• Hallo, dit is de eerste RPG die ik open op Quizlet. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

    Verhaal
    Een groepje tieners spreken af op een weiland aan de rand van de stad. Daar gaan ze een spel doen. Truth or Dare, oftewel Doen of Waarheid. Ze geven opdrachten aan elkaar en delen de waarheid. In het begin zijn de opdrachten normaal, zoals kusjes geven en zand happen, maar dan worden ze steeds gekker...

    Uitleg Truth or Dare:
    Eén iemand begint en mag een persoon aanwijzen. De aangewezen persoon kiest uit 'Truth' (waarheid) of 'Dare'(doen). Als 'Truth' wordt gekozen, stelt de beginnende persoon een vraag die eerlijk beantwoord moet worden door de aangewezen persoon. Als 'Dare' wordt gekozen, verzint de beginnende persoon een opdracht die de aangewezen persoon moet uitvoeren. Als de aangewezen persoon de vraag heeft beantwoord of de opdracht heeft uitgevoerd mag die weer iemand anders aanwijzen en zo gaat het door. Maar die aangewezen persoon mag niet de beginnende persoon gelijk weer kiezen (om wraak te nemen bijvoorbeeld).
    Iedereen heeft één weiger die hij/zij kan inzetten.


    Omgeving:
    Het speelt zich af op een weiland aan de rand van de stad. Naast het weiland ligt een bos. Aan de bosrand staat het huis van de boer.



    Personen:
    - Alive bij Diapal
    - Vince bij Spyclon
    - Alex bij Renoster
    - Alice bij BeSlytherinn
    - Lyra bij CallyJunior
    - Moon bij Midna
    - Cassie bij Lovingstyles



    Regels:
    - Geen onzinnige berichtjes plaatsen.
    - Niet schelden (in het verhaal mag wel).
    - Graag ABN schrijven (met hoofdletters en leestekens).
    - 1 persoontje per gebruiker.
    - Truth or Dare spelen is niet leuk met heel veel mensen, dus ik laat maar 7 personen toe. Als dit topic te populair word en er meer dan 7 mensen mee willen doen, open ik er nog één.
    - Hou de balans evenwichtig tussen de jongens en de meiden, dus niet 5 meiden en 2 jongens.
    - Alle tieners zijn ongeveer leeftijdsgenoten, iedere persoon moet dus tussen de 15 en 18 jaar oud zijn.
    - Als je een paar dagen niet gereageerd hebt, gooi ik je eruit en maak je plaats voor iemand anders.

    Samenvatting tot nu toe:
    2:00
    Er is weer vanalles gebeurd. Het is duidelijk dat Alive en Moon elkaar niet mogen, maar bij Vince is dat anders.
    Want Alex ging voor een opdracht naar de Mac en iedereen ging mee, behalve Moon en Vince. Moon heeft haar liefde verklaard aan Vince.

    Stand tot nu toe:
    Alive: |||| |
    Moon: ||||
    Vince: |||| |
    Alex: |||| ||
    Cassie: |||| |
    Alice: ||||

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 21:03 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Moon Kaboor [Ben de enige die de achternaam telkens bij zet XD]

    Ik hoorde dat Vince ophing en ik keek hem aan. 'We hebben afgesproken in het midden van een bos, bij een meertje,' zei hij. Ik knikte, pakte wat spullen en wachtte totdat Vince klaar was.

    [Weet niet eens meer wat dr allemaal ligt]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie
    Ik hang op en kijk Alive aan. 'Ik heb gezegd dat ze naar dat meertje in het bos moeten gaan. Zij nemen alle spullen mee dus we kunnen er gelijk heen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alive

    'Dat is mooi,' zeg ik opgelucht. Inmiddels fietsen we al over het paadje dat leidt naar het weiland. 'We zijn er ook bijna.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Vince

    Ik pak een paar spullen, waaronder veel eten en een paar tassen, en kijk naar Moon. Ik loop naar mijn fiets toe en stop wat spullen onder mijn snelbinder, 'Zullen we gaan?'


    I only miss you when I'm breathing

    Moon Kaboor

    Ik keek toe hoe Vince een paar spullen pakte en die onder de snelbinder deed. Ik was lopend hier heen gekomen. 'Zullen we gaan?' vroeg hij. Ik knikte en liep alvast. Al gauw stop ik en keek hem aan. 'Eh, wijs jij maar de weg. Jij weet waar we heen moeten,' zei ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie
    Een tijdje later komen we aan bij het meertje in het bos. Vince en Moon staan er al. Ik spring van me fiets en gooi Vince zijn Big Mac naar hem toe.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    Ik knik naar Moon en loop verder, even later komt Cassie eraan en gooit mij mijn Big Mac toe. Ik lach naar haar en vang het papieren tasje, ik maak hem open en zie het menu en de kip nuggets erin zitten. Ik leg het even aan de kant, 'Zullen we weer een vuurtje maken?' vraag ik na een tijdje.


    I only miss you when I'm breathing

    Alive

    'Goed idee,' zeg ik terwijl ik mijn fiets tegen een boom aan parkeer en hem op slot zet. 'Ik zie haast niets.'
    Ik plof neer in het gras en begin de laatste restjes ijs uit mijn bekertje te schrapen met het lepeltje dat ik erbij heb gekregen.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Vince

    Ik knik en gooi wat hout neer, het is nog best wel nat van de benzine van net en ik hou er even een aansteker bij. Meteen vat het vlam en gooi ik er nog wat hout bij op.


    I only miss you when I'm breathing

    Alive

    Al gauw merk ik dat het gras vochtig is van het dauw. 'Cassie, zullen wij twee wat omgevallen boomstammen gaan zoeken, om op te zitten?' stel ik voor, met een lichte nadruk op 'wij twee'. Ik weet niet waarom, maar het lijkt me prettig om even alleen met haar te zijn. Als ze dat wil, natuurlijk.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Moon Kaboor

    Er werd weer een vuur gemaakt en ik keek om me heen. Het was hier veel mooier dan waar we net waren. Ik ging zitten en keek nog wat om me heen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alive
    Vince steekt het vuur aan en ik ga naast Alive in het gras zitten. 'Cassie, zullen wij twee wat omgevallen boomstammen gaan zoeken, om op te zitten?' zegt Alive dan. Ik kijk hem even aan en knik dan, 'is goed,' zeg ik terwijl ik weer opsta.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 21:27 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    Ik kijk even naar Alive, die was dus ook verliefd op iemand uit de groep. Ik kijk even om me heen, het was best wel mooi om ons heen.


    I only miss you when I'm breathing

    Alive

    Terwijl ik opsta ga ik even met mijn hand langs mijn achterwerk, die een beetje vochtig is van het dauw. Dan loop ik met Cass verder het bos in. 'Boomstammen zitten veel fijner dan die kleffe grond,' deel ik mee.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Cassie
    'Boomstammen zitten veel fijner dan die kleffe grond,' zegt Alive terwijl we verder het bos in lopen. 'Klopt,' lach ik instemmend, 'maar hoe was je van plan die boomstammen mee te krijgen? Ik ben niet echt heel sterk namelijk,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered