• Dus. Geen idee of het hier goed staat, maar /care.
    Om het kort te houden: ik praatte altijd graag met anderen over allerlei shit en hielp mensen daar graag mee, en ik heb het gevoel dat ik nu de internationale praatpaal ben geworden.
    Niks mis mee, maar ik ga er een beetje aan kapot.
    What to do?

    ahh dat klinkt me bekend in de oren, dat probleem heb ik namelijk zelf ook. ik heb gewoon eerlijk gezegd dat het teveel voor me werd op een gegeven moment; heb genoeg aan mijn eigen problemen momenteel & ja, dat accepteren ze gewoon c:


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Uitschrijven en verbranden. Desnoods met je ouders of maatschappelijk hulpverlener over praten?

    Niet dat ik nu goed kan helpen, want het gaat met mij ook niet zo geweldig.


    26 - 02 - '16

    eens je daarmee begint is het moeilijk om af te geraken ... ik heb hetzelfde, als iemand problemen heeft komt ie ook altijd bij mij en soms heb ik ook zoiet van ' echt , ga is op een ander zagen ' en dan doe ik gewoon wat korter maar ik blijf vriendelijk ;d


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    HEAVYMETAL schreef:
    Uitschrijven en verbranden. Desnoods met je ouders of maatschappelijk hulpverlener over praten?

    Niet dat ik nu goed kan helpen, want het gaat met mij ook niet zo geweldig.


    Schrijven did the trick. Mijn gitaar gaat er van langs krijgen.
    Thanks (:

    SgtSarcasm schreef:
    (...)

    Schrijven did the trick. Mijn gitaar gaat er van langs krijgen.
    Thanks (:


    Your welcome! En veel sterkte met verwerken van alles (:
    Muziek is inderdaad de beste uitlaatklep (:
    Wandelen is trouwens ook aan te raden.


    26 - 02 - '16

    HEAVYMETAL schreef:
    (...)

    Your welcome! En veel sterkte met verwerken van alles (:
    Muziek is inderdaad de beste uitlaatklep (:
    Wandelen is trouwens ook aan te raden.

    Komr wel goed, thanks. You too, om het maar eens in een awkwardish way te verwoorden.
    Yep, dat zijn inderdaad dingen die helpen, maar met dit weer krijg je me met geen tien paarden de deur uit, hahah (:

    Ook jou verhaal doen bij je vrienden. Zo krijg je een gezonde wisselwerking.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    SgtSarcasm schreef:
    (...)
    Komr wel goed, thanks. You too, om het maar eens in een awkwardish way te verwoorden.
    Yep, dat zijn inderdaad dingen die helpen, maar met dit weer krijg je me met geen tien paarden de deur uit, hahah (:


    Wandelen kan je ook beter overdag doen, als de zon een beetje schijnt. Dan vang je ook wat vitamine D op en daar kick je van op (:


    26 - 02 - '16

    HEAVYMETAL schreef:
    (...)

    Wandelen kan je ook beter overdag doen, als de zon een beetje schijnt. Dan vang je ook wat vitamine D op en daar kick je van op (:

    True, true.

    Elements schreef:
    Ook jou verhaal doen bij je vrienden. Zo krijg je een gezonde wisselwerking.

    Ik ben en blijf een vent. En venten praten vaak nu eenmaal wat minder makkelijk. Maar het is zeker een gooi waard, thanks (:

    Hmm, herkenbaar. Ik ben/was ook die internationale praatpaal geworden, totdat.. ja, ik weet niet. Het kwam een moment dat het gewoon minder werd. Iedereen werd ouder, knew how to deal with their own shit I guess. Ze zien me nog steeds als een praatpaal, maar vragen gelukkig niet altijd meer om een oplossing xD.

    Word een cynische sexist die op internetforums de newfags gaat trollen met ponies. Ish fun :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    SgtSarcasm schreef:
    (...)
    Ik ben en blijf een vent. En venten praten vaak nu eenmaal wat minder makkelijk. Maar het is zeker een gooi waard, thanks (:


    Dan ga ik echt om met verkeerde dudes want mijn vrienden kletsen over werkelijk alles. Of het ergens over gaat of niet. Dus ook over gevoelens. Echt, het werkt. Je moet er alleen voor open staan. Sommigen doen het makkelijker dan anderen, maar er zijn net zo goed meisjes die daar moeite mee hebben als jongens.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    RainbowDash schreef:
    Word een cynische sexist die op internetforums de newfags gaat trollen met ponies. Ish fun :Y)


    Eén jij is meer dan genoeg, thank you.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    RainbowDash schreef:
    Word een cynische sexist die op internetforums de newfags gaat trollen met ponies. Ish fun :Y)

    Nee dank je, zoals Mara al zei; één jij is genoeg.
    @TS; Tja, ik reageer me af op dingen waar ik goed op kan slaan, bijvoorbeeld mijn kussen. Heb laatst ook een cursus Essence of Martial Arts gedaan; uitputtend, maar echt heel erg leuk. ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Rivendell schreef:
    (...)

    Eén jij is meer dan genoeg, thank you.


    Butbutbutbut ik wil meer medetrolls! D:


    quidquid excusatio prandium pro