• Aloha mensjes.
    Tijd voor een nieuwe RPG, en als die niet loopt vraag ik gewoon weer lekker een slotje aan, dus doe je best. x'd


    Het land Berk heeft besloten alle tieners met paranormale gaven in een gekkenhuis te plaatsen. Volwassenen kunnen goed met hun gave omgaan, tieners niet. Daarom worden die naar een gekkenhuis gestuurd. Maar een heel stel tieners is het er niet mee eens. Ze vluchten de Fenixbossen in, waar ze elkaar tegenkomen. Ze maken een kamp en bouwen hutten voor steeds 2 personen. De regering wil ze niet gaan zoeken, de bossen bedekken namelijk het grootste deel van het land, en nog belangrijker: het zit vol met mysterieuze en zelfs mythologische dieren. De groep trekt zich daar echter niets van aan. Ze besluiten één grote, hechte groep te worden. Maar of dat altijd goed gaat, ik de vraag..


    Paranormaal mag alles zijn, aura's en geesten zien tot water besturen en teleporteren.

    Regels:
    ~Geen ruzie buiten het verhaal.
    ~Je mag niemand anders het bos uit of dood schrijven.
    ~Probeer niet één keer in de week (of minder) te posten. Zo zorg je ervoor dat anderen ook niet verder kunnen.
    ~Niemand kan ontsnappen uit het bos. Je kunt het proberen, maar dan lig je gelijk uit de RPG, aangezien de landmacht je dan vangt en je in een gekkenhuis stopt.
    ~Geen mens komt verder nog het bos in, behalve jullie.
    ~Je mag maximaal 3 personen hebben.
    ~Inschrijven kan altijd.
    ~Jongens mogen niet bij meiden in de hut (of andersom), zo wordt besloten.
    ~Het is niet de bedoeling dat, als je wat laat bent met inspringen, je gelijk moet stoppen met de RPG. Je vraagt gewoon een samenvatting en je kunt zo meedoen.
    ~Als je OOC (Out Of Character) praat, doe dat dan tussen haakjes.
    ~Seksuele teksten zijn toegestaan.

    Vul dit in om mee te doen:
    Naam + achternaam:
    Geboortedatum + leeftijd:
    Gave:
    Man/vrouw:
    Karakter:
    Uiterlijk + foto:
    Extra [single/bezet, verleden, etc.]:

    Invullen bij het inschrijftopic.

    Personenlijst:
    Hut 1
    ~Chiya Amorina Hoshi - Aura's & gedachten lezen door Randomness
    ~Nadia Stone - kan mensen pijn laten voelen door Midna

    Hut 2
    ~Brandon Ashton Lovegood - van uiterlijk veranderen & healen door DracoWeasly
    ~Fateh Orion - spelen met temperatuur & vuur en ijs besturen door Sioux

    Hut 3
    ~Miya Blake - iemand & omgeving bevriezen door x Desire
    ~Jade Sky Dion - dingen doen met energie door HurtedHeart

    Hut 4
    ~Violet Deanna Green - kan herinneringen zien & beetje in toekomst kijken door RainbowDay
    ~Maya Cleve - praat met en beïnvloed de wind door thePineapple

    Hut 5
    ~Mason Jaden Martin - teleporteren & humeur voelen en veranderen door Randomness
    ~

    Hut 6
    ~ Sariah Alexandra McPark - van gedaante veranderen & gedachten lezen door 4Everdeen
    ~ Sophia Moore - hypnotiseren met haar ogen door Sweetest

    We beginnen met:
    Ze komen allemaal naar een open plek en ontmoeten elkaar.


    OT:
    Ik maak de topics. Dus als er een vol is, wacht je gewoon tot ik een nieuwe heb gemaakt, en ik ben (bijna) elke avond online, dus dat moet niet moeilijk zijn (;

    [ bericht aangepast op 22 maart 2012 - 20:31 ]

    Fateh
    Het beest liep naar een ander meisje. Langzaam kreeg ik het idee dat het de bedoeling was om ons bij elkaar te brengen. Ik zuchtte even, maar liep toch op een afstandje mee. Als het me niet aanstond en terug ging naar dezelfde open plek zou ik weer terug gaan. Ik had echt de hekel aan gezelligheid en samen zijn.

    [aangezien ik anders weer kans heb op een Fateh lovestory (zoals, op 1 of 2 na, altijd) en ik daar nu geen zin in het is hij lekker afstandig:)]

    [Geen zorgen, ik doe dat niet hoor (;]

    Chiya Amorina Hoshi
    'Ik zag dat jij ook met een gitaar zat. Hoe heet je eigenlijk?' Dat vond ik best dom van mezelf, eerst over die gitaar beginnen en dan pas over haar naam.

    Nadia Stone

    'Ik zag dat jij ook met een gitaar zat. Hoe heet je eigenlijk?' vroeg ze. Ik keek haar vragend aan. 'Nadia, en jij?' vroeg ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Chiya Amorina Hoshi
    'Chiya. Welke liedjes ken je allemaal?' Ik was nogal enthousiast, dat was ik niet echt vaak.

    Nadia Stone

    'Chiya. Welke liedjes ken je allemaal?' vroeg ze. Ik haalde me schouders op. 'Veel. Vooral Nickelback,' zei ik. Ik keek een beetje om me heen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Chiya Amorina Hoshi
    Ik knikte. Ik pakte mijn gitaar uit zijn tas die op mijn rug zat en begon When We Stand Together te spelen. Gewoon, uit hoop dat zij die ook kende.

    Nadia Stone

    Chiya begon te spelen. Ik had niet veel tijd nodig om te weten wat ze speelde. Ik zette me gitaar goed en speelde mee. 'One more depending on a prayer and we all look away,' zong ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Chiya Amorina Hoshi
    Ik zong mee. 'People pretending everywhere, it's just another day,'
    Ik wilde zangeres worden later, dat stond vast. Ik ging nergens heen zonder gitaar of iPod, het liefst met allebei.

    Nadia Stone

    Chiya die zong mee. Ik vond het wel leuk klinken. Ik wist niet waar Chiya het beste in was, maar ik wist wel dat dit soort liedjes mijn specialiteit was. 'There’s bullets flying through the air and they still carry on,' zong ik verder. Ik ging staan en speelde verder. 'We watch it happen over there and then just turn it off,'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Chiya Amorina Hoshi
    Ik ging ook staan en zong verder. Zo gaven we een stoort optreden weg, maar we wisten niet eens of iemand op ons lette. Mij boeide dat niet zo veel. Ik wist in ieder geval dat ik er waarschijnlijk nog een vriendin bij had. En dat alleen door een liedje.

    Nadia Stone

    Ik deed mijn ogen dicht en speelde gewoon verder. In die liedjes kon ik me helemaal inleven. Ik had geen flauw idee of er iemand mee luisterde. Toen het liedje was afgelopen schakelde ik gelijk over op een andere. 'Prison gates won't open up for me. On these hands and knees I'm crawling. Oh, I reach for you,' zong ik. Ik wist niet of Chiya het nummer kende.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 19:59 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Wat fijn Youtube. Gewoon opgezocht, het is Saving Me. x"d]

    Chiya Amorina Hoshi
    Deze kende ik vaagjes. Het was volgens mij Saving Me. Ik was dan ook niet echt fan van Nickelback, sommige liedjes vond ik gewoon leuk.
    'Well i'm terrified of these four walls, these iron bars can't hold my soul in, all i need is you.' Ik wist niet eens of het de goede tekst was, ik gokte het maar.

    [Eigenlijk is het Savin' Me ;P]

    Nadia Stone

    Chiya begon mee te zingen. Ik hoorde wel twijfel in haar stem en glimlachte. Ik hield mijn ogen dicht. Voor hetzelfde geld stonden er mensen en dan zou ik dicht gaan klappen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Lol, whatever.]

    Chiya Amorina Hoshi
    Blijkbaar had ik de tekst goed, want ze zond gewoon door.
    Toen het afgelopen was, zei ik: 'Laatste Nickelback dan?' Ik begon Rockstar te spelen, samen met When We Stand Together mijn favoriet van Nickelback.

    [In rl zijn dat dus ook mijn fave's, screw de haters.]

    [Rockstar vind ik wat minder haha xd Savin' me en if today was your last day zijn toch wel mijn favorieten ;d eigenlijk nog een paar maar zo beetje alles van Nickelback is leuk ;D]

    Nadia Stone

    'Laatste Nickelback dan?' vroeg ze en ze begon Rockstar te spelen. Ik haalde mijn schouders op. Ik vond alles best. Ik schakelde snel over op Rockstar. 'I'm through with standing in line to clubs we'll never get in. It's like the bottom of the ninth and I'm never gonna win,' zong ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you