• Als je de mythe van de minotaurus nog niet kent raad ik je aan om die eerst even op te zoeken
    Het speelt zich btw af in het oude griekenland


    Het is weer zover. Zeven Atheense jongens en zeven Atheense meisjes worden naar Kreta gestuurd om daar in het labyrint van de Minotaurus te worden opgesloten. De Minotaurus, hongerig als altijd, zwerft daar rond op zoek naar de kinderen. Een paar kinderen slagen er echter in om de uitweg te vinden waar de goden natuurlijk verantwoordelijk voor zijn. Ze vluchten stilletjes van het eiland weg en varen van eiland naar eiland, maar niet zonder gevaren, en natuurlijk moeten de goden zich er ook weer mee bemoeien..


    Belangrijke punten:
    ~Theseus is er niet
    ~We beginnen dat ze op de boot naar Kreta zitten, waarna ze in het labyrint worden opgesloten. We verzinnen zelf hoe ze ontsnappen.
    ~De Minotaurus wordt niet gedood
    ~Niet iedereen overleeft het doolhof; Mensen met meerdere personages zullen er dus minstens een moeten laten sterven
    ~Geen geruzie natuurlijk
    ~Er zijn 14 rollen; 7 jongens, 7 meisjes van onder de 18. Andere personages worden niet gespeeld


    Meisjes:
    1. Melanthi Jansonides ~ thePineapple
    2. Selene Vilmaris ~ LovingStyles
    3. Chara Iona ~ LovingStyles
    4. Yulya Milehka ~ XDesire
    5. Daphne Altair ~ CookAholic
    6. Ophelia Elená Agathon ~ CandyFornia
    7. Jade Sky Argya ~ HurtedHeart
    Jongens:
    1. Alive ~ Diapal
    2. Elias Dekas ~ Bronte
    3. Esdras Giannis Agathon ~ CandyFornia
    4. Jason ~ Spyclon
    5. Philip Grigoris ~ CookAholic
    6. Iral ~ Diapal
    7. Jayden Louis Argya ~ HurtedHeart

    Andere Topics:
    De lijstjes
    Topic 2

    We Beginnen op het punt dat de kinderen de boten op worden geleid;
    Have Fun ;D

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 21:51 ]


    Cookies!

    Ophelia
    'Luister jongens. Soms moet je even niet realistisch zijn. Soms moet je gewoon even wegdromen, het beste zien in de toekomst. Stel je voor wat er zou kunnen gebeuren. Misschien is er écht een hemel en zullen we weer samenkomen. Dood is een vriend, en soms komt hij te vroeg omdat hij de beste mensen het meest mag. We slaan er ons wel door heen, samen. Echt waar.' Hoopvol keek ik ze aan.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 17:20 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Melanthi
    Ineens ging er een lichtje in mijn hoofd branden. Hoe kon ik het leven na de dood vergeten? Als de Minotaurus ons doodde zouden we allen naar de onderwereld gaan! Ik vroeg me af waar ik daar terecht zou komen. Het land van de gelukzaligen? Nee, daarvoor had ik al te veel verkeerd gedaan, maar alsnog. Ik glimlachte en ontspande weer even.


    Cookies!

    Daphne
    Ze wrijft even over mijn arm. Ik kijk haar een beetje vreemd aan; niemand heeft ooit echt lief gedaan. Maar dat maakte me nooit zo veel uit, ik had geld. Maar ze bedoel het aardig, ze ís aardig, dus ik glimlach lichtjes. 'Bedankt.'


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Yulya Milehka
    Ik probeer wat terug te glimlachen en staar vervolgens weer voor me uit. Ik dacht er aan hoe de dood zou zijn. Het spookte al door m'n hoofd sinds het moment dat ik aan boord stapte. Een zucht verlaat mijn lippen en ik laat beduusd mijn hoofd op mijn armen hangen.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Moet gaan eten. (: Waarschijnlijk tot straks. x


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Daphne

    Yulya laat haar hoofd op haar armen hangen. Ik besef dat ik eigenlijk helemaal niet weet hoe ik met mensen om moet gaan. Ik heb vooral gepraat met zakenpartners van mijn vader, of sommige minnaars die hij voor me uitzocht- die trouwens allemaal niks waren-. Ik zucht diep, en besluit maar weer in mijn hangmat te gaan liggen.


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Philip

    Ik ontspande iets door het verhaal. Ik schonk Ophelia een vluchtige glimlach en leunde wat achterover.


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Melanthi
    Ik was aan de ene kant gerustgesteld, maar aan de andere kant zat mijn hoofd vol zorgen. De onderwereld was vast prachtig, maar ik wilde dit leven op Terra nog niet verlaten! De deur werd weer geopend en er liep weer een gewapende wachter binnen.
    'We meren aan bij de haven van Kreta. Koning Minos verwacht jullie te zien.' Gehoorzaam stond ik op. De wachter stond bij de deur en liet ons in een rij staan waarna hij ons aan elkaar vastmaakte met een stevig stuk touw.


    Cookies!

    Ophelia
    Strak werden mijn polsen met touw aan elkaar gebonden en er werd een harde ruk aangegeven. Het was een pijnlijk gevoel. Zo hoopvol als ik me voelde, zo angstig was ik nu. Wat zou er gaan gebeuren? Zenuwachtig keek ik achterom naar Melanthi.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 18:20 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Ben er weer. Waar kan ik inspringen?? ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Ze worden nu aan elkaar vastgemaakt met touwen om het eiland op te gaan]


    Cookies!

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 18:25 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Yulya Milehka
    Zwijgend laat ik me als lappenpop bedienen. De mannen pakken stevig mijn pols vast en bindt ze vast. Ze knellen, maar ik voel door mijn emotieloze blik niet veel op dit moment.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [Ah, f*ck, ik moet net eten... Niet te ver gaan. :(]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Philip

    Ik protesteer niet als een man me vastbindt. Het knelt enorm, en bovendien: waarom zouden we vluchten? Net alsof we het alleen op Kreta zouden overleven. Ik kijk verrast op als ik de naam koning Minos hoor. Ik dacht dat we meteen naar de minotaurus zouden worden gebracht.


    Hope. It's the only thing stronger than fear.