• Hallo, dit is de eerste RPG die ik open op Quizlet. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

    Verhaal
    Een groepje tieners spreken af op een weiland aan de rand van de stad. Daar gaan ze een spel doen. Truth or Dare, oftewel Doen of Waarheid. Ze geven opdrachten aan elkaar en delen de waarheid. In het begin zijn de opdrachten normaal, zoals kusjes geven en zand happen, maar dan worden ze steeds gekker...

    Uitleg Truth or Dare:
    Eén iemand begint en mag een persoon aanwijzen. De aangewezen persoon kiest uit 'Truth' (waarheid) of 'Dare'(doen). Als 'Truth' wordt gekozen, stelt de beginnende persoon een vraag die eerlijk beantwoord moet worden door de aangewezen persoon. Als 'Dare' wordt gekozen, verzint de beginnende persoon een opdracht die de aangewezen persoon moet uitvoeren. Als de aangewezen persoon de vraag heeft beantwoord of de opdracht heeft uitgevoerd mag die weer iemand anders aanwijzen en zo gaat het door. Maar die aangewezen persoon mag niet de beginnende persoon gelijk weer kiezen (om wraak te nemen bijvoorbeeld).
    Iedereen heeft één weiger die hij/zij kan inzetten.


    Omgeving:
    Het speelt zich af op een weiland aan de rand van de stad. Naast het weiland ligt een bos. Aan de bosrand staat het huis van de boer.



    Personen:
    - Alive bij Diapal
    - Vince bij Spyclon
    - Alex bij Renoster
    - Alice bij BeSlytherinn
    - Lyra bij CallyJunior
    - Moon bij Midna
    - Cassie bij Lovingstyles



    Regels:
    - Geen onzinnige berichtjes plaatsen.
    - Niet schelden (in het verhaal mag wel).
    - Graag ABN schrijven (met hoofdletters en leestekens).
    - 1 persoontje per gebruiker.
    - Truth or Dare spelen is niet leuk met heel veel mensen, dus ik laat maar 7 personen toe. Als dit topic te populair word en er meer dan 7 mensen mee willen doen, open ik er nog één.
    - Hou de balans evenwichtig tussen de jongens en de meiden, dus niet 5 meiden en 2 jongens.
    - Alle tieners zijn ongeveer leeftijdsgenoten, iedere persoon moet dus tussen de 15 en 18 jaar oud zijn.
    - Als je een paar dagen niet gereageerd hebt, gooi ik je eruit en maak je plaats voor iemand anders.

    Samenvatting tot nu toe:
    2:00
    Er is weer vanalles gebeurd. Het is duidelijk dat Alive en Moon elkaar niet mogen, maar bij Vince is dat anders.
    Want Alex ging voor een opdracht naar de Mac en iedereen ging mee, behalve Moon en Vince. Moon heeft haar liefde verklaard aan Vince.

    Stand tot nu toe:
    Alive: |||| |
    Moon: ||||
    Vince: |||| |
    Alex: |||| ||
    Cassie: |||| |
    Alice: ||||

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 21:03 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Moon Kaboor

    Ik merkte dat iemand naast me kwam zeggen. Ik keek en zag dat het Vince was. Ik glimlachte eventjes. Hij legde de papieren zak naast zich en gaf aan mij de Big Mac. Ik schudde mijn hoofd en gaf het weer terug. 'Eet maar zelf op,' glimlachte ik naar hem. 'Wat zijn Alex en Alice trouwens aan het doen?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alive

    Die zachte lippen heb ik al eerder deze avond gevoeld. Maar deze keer zijn ze fijner. Vrijwilliger. Niet gedwongen.
    En deze keer zoen ik terug.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Vince

    'Nee neem maar, ik heb nog andere dingen.' zeg ik. 'En zij zijn er nog niet.' voeg ik er aan toe.


    I only miss you when I'm breathing

    Moon Kaboor

    'Nee neem maar, ik heb nog andere dingen,' zei hij. 'En zij zijn er nog niet,' voegde hij er nog aan toe. Ik schudde weer mijn hoofd. 'Ik ben niet gek op die dingen. Eet nou maar zelf op,' zei ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Vince

    'Wil je dan wat anders?' vraag ik terwijl ik de hamburger maar weer aan neem en open maak.


    I only miss you when I'm breathing

    Cassie
    Een glimlach komt op mijn als hij terug zoent. Ik sla mijn armen om zijn nek en moet een beetje op mijn tenen staan omdat hij nog best wel een stukje groter is.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Moon Kaboor

    'Wil je dan wat anders?' vroeg hij terwijl hij de hamburger open maakte. Ik schudde mijn hoofd. 'Ik heb niet echt het gevoel dat ik honger heb,' begon ik en legde mijn hoofd op zijn schouder. 'Misschien mijn maag wel, maar ik zelf niet'.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Vince

    Nou dan niet, ik pak de hamburger goed vast en eet hem snel op.


    I only miss you when I'm breathing

    Alive

    Omdat ik merk dat ze zich zo groot mogelijk moet maken om op gelijke hoogte met mij te komen, laat ik me ietsjes door mijn knieën zakken, waarna ik weer onverstoord verderga.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Moon Kaboor

    We zwegen en ik hoorde hoe Vince zijn hamburger op at. 'Hmm, misschien wil ik wel wat eten,' zei ik en keek hem aan. Voordat hij iets kon zeggen beet ik zachtjes in de zijkant van zijn nek.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie
    Alive zakt ietsjes door zijn knieën en gaat dan weer door met zoenen. Ik ga met mijn hand door zijn haar en laat mijn tong over zijn lippen glijden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    'Dan hoef je mij niet te eten, klein vanpiertje van me.' zeg ik zacht terwijl ik me iets bij draai zodat mijn gezicht richting dat van Moon wijst.


    I only miss you when I'm breathing

    Alive

    Als ik haar tong over mijn lippen voel glijden open ik mijn mond. Zachtjes strelen onze tongen elkaar. Genietend druk ik haar dichter tegen me aan.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Moon Kaboor

    'Dan hoef je mij niet te eten, klein vanpiertje van me,' zei hij zachtjes. Hij draaide iets waardoor we elkaar aan keken. Ik bloosde. 'Hmm, maar je smaakt wel lekker,' zei ik en boog weer naar zijn nek toe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie
    Alive opent zijn mond en onze lippen strelen elkaar zachtjes. Hij drukt me dichter tegen zich aan en ik begin zijn lichaamswarmte te voelen. Met mijn ene hand streel ik zijn wang en de andere verplaats ik naar zijn onderrug.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered