wat, waarschijnlijk Ja.


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Spyclon schreef:
    Jason

    Voor me zie ik een meisje lopen waarvan haar witte jurkje met goude stof erin, ze was duidelijk erg rijk maar nu was iedereen eigenlijk gelijk. Iedereen zou zo toch het doolhof in worden gestuurd. Ik zie haar bijna huilen en loop iets dichter achter haar, 'Rustig maar het komt wel goed.' zei ik tegen haar, ookal geloofde ik het zelf niet helemaal.
    Daarna luisterde ik naar de wachter en boog voor een statige man voor ons.

    Het eerste gedeelte lees je in tegenwoordige tijd, maar het laatste in verleden tijd.
    Ik dacht, ik zeg het even.]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Selene
    'Buigen,' beveelt een bewaker als een man ineens door een paar deur en komt lopen.Waarschijnlijk Koning Minos. Snel buig ik. 'Zijn het er veertien?' vraagt hij aan een wachter. Ik werp even een blik op mijn handen en merk dat ik tril van de zenuwen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jade
    'Niet. Mijn broer zal dood gaan. Mijn leven boeit me niet meer. Ik zal toch sterven maar Jayden verdient het niet.' Zeg ik zacht. 'Jade trouwens.' Zeg ik zacht. 'Buig.' hoor ik opeens. Ik kijk op en zie de koning. In ga op mijn knieën en buig. Zo moest je buigen.

    Jayden
    'Buig.' Zei de koning. Ik luisterde niet. Hij liet het toe dat wij vermoord werden. Konden ze geen soldaten erin sturen en de Minotauris vermoorden. 'Buig.' Riep een wachter naar me. Hij slow me met een zweep op mijn been waardoor ik toch op een knie zakte. Ik ging knielen niet buigen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Chara
    De deuren worden open gegooid en koning Minos wandelt naar binnen. Als een bewaker beveelt dat we moeten buigen, buig ik zo snel als ik kan en hou mijn ogen op de grond gericht.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jason

    ''Houd de hoop, en ik ben Jason.' fluister ik terwijl mijn hoofd nog steeds naar beneden hangt voor de statige man. Ergens aan de rechter kant van me zie ik een jongen die wordt geslagen door een zweep en buig snel nog iets dieper.


    I only miss you when I'm breathing

    Ophelia
    Trillend zakte ik op mijn knieeën en boog voor de koning. Hij verdiende het niet, maar toch deed ik het. Angstig keek ik naar mijn broer Esdras, die naast me zat. 'Ik ben bang Esdras.' Fluisterde ik. 'Ik ook, Phelia. Sterk blijven.'


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Selene
    Ik hoor het geluid van een zweep vlak naast me en als ik opzij kijk zie ik dan Jayden op een knie zit en dat zijn andere been een beetje bloed. 'Jayden,' zeg ik op een zachte toon, 'ga alsjeblieft gewoon buigen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Melanthi
    Telkens als ik het geluid van de zweepslag hoor krimp ik een beetje ineen. Ik open mijn ogen en kijk gejaagd naast me. Philip knielde ook en ik kon zien dat hij zenuwachtig was voor wat zou komen. Als we overeind moesten komen, zouden ze ons zoiezo naar het doolhof leiden. Ik keek weer voor me en mijn ogen stonden angstig.


    Cookies!