• Hallo, dit is de eerste RPG die ik open op Quizlet. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

    Verhaal
    Een groepje tieners spreken af op een weiland aan de rand van de stad. Daar gaan ze een spel doen. Truth or Dare, oftewel Doen of Waarheid. Ze geven opdrachten aan elkaar en delen de waarheid. In het begin zijn de opdrachten normaal, zoals kusjes geven en zand happen, maar dan worden ze steeds gekker...

    Uitleg Truth or Dare:
    Eén iemand begint en mag een persoon aanwijzen. De aangewezen persoon kiest uit 'Truth' (waarheid) of 'Dare'(doen). Als 'Truth' wordt gekozen, stelt de beginnende persoon een vraag die eerlijk beantwoord moet worden door de aangewezen persoon. Als 'Dare' wordt gekozen, verzint de beginnende persoon een opdracht die de aangewezen persoon moet uitvoeren. Als de aangewezen persoon de vraag heeft beantwoord of de opdracht heeft uitgevoerd mag die weer iemand anders aanwijzen en zo gaat het door. Maar die aangewezen persoon mag niet de beginnende persoon gelijk weer kiezen (om wraak te nemen bijvoorbeeld).
    Iedereen heeft één weiger die hij/zij kan inzetten.


    Omgeving:
    Het speelt zich af op een weiland aan de rand van de stad. Naast het weiland ligt een bos. Aan de bosrand staat het huis van de boer.



    Personen:
    - Alive bij Diapal
    - Vince bij Spyclon
    - Alex bij Renoster
    - Alice bij BeSlytherinn
    - Lyra bij CallyJunior
    - Moon bij Midna
    - Cassie bij Lovingstyles



    Regels:
    - Geen onzinnige berichtjes plaatsen.
    - Niet schelden (in het verhaal mag wel).
    - Graag ABN schrijven (met hoofdletters en leestekens).
    - 1 persoontje per gebruiker.
    - Truth or Dare spelen is niet leuk met heel veel mensen, dus ik laat maar 7 personen toe. Als dit topic te populair word en er meer dan 7 mensen mee willen doen, open ik er nog één.
    - Hou de balans evenwichtig tussen de jongens en de meiden, dus niet 5 meiden en 2 jongens.
    - Alle tieners zijn ongeveer leeftijdsgenoten, iedere persoon moet dus tussen de 15 en 18 jaar oud zijn.
    - Als je een paar dagen niet gereageerd hebt, gooi ik je eruit en maak je plaats voor iemand anders.

    Samenvatting tot nu toe:
    2:00
    Er is weer vanalles gebeurd. Het is duidelijk dat Alive en Moon elkaar niet mogen, maar bij Vince is dat anders.
    Want Alex ging voor een opdracht naar de Mac en iedereen ging mee, behalve Moon en Vince. Moon heeft haar liefde verklaard aan Vince.

    Stand tot nu toe:
    Alive: |||| |
    Moon: ||||
    Vince: |||| |
    Alex: |||| ||
    Cassie: |||| |
    Alice: ||||

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 21:03 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Vince

    Ik knik, 'Ja, ze zullen het gewoon zelf wel mogen zien.' zeg ik en staar even naar Moon.


    I only miss you when I'm breathing

    Moon Kaboor

    'Ja, ze zullen het gewoon zelf wel mogen zien,' zei hij. Ik had mijn ogen nog steeds dicht. Ik glimlachte even. 'Volgens mij hoor ik Alex nu te bedanken dat we van kleren moesten ruilen,' zei ik. Ik deed me ogen open en zag dat Vince al naar me keek. Hoelang keek hij al? Ik moest weer blozen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Vince

    Ik glimlach, 'Ja misschien moeten we dat doen.' zeg ik afwezig. 'En je hoeft niet te blozen hoor.' grinnik ik.


    I only miss you when I'm breathing

    Moon Kaboor

    'Ja misschien moeten we dat doen,' zei hij wat afwezig. 'En je hoeft niet te blozen hoor.' voegde hij er nog toe terwijl hij grinnikte, waardoor ik harder bloosde. 'Dan mag jij dat doen,' begon ik. 'Ik ben al een softie tegen jou,' zei ik met een lach. Ik ging bij hem op schoot zitten en kroop tegen hem aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Vince

    'Of hij mag er ook zelf achter komen.' zeg ik. Dan gaat ze bij me op schoot zitten en kruipt tegen me aan, ik sla een arm om haar middel heen en glimlach naar haar. 'Ik denk dat ze zo wel zullen komen.'


    I only miss you when I'm breathing

    Moon Kaboor

    Vince deed een arm om mij heen. 'Ik denk dat ze zo wel zullen komen,' zei hij. 'Hmmm, jammer,' begon ik. 'Ik wou nog eventjes slapen,' zei ik terwijl ik gaapte. 'En ik vond het zo wel gezellig'.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Vince

    'Nou als je het zo wel gezellig vond ga ik maar,' zeg ik gemaakt boos, wat niet helemaal lukt. 'Ga maar slapen dan,' probeer ik weer nep boos, wat dit keer beter lukt.


    I only miss you when I'm breathing

    Moon Kaboor

    'Nou als je het zo wel gezellig vond ga ik maar,' zei hij nep boos. 'Ga maar slapen dan,' zei hij. Ik wist niet of hij dit allemaal meende. Ik ging rechtop zitten en keek hem geschrokken aan. 'Nee nee! Ik blijf wel wakker en ik bedoelde dat ik het nu gezellig vind,' zei ik geschrokken. 'Met jou,' voegde ik er gauw aan toe. 'Alsjeblieft, ga niet weg'.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Vince

    Ik grinnik, 'Ik maakte maar een grapje, rustig maar.' Zeg ik en trek haar weer tegen me aan met een grijns. 'Wie gaat er nou weg bij jou?'


    I only miss you when I'm breathing

    Moon Kaboor

    'Ik maakte maar een grapje, rustig maar,' grinnikte hij en hij trok me weer tegen hem aan. 'Wie gaat er nou weg bij jou?' zei hij. Ik keek omlaag. 'Zat,' zei ik alleen maar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Vince

    'Wat, ben je me nu al zat?' vraag ik weer op dezelfde toon als net. 'Nou, dan moet ik toch maar weg gaan.' grap ik met een grote grijns.


    I only miss you when I'm breathing

    Alive

    Terwijl we terug fietsen naar het weiland neem ik af en toe kleine hapjes van mijn ijs. Ik geniet van de caramelblokjes die er in zitten.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Moon Kaboor

    'Wat, ben je me nu al zat?' vroeg hij weer op dezelfde toon als net. Weer keek ik hem geschrokken aan. 'Nou, dan moet ik toch maar weg gaan,' zei hij en ik zag dat er een grote grijns op zijn gezicht kwam. Ik bleef hem aankijken. 'Zo bedoelde ik het niet,' zei ik uit eindelijk.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie
    Als ik een tijdje naast Alice hebt gefietst besluit ik maar even naast Alive te fietsen. 'Dit is verreweg de beste Dare opdracht tot nu toe,' zeg ik lachend tegen hem.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    'Ik snap heus wel dat je dat niet bedoelde.' zeg ik nog steeds met die grijns. 'Blijf maar rustig hoor, ik ga echt niet weg.' zeg ik nog even als gerust stelling.


    I only miss you when I'm breathing