• Aloha mensjes.
    Tijd voor een nieuwe RPG, en als die niet loopt vraag ik gewoon weer lekker een slotje aan, dus doe je best. x'd

Het land Berk heeft besloten alle tieners met paranormale gaven in een gekkenhuis te plaatsen. Volwassenen kunnen goed met hun gave omgaan, tieners niet. Daarom worden die naar een gekkenhuis gestuurd. Maar een heel stel tieners is het er niet mee eens. Ze vluchten de Fenixbossen in, waar ze elkaar tegenkomen. Ze maken een kamp en bouwen hutten voor steeds 2 personen. De regering wil ze niet gaan zoeken, de bossen bedekken namelijk het grootste deel van het land, en nog belangrijker: het zit vol met mysterieuze en zelfs mythologische dieren. De groep trekt zich daar echter niets van aan. Ze besluiten één grote, hechte groep te worden. Maar of dat altijd goed gaat, ik de vraag..

Paranormaal mag alles zijn, aura's en geesten zien tot water besturen en teleporteren.

Regels:
    ~Geen ruzie buiten het verhaal.
    ~Je mag niemand anders het bos uit of dood schrijven.
    ~Probeer niet één keer in de week (of minder) te posten. Zo zorg je ervoor dat anderen ook niet verder kunnen.
    ~Niemand kan ontsnappen uit het bos. Je kunt het proberen, maar dan lig je gelijk uit de RPG, aangezien de landmacht je dan vangt en je in een gekkenhuis stopt.
    ~Geen mens komt verder nog het bos in, behalve jullie.
    ~Je mag maximaal 3 personen hebben.
    ~Inschrijven kan altijd.
    ~Jongens mogen niet bij meiden in de hut (of andersom), zo wordt besloten.
    ~Het is niet de bedoeling dat, als je wat laat bent met inspringen, je gelijk moet stoppen met de RPG. Je vraagt gewoon een samenvatting en je kunt zo meedoen.
    ~Als je OOC (Out Of Character) praat, doe dat dan tussen haakjes.
    ~Seksuele teksten zijn toegestaan.

Vul dit in om mee te doen:
    Naam + achternaam:
    Geboortedatum + leeftijd:
    Gave:
    Man/vrouw:
    Karakter:
    Uiterlijk + foto:
    Extra [single/bezet, verleden, etc.]:

Invullen bij het inschrijftopic.

Personenlijst:
    Hut 1
    ~Chiya Amorina Hoshi - Aura's & gedachten lezen door Randomness
    ~Nadia Stone - kan mensen pijn laten voelen door Midna

Hut 2
    ~Brandon Ashton Lovegood - van uiterlijk veranderen & healen door DracoWeasly
    ~Fateh Orion - spelen met temperatuur & vuur en ijs besturen door Sioux

Hut 3
    ~Miya Blake - iemand & omgeving bevriezen door x Desire
    ~Jade Sky Dion - dingen doen met energie door HurtedHeart

Hut 4
    ~Violet Deanna Green - kan herinneringen zien & beetje in toekomst kijken door RainbowDay
    ~Maya Cleve - praat met en beïnvloed de wind door thePineapple

Hut 5
    ~Mason Jaden Martin - teleporteren & humeur voelen en veranderen door Randomness
    ~

Hut 6
    ~ Sariah Alexandra McPark - van gedaante veranderen & gedachten lezen door 4Everdeen
    ~ Sophia Moore - hypnotiseren met haar ogen door Sweetest

We beginnen met:
    Ze komen allemaal naar een open plek en ontmoeten elkaar.

OT:
    Ik maak de topics. Dus als er een vol is, wacht je gewoon tot ik een nieuwe heb gemaakt, en ik ben (bijna) elke avond online, dus dat moet niet moeilijk zijn (;

[ bericht aangepast op 22 maart 2012 - 20:31 ]

Fateh
    het beest hinnikt, na een paar keer lijkt hij/zij gefrustreerd en laat haar/zijn hoofd zakken. 'Wat is er dan?' vraag ik. 'Wil je iets laten zien?' Dat was het enige dat ik kon bedenken. Normaal zouden zo'n dieren niet zo dicht bij mensen komen, dit was niet normaal.

[ bericht aangepast op 8 feb 2012 - 20:07 ]

Do it scared, but do it anyway.

Chiya Amorina Hoshi
    Tot mijn verbazing gingen er meer mensen mee met ons idee. Slim om dus nog een hut te bouwen, al was het maar voor de spullen en zo. Maar ik was kapot. Ik ging in het gras zitten met Felix naast me, pakte mijn gitaar uit zijn tas en begon Closer To The Edge te spelen. Gewoon, zacht.

Sariah Alexandra McPark - van gedaante veranderen & gedachten lezen
    Ik keek op. Ja! Ja! Iets laten zien! Ik hinnikte en begon met een mal sprongetje. Fateh keek op.

[ bericht aangepast op 10 feb 2012 - 20:20 ]

Tijd voor koffie.

Fateh is niet zo snel verbaasd (-.-)

Fateh
    Het beest hinnikte vrolijk verder. Ook maakte het een raar sprongetje. Erg onder de indruk van het beest was ik niet, ik had wel ergere dingen gezien en snel verbaasd was ik nooit geweest. Iets laten zien was duidelijk wat het beest bedoelde. 'Maya?' zei ik. 'Volgens mij word er gevraagd of we volgen.' Ik doofde netjes het vuur op een normale mensen manier. Stiekem liet ik het geheel uitgaan met mijn gaven. Niks zou er kunnen gebeuren zo.

{Verandert!}

Sariah Alexandra McPark - van gedaante veranderen & gedachten lezen
    Ik hinnikte nog een keer. Ik hoorde in zijn gedachte dat hij het vuurtje uit liet gaan met zijn gave. Ik lachte, wat eruit kwam als een bries. Ik pakte zijn jas en begon te trekken.

[ bericht aangepast op 10 feb 2012 - 20:23 ]

Tijd voor koffie.

{iemand? Reageer?}

Tijd voor koffie.

[Ik wil wel, maar ik heb een gedeelte gemist en ik heb geen flauw idee wat ik met Nadia moet doen]

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Fateh
    Het beest pakte mijn jas. Ik greep mijn jas terug en gooide hem in mijn hutje. Door alle omstandigheden was ik niet in een al te goede bui. Ik zuchtte een keer. Waar we naartoe gingen wist ik niet.

Chiya Amorina Hoshi
    Ik liep naar het andere meisje met een gitaar (Nadia). Ik ging naast haar zitten. 'Hoi,' zei ik.

[ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 19:23 ]

Miya Blake
    Stilletjes blijf ik tegen de boom aanzitten en hou mijn omgeving strak in de gaten.

"like i'd follow you around like a dog that needs water."

Nadia Stone

Ik zag een meisje naar me toe lopen. Ze ging naast me zitten. 'Hoi,' zei ze. Wie was zij ook al weer? Ik glimlachte naar haar. 'Hoi,' zei ik terug.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Sariah Alexandra McPark
    Eindelijk liep hij mee. Snel kijk ik naar nog wat andere mensen. Ik besloot naar nog een meisje te gaan (Miya), tegen haar begon ik ook te hinniken. Jemig, wat was dit moeilijk zeg.

Tijd voor koffie.

Miya Blake
    Ik keek even verstoord op toen ik een shillouet voor me zag. Toen ik opkeek bleek het een paard te zijn. Ze hinnekte, alsof ze me iets wou zeggen. Ik stond op, om het prachtbeest beter te bestuderen. Voorzichtig raakte ik hem aan en aaide hem. 'Ben je soms faunaat?' vroeg ik na een tijdje.

Sariah Alexandra McPark
    Ik steiger een beetje en hinnik, terwijl ik mijn vleugels uitsla. Ik ga met mijn hoofd op en neer. Het ziet er vast bezopen uit. Snel loop ik rondjes en hinnik een beetje en trek aan haar kleren. Aangezien het bij Fateh werkte, zal het misschien ook bij haar werken.

Tijd voor koffie.

Miya Blake
    Ik schrok een beetje toen het paard aan mijn kleren begon te trekken, maar liet me vervolgens gewoon meeslepen. Ik probeerde naast haar te hobbelen.