• Als je de mythe van de minotaurus nog niet kent raad ik je aan om die eerst even op te zoeken
    Het speelt zich btw af in het oude griekenland


    Het is weer zover. Zeven Atheense jongens en zeven Atheense meisjes worden naar Kreta gestuurd om daar in het labyrint van de Minotaurus te worden opgesloten. De Minotaurus, hongerig als altijd, zwerft daar rond op zoek naar de kinderen. Een paar kinderen slagen er echter in om de uitweg te vinden waar de goden natuurlijk verantwoordelijk voor zijn. Ze vluchten stilletjes van het eiland weg en varen van eiland naar eiland, maar niet zonder gevaren, en natuurlijk moeten de goden zich er ook weer mee bemoeien..


    Belangrijke punten:
    ~Theseus is er niet
    ~We beginnen dat ze op de boot naar Kreta zitten, waarna ze in het labyrint worden opgesloten. We verzinnen zelf hoe ze ontsnappen.
    ~De Minotaurus wordt niet gedood
    ~Niet iedereen overleeft het doolhof; Mensen met meerdere personages zullen er dus minstens een moeten laten sterven
    ~Geen geruzie natuurlijk
    ~Er zijn 14 rollen; 7 jongens, 7 meisjes van onder de 18. Andere personages worden niet gespeeld


    Meisjes:
    1. Melanthi Jansonides ~ thePineapple
    2. Selene Vilmaris ~ LovingStyles
    3. Chara Iona ~ LovingStyles
    4. Yulya Milehka ~ XDesire
    5. Daphne Altair ~ CookAholic
    6. Ophelia Elená Agathon ~ CandyFornia
    7. Jade Sky Argya ~ HurtedHeart
    Jongens:
    1. Alive ~ Diapal
    2. Elias Dekas ~ Bronte
    3. Esdras Giannis Agathon ~ CandyFornia
    4. Jason ~ Spyclon
    5. Philip Grigoris ~ CookAholic
    6. Iral ~ Diapal
    7. Jayden Louis Argya ~ HurtedHeart

    Andere Topics:
    De lijstjes
    Topic 2

    We Beginnen op het punt dat de kinderen de boten op worden geleid;
    Have Fun ;D

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 21:51 ]


    Cookies!

    Alive

    Voor me glijdt Selene uit en valt. Ik wil haar nog bij haar schouder grijpen, maar ze stort al naar beneden. Een opgeluchte zucht verlaat mijn mond als ik zie dat Jayden haar opvangt.
    Als ik beneden ben plof ik snel in mijn hangmat, alsof ze helemaal niet buiten zijn geweest.

    [Willen jullie alsjeblieft nog niet spelen dat ze aankomen op Kreta, want ik moet nu gaan. Ben er vanavond weer.]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Yulya Milehka
    Als ik een zware mannenstem hoor zeggen dat we bijna in Kreta aankomen, begint mijn hart sneller te pompen. Ik merk dat ik begin te zweten maar verroer geen kick. Dan loop ik naar het stille meisje aan de andere kant. (Daphne)
    'Hey,' zeg ik rustig.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Jason

    Ik hoor wat stemmen waardoor ik wakker word, ik open mijn ogen en staar naar het plafond van het ruim. Zo zit ik na te denken over mijn leven en over onder andere mijn waarschijnlijke dood morgen.
    De stemmen gaan verder weg, als ik het goed hoor naar boven. Ze hadden vast een luik ofzo gevonden. Ik blijf liggen en hoor de mensen weer naar beneden komen.


    I only miss you when I'm breathing

    [@Diapal, we zullen rustig aandoen, en als ze al aanmeren kunnen ze misschien eerst nog naar het paleis van Minos fzeu :3]

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 16:47 ]


    Cookies!

    Daphne

    Ik hoor een zware stem zeggen dat we bijna in Kreta zullen aanmeren. Plotseling hoor ik een meisje tegen me praten. 'Hey,' zegt ze. Ik glimlach naar haar; ze is de eerste die tegen me praat. 'Hey' zeg ik terug. Dan weet ik even niks meer te zeggen.


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Ophelia
    Voorzichtig liet ik me naar beneden glijden en kwam hard op mijn enkel neer waardoor een pijnlijke vlam door mijn voet schoot. Ik negeerde het en wilde terug in mijn hangmat gaan liggen, maar zag dat Jason wakker was. Chagarijnig keek hij rond. 'Jij bent toch schattiger wanneer je slaapt.' Grinnikte ik.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 16:45 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Yulya Milehka
    Ik weet niet waarom, maar het meisje deed me aan mijzelf denken. We zwijgen even.
    'Ik ben Yulya,' besluit ik plotseling om maar te zeggen.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [Jeez, ik ben één dag weg en ik mis bijna 150 posts. Kan iemand me even kort inlichten?]


    Ex astris, sciencia

    Chara
    Ik word wakker van een mannenstem die zegt dat we er bijna zijn en slaak een diepe zucht. Over een paar uur ben ik waarschijnlijk dood...


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Hij keek niet echt chagerijnig maar ach xd]

    Jason

    Ik schrik even als ik Ophelia tegen me hoor praten, over dat ik schattiger was als ik sliep. Ik grijns even en kijk over de hangmat rand in haar ogen. 'Dit was waarschijnlijk de laatste keer dat ik slaap,' antwoord ik na een tijdje zonder de grijns op mijn gezicht.


    I only miss you when I'm breathing

    Daphne

    'Ik ben Yulya,' zegt het meisje. 'Ik ben Daphne' glimlach ik tegen haar. Ik ben blij dat ik een aardig iemand heb gevonden.


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Jade
    Ikzelf ging ook net optijd weg. De dood kwam al bijna aan. Ik zuchte even. Ik moest genieten van mijn laatste uren. Ik ging dromen. Dromen was altijd mooier. En dromen betekent slapen. Ik ging op een hangmat ligge en viel in een diepe slaap.

    Jayden
    Ik wil bijna weglopen als ik iemand hoor uitglijden. Ik ga door mijn knieën en vang Selena nog net op. 'Uitkijken hè.' Zeg ik grinnikend. Ik zet haar neer en ga op een hangmat zitten. 'Zo waar kom jij vandaan?' vraag ik dan nieuwschierig.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Bronte schreef:
    [Jeez, ik ben één dag weg en ik mis bijna 150 posts. Kan iemand me even kort inlichten?]


    Iedereen is in het ruim en zo meteen komen ze aan op Kreta


    Cookies!

    Yulya Milehka
    Ik glimlach. 'Aangenaam,' floep ik er uit. Ik giechel even omdat het er zo verwijfd uitkomt.
    'Hoe voel je je?' vraag ik maar vervolgens, aangezien "hoe gaat het?" nou niet bepaald gepast was in een situatie als deze.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Elias Dekas
    Ik sta op en kijk naar het eiland dat nu jammergenoeg dichtbij kwam. Vaarwel leven.


    Ex astris, sciencia