• Hallo, dit is de eerste RPG die ik open op Quizlet. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

    Verhaal
    Een groepje tieners spreken af op een weiland aan de rand van de stad. Daar gaan ze een spel doen. Truth or Dare, oftewel Doen of Waarheid. Ze geven opdrachten aan elkaar en delen de waarheid. In het begin zijn de opdrachten normaal, zoals kusjes geven en zand happen, maar dan worden ze steeds gekker...

    Uitleg Truth or Dare:
    Eén iemand begint en mag een persoon aanwijzen. De aangewezen persoon kiest uit 'Truth' (waarheid) of 'Dare'(doen). Als 'Truth' wordt gekozen, stelt de beginnende persoon een vraag die eerlijk beantwoord moet worden door de aangewezen persoon. Als 'Dare' wordt gekozen, verzint de beginnende persoon een opdracht die de aangewezen persoon moet uitvoeren. Als de aangewezen persoon de vraag heeft beantwoord of de opdracht heeft uitgevoerd mag die weer iemand anders aanwijzen en zo gaat het door. Maar die aangewezen persoon mag niet de beginnende persoon gelijk weer kiezen (om wraak te nemen bijvoorbeeld).
    Iedereen heeft één weiger die hij/zij kan inzetten.


    Omgeving:
    Het speelt zich af op een weiland aan de rand van de stad. Naast het weiland ligt een bos. Aan de bosrand staat het huis van de boer.



    Personen:
    - Alive bij Diapal
    - Vince bij Spyclon
    - Alex bij Renoster
    - Alice bij BeSlytherinn
    - Lyra bij CallyJunior
    - Moon bij Midna
    - Cassie bij Lovingstyles



    Regels:
    - Geen onzinnige berichtjes plaatsen.
    - Niet schelden (in het verhaal mag wel).
    - Graag ABN schrijven (met hoofdletters en leestekens).
    - 1 persoontje per gebruiker.
    - Truth or Dare spelen is niet leuk met heel veel mensen, dus ik laat maar 7 personen toe. Als dit topic te populair word en er meer dan 7 mensen mee willen doen, open ik er nog één.
    - Hou de balans evenwichtig tussen de jongens en de meiden, dus niet 5 meiden en 2 jongens.
    - Alle tieners zijn ongeveer leeftijdsgenoten, iedere persoon moet dus tussen de 15 en 18 jaar oud zijn.
    - Als je een paar dagen niet gereageerd hebt, gooi ik je eruit en maak je plaats voor iemand anders.

    Samenvatting tot nu toe:
    2:00
    Er is weer vanalles gebeurd. Het is duidelijk dat Alive en Moon elkaar niet mogen, maar bij Vince is dat anders.
    Want Alex ging voor een opdracht naar de Mac en iedereen ging mee, behalve Moon en Vince. Moon heeft haar liefde verklaard aan Vince.

    Stand tot nu toe:
    Alive: |||| |
    Moon: ||||
    Vince: |||| |
    Alex: |||| ||
    Cassie: |||| |
    Alice: ||||

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 21:03 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Welke 2 ideen heb je?En reserveer maar alvast een rol voor mij :)]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ xd lol. Nou allebei niet zo heel goed maar leg wel ff snel uit: In de ene zijn er Weerwolven en Vampieren die voor het eerst in de geschiedenis gaan samenwerken die tegen een groep tieners moeten vechten, de enige overleevenden in de stad.
    Andere idee: In deze tijd bestaan al die griekse goden nog steeds en ze verwekken nog steeds halfgoden. Die worden gebracht naar een kamp en daar worden ze getraind om tegen de griekse monsters enz. te vechten. Die voor normale mensen niet te zien zijn.]


    I only miss you when I'm breathing

    [Oeeeh de laatste. Heb je die van Percy Jackson :)?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ja die heb ik van Percy Jackson xd ik vind die boeken echt geweldig, had de laatste binnen een dag uit :D Ok zal ik die binnenkort uitwerken.]


    I only miss you when I'm breathing

    [Die van PJ lijkt mij inderdaad ook wel cool, ik ben bezig in het eerste boek.
    Maar nu weer on-topic, graag.]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    LovingStyles schreef:
    [ Nope ik heb nog geen ideeen a. @diapal moeten we echt wachten op Alice? Is maybe een beetje lullig om door te gaan maar ik verveel me dood a.]

    [Snap ik, is ook goed.]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Diapal schreef:
    (...)
    [Snap ik, is ook goed.]


    [dus, dan maar gewoon verder gaan :) ?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alex
    'Doe mij maar een Mac kroket.' zeg ik tegen de vrouw achter de balie


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Moon Kaboor

    Hij knikte terug en boog zich weer naar me toe. Hij keek me een tijdje aan, waardoor ik rooier en rooier werd. Uiteindelijk zette hij zijn lippen op de mijne. Ik twijfelde eventjes. Waarom eigenlijk? Dit is toch wat ik wou? Ik deed mijn ogen dicht en deed mijn armen om hem heen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alive

    Voor Alice bestel ik ook maar een Big Mac. Dan noem ik alles achter elkaar op tegen de vrouw die zich omdraait en bezig gaat aan de bestelling.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Cassie
    Alive ratelt de hele bestelling op tegen de vrouw achter de balie. Ik kijk even op mijn iPod en zie dat het al 2 uur is. Een beetje vermoeid leun ik tegen de balie aan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alex
    'Ik moest betalen toch?' vraag ik en ik pak mijn portemononnee


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Alive

    'Dat was de opdracht,' zeg ik met een lachje in mijn stem. Dan laat ik me zakken op een bankje van een tafel.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    ( heey sorry heb de hele dag op school gezetten dus tja maar wat is er gebeurd)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Vince

    Ik glimlach even en vouw mijn handen om haar middel terwijl we verder gaan met zoenen. Na een tijdje tik ik haar lip zachtjes aan met mijn tong, hopelijk begreep ze de hint.

    [Ik moet ff gaan eten, tot zo]


    I only miss you when I'm breathing