• Hallo, dit is de eerste RPG die ik open op Quizlet. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

    Verhaal
    Een groepje tieners spreken af op een weiland aan de rand van de stad. Daar gaan ze een spel doen. Truth or Dare, oftewel Doen of Waarheid. Ze geven opdrachten aan elkaar en delen de waarheid. In het begin zijn de opdrachten normaal, zoals kusjes geven en zand happen, maar dan worden ze steeds gekker...

    Uitleg Truth or Dare:
    Eén iemand begint en mag een persoon aanwijzen. De aangewezen persoon kiest uit 'Truth' (waarheid) of 'Dare'(doen). Als 'Truth' wordt gekozen, stelt de beginnende persoon een vraag die eerlijk beantwoord moet worden door de aangewezen persoon. Als 'Dare' wordt gekozen, verzint de beginnende persoon een opdracht die de aangewezen persoon moet uitvoeren. Als de aangewezen persoon de vraag heeft beantwoord of de opdracht heeft uitgevoerd mag die weer iemand anders aanwijzen en zo gaat het door. Maar die aangewezen persoon mag niet de beginnende persoon gelijk weer kiezen (om wraak te nemen bijvoorbeeld).
    Iedereen heeft één weiger die hij/zij kan inzetten.


    Omgeving:
    Het speelt zich af op een weiland aan de rand van de stad. Naast het weiland ligt een bos. Aan de bosrand staat het huis van de boer.



    Personen:
    - Alive bij Diapal
    - Vince bij Spyclon
    - Alex bij Renoster
    - Alice bij BeSlytherinn
    - Lyra bij CallyJunior
    - Moon bij Midna
    - Cassie bij Lovingstyles



    Regels:
    - Geen onzinnige berichtjes plaatsen.
    - Niet schelden (in het verhaal mag wel).
    - Graag ABN schrijven (met hoofdletters en leestekens).
    - 1 persoontje per gebruiker.
    - Truth or Dare spelen is niet leuk met heel veel mensen, dus ik laat maar 7 personen toe. Als dit topic te populair word en er meer dan 7 mensen mee willen doen, open ik er nog één.
    - Hou de balans evenwichtig tussen de jongens en de meiden, dus niet 5 meiden en 2 jongens.
    - Alle tieners zijn ongeveer leeftijdsgenoten, iedere persoon moet dus tussen de 15 en 18 jaar oud zijn.
    - Als je een paar dagen niet gereageerd hebt, gooi ik je eruit en maak je plaats voor iemand anders.

    Samenvatting tot nu toe:
    2:00
    Er is weer vanalles gebeurd. Het is duidelijk dat Alive en Moon elkaar niet mogen, maar bij Vince is dat anders.
    Want Alex ging voor een opdracht naar de Mac en iedereen ging mee, behalve Moon en Vince. Moon heeft haar liefde verklaard aan Vince.

    Stand tot nu toe:
    Alive: |||| |
    Moon: ||||
    Vince: |||| |
    Alex: |||| ||
    Cassie: |||| |
    Alice: ||||

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 21:03 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Moon Kaboor

    'Ik snap heus wel dat je dat niet bedoelde,' zei hij, met nog steeds die grijns op zijn gezicht. Ik glimlachte. 'Blijf maar rustig hoor, ik ga echt niet weg,' zei hij erna en de glimlach werd wat groter. Ik ging tegen hem aanliggen en deed mijn ogen nog even dicht. 'Dank je,' zei ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Vince

    'Daarvoor hoef je me toch niet te bedanken.' zeg ik terwijl ik over haar haar heen strijk. 'Dat is toch mijn taak als je vriendje?' grinnik wat later.


    I only miss you when I'm breathing

    Alive

    'Echt wel,' zeg ik met een grijns. 'Hier had ik nou zin in.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Moon Kaboor

    'Daarvoor hoef je me toch niet te bedanken,' zei hij en ik voelde wat over mijn haar gaan. 'Dat is toch mijn taak als je vriendje?' zei hij wat later. Daar ging mijn buik weer, dit keer vond ik het niet erg. Weer verscheen die glimlach weer. 'Het is niet alleen voor dat,' zei ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Vince

    Voor de zo veelste keer grinnik ik weer even, 'Waarvoor allemaal dan?' vraag ik na een tijdje.


    I only miss you when I'm breathing

    Cassie
    Ik grinnik even, 'volgens mij had iedereen hier zin in en ook gewoon even behoefte aan een relaxte opdracht en niet steeds van dat je vieze dingen moet eten of iemand moet zoenen ofso,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Moon Kaboor

    Weer grinnikte hij. Van dat zal ik nooit zat worden. Ik kroop wat dichter tegen hem aan en glimlachte weer. 'Waarvoor allemaal dan?' vroeg hij na een tijdje. 'Denk er maar over na. Alleen deze avond al,' zei ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Vince

    Ik hou op met grinniken, 'Oké dan.' is het enigste wat ik. Diep in gedachten verzonken.


    I only miss you when I'm breathing

    Een knecht die die avond weg was heeft de boer in zijn schuur gevonden. Het is dus nu bekend dat de boer is aangevallen door een groepje jongeren. De politie gaat erop af. Het groepje vlucht naar het bos naast het weiland, waar een meer is. Daar gaan ze verder met het spel.

    Alive

    'Ik ben het helemaal met je eens.'
    Er valt een lange stilte waarin we zwijgend doorfietsen. Plotseling hoor ik in de verte sirenes van politiewagens. Het geluid wordt steeds luider.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Moon Kaboor

    Ik was bijna in slaap gevallen toen ik weer werd gewekt door sirenes. Ik keek Vince geschrokken aan. 'Waar komt dat vandaan?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Vince

    Ik kijk over het weiland en zie ver weg bij de boerderij allerlei sirenes. 'Ik denk daar vandaan.' zeg ik met mijn hoofd richting de boerderij wijzend.


    I only miss you when I'm breathing

    Moon Kaboor

    'Ik denk daar vandaan,' zei hij en wees in de richting van de boerdeij. 'Moeten we ergens anders heen?' vroeg ik aan hem. 'Of eerst wachten op de rest?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie
    We zwijgen allebei maar dan hoor ik ineens het geluid sirenes die steeds luider wordt. 'Shit,' mompel ik. Dan kijk ik Alive aan, 'het is denk ik niet zo handig om naar het weiland te gaan...'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    'We kunnen beter eerst het vuur uit doen, dan een van de anderen bellen en ergens anders afspreken.' zeg ik na een tijdje te hebben gedacht.


    I only miss you when I'm breathing

    Moon Kaboor

    'We kunnen beter eerst het vuur uit doen, dan een van de anderen bellen en ergens anders afspreken,' zei hij na een tijdje. Ik stond op. 'Bel jij ze? Dan doof ik het vuur wel,' zei ik en ging al bezig met het vuur doven.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you