• Als je de mythe van de minotaurus nog niet kent raad ik je aan om die eerst even op te zoeken
    Het speelt zich btw af in het oude griekenland


    Het is weer zover. Zeven Atheense jongens en zeven Atheense meisjes worden naar Kreta gestuurd om daar in het labyrint van de Minotaurus te worden opgesloten. De Minotaurus, hongerig als altijd, zwerft daar rond op zoek naar de kinderen. Een paar kinderen slagen er echter in om de uitweg te vinden waar de goden natuurlijk verantwoordelijk voor zijn. Ze vluchten stilletjes van het eiland weg en varen van eiland naar eiland, maar niet zonder gevaren, en natuurlijk moeten de goden zich er ook weer mee bemoeien..


    Belangrijke punten:
    ~Theseus is er niet
    ~We beginnen dat ze op de boot naar Kreta zitten, waarna ze in het labyrint worden opgesloten. We verzinnen zelf hoe ze ontsnappen.
    ~De Minotaurus wordt niet gedood
    ~Niet iedereen overleeft het doolhof; Mensen met meerdere personages zullen er dus minstens een moeten laten sterven
    ~Geen geruzie natuurlijk
    ~Er zijn 14 rollen; 7 jongens, 7 meisjes van onder de 18. Andere personages worden niet gespeeld


    Meisjes:
    1. Melanthi Jansonides ~ thePineapple
    2. Selene Vilmaris ~ LovingStyles
    3. Chara Iona ~ LovingStyles
    4. Yulya Milehka ~ XDesire
    5. Daphne Altair ~ CookAholic
    6. Ophelia Elená Agathon ~ CandyFornia
    7. Jade Sky Argya ~ HurtedHeart
    Jongens:
    1. Alive ~ Diapal
    2. Elias Dekas ~ Bronte
    3. Esdras Giannis Agathon ~ CandyFornia
    4. Jason ~ Spyclon
    5. Philip Grigoris ~ CookAholic
    6. Iral ~ Diapal
    7. Jayden Louis Argya ~ HurtedHeart

    Andere Topics:
    De lijstjes
    Topic 2

    We Beginnen op het punt dat de kinderen de boten op worden geleid;
    Have Fun ;D

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 21:51 ]


    Cookies!

    Ophelia
    Met een zucht staarde ik naar mijn voeten en wilde me steeds dieper verstoppen in mijn lange haren. Denk aan wat je gezegd hebt, Phelia. Blijf sterk. Maar bij iedere stap die ik zette werd mijn hoop verder afgenomen.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Philip

    Ik zette langzaam stappen richting de reling, waar in de opening een loopplank was bevestigt. Voor ik aan wal ging zochten mijn ogen naar Melanthi, en ik zag haar iets verderop. Toen zette ik mijn voet op de plank, en toen nog een, en nog een.. Aarzelend liep ik naar de kant.


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Alive

    Mijn handen worden aan elkaar vastgebonden en ik wordt naar de loopplank geduwt. Ik probeer nog achteruit te kijken naar Selene, maar mijn hoofd wordt ruw teruggeduwt.

    Iral

    Als er touwen rondom mijn handen worden geknoopt, protesteer ik niet en loop ik rustig mee. Wat heeft het voor zin om ruzie te maken met die gasten? Ik ga toch wel dood.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Melanthi
    Ik kon er niets aan doen; er liep een traan over mijn wang. Ik was bang, bang om wat er zou gebeuren. Bedrukt liep ik het schip af en ik zag dat er best veel schippers in de haven aanwezig waren. Ze keken ons aan en ik keek naar de gebouwen die er stonden. In het midden stond een gigantisch gebouw wat waarschijnlijk Minos' paleis was.


    Cookies!

    Ophelia
    'Doorlopen,' siste een hese stem in mijn oor. Een ruwe hand duwde me verder. Maar tot mijn grote schrik was het vele male lager dan mijn rug. Geschrokken keek ik om en zag de jonge bewaker naar mijn borstkas staren. Walgend bij het idee van wat hij net deed slikte ik en liep verder, hopend dat niemand dat gezien had.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 19:16 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Helloo, gaat er iemand nog reageren?


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Melanthi
    Ik liep in gedachten verzonken toen er een bewaker langs liep die ons streng aanspoorden sneller te gaan lopen. Gewillig begon ik mijn pas te versnellen en we liepen richting het paleis. De wachters openden de paleisdeuren en bevalen ons te wachten in de hal. Ik keek mijn ogen uit. Overal in de hal stonden prachtige beelden en ik boog plechtig toen ik een beeld van Athena zag staan. Van alle goden respecteerde ik haar het meeste.


    Cookies!

    Selene
    Onze polsen worden strak vastgebonden en na een tijdje lopen komen we bij het paleis. In de hal staan ontzettende mooie beelden van de goden. Ik bekijk de beelden even goed en kijk dan voorzichtig om me heen om te kijken of ik Alive, Esdras, Jayden of Jade ergens zie.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alive

    Ergens achter me loopt Selene. Aan haar zoekende blik merk ik dat ze ons niet kan vinden. Ik wil wel gaan roepen naar haar, maar ik denk niet dat dat me in dank wordt afgenomen, dus houd ik me maar stil.
    We komen het paleis binnen en mijn ogen worden groot als ik een beeld van Poseidon zie. Omringd door water, een beeldschone staf in zijn handen.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Ben er weer. Wat heb ik gemist. Ik kreeg ne mee dat we uit het schip zijn en vastgebonden.]
    Jayden
    Ik liep achter Selene en omdat ik niet snel genoeg liep kreeg ik een tik. Ik liep hierom sneller en zag Selene rondkijken. Zoekend naar iemand. Ik tikte haar voorzichtig aan. 'Best mooi vind je niet?' Vraag ik aan haar. Zacht en fluisterend. Het was prachtig goud marmer kristal. Alles.

    Jade
    Ik liep zoals gewonelijk acher Jayden. Zo te zien klikte het wel met Selene. Ik keek zelf ook om me heen. Mijn ogen werden groot toen ik Athena zag. Een prachtige parel op haar gouden kroon en kristal rond haar polsen. Het was hier adembenemend. 'Waarom wij o machtige goden. Waarom heeft u ons gekozen.' Vraag ik me zacht af.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Selene
    Iemand tikt me ineens aan en ik kijk verschrikt achterom. Ik zucht opgelucht als ik zie dat het Jayden is, 'Best mooi vind je niet?' vraagt hij. Ik knik en laat mijn ogen weer over de beelden glijden. Ze blijven hangen op een beeld van Apollo. Hij mag dan wel een mannelijke god zijn maar toch trekt hij me het meest aan. Ik laat mijn ogen weer van het beeld glijden en kijk weer naar Jayden, 'de beelden zijn echt schitterend.'

    Chara
    Met een open mond bekijk ik de beelden. Die zijn echt echt adembenemend. Als ik bij het beeld van Artemis kom kniel ik even snel neer en kom dan weer overeind waarna ik weer om mee heen kijk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jason

    Mijn handen worden gebonden aan een ruw touw en ik loop daarna rustig achter de bewakers aan. Ik zie voor me wat er met Ophilia gebeurt door een bewaker en wend mijn blik snel af, dat hoefde ik niet te zien.
    Ook al werkte ik niet tegen ik voelde met elke stap een zwaarder gevoel in me opkomen, tegelijkertijd liep ik ook steeds iets meer rechtop. Als ik toch al dood zou gaan, wilde ik dat waardig doen.


    I only miss you when I'm breathing

    Jayden
    'De beelden zijn echt prachtig.' Zegt ze zacht. 'Aphrodite lijkt op je.' Zeg ik glimlachend. Ja ik flirte, maar het was de laatste dag van mijn leven. Selene was een prachtig persoon. Hoe konden de goden haar hierheen laten brengen. Ik keek naar Aphrodite. Misschien was Selene zelfs mooier. Ik voelde een tik en iemand siste wat in mijn oor. 'Doorlopen stuk vlees.' Gromde de man. Ik liep iets vlotter maar bleef de beelden bewonderen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Alive

    Onbewust blijf ik stil staan bij de watergod. Ik gaap het wonderbaarlijke beeld aan, maar al snel word ik gedwongen door te lopen. Ik krijg een flinke por in mijn rug.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Jade
    Ik keek even naar mezelf. Mijn witte jurkje zwierde in de wind. Het was zomer en er zaten goude stof in. Ik voelde dat mijn haren meewapperde met de wind. Ik voelde dat mijn arm werd gepakt. 'Doorlopen.' Gromde een gemiddelde man. Ik deed wat hij vroeg en drong de tranen terug. 'Dit is je broer hm? Dan plaatsen we je ergens anders.' Hoorde ik hem weer zeggen. Hij liet me doorlopen en ik kwam achter een jongen. Hij zag er niet slecht uit. Hij gaapte de watergod aan en mijn bewaker ofzoiets tikte hem aan. Ik moest toegeven het beeld van Poseidon was prachtig.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 20:57 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break