• Hallo, dit is de eerste RPG die ik open op Quizlet. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

    Verhaal
    Een groepje tieners spreken af op een weiland aan de rand van de stad. Daar gaan ze een spel doen. Truth or Dare, oftewel Doen of Waarheid. Ze geven opdrachten aan elkaar en delen de waarheid. In het begin zijn de opdrachten normaal, zoals kusjes geven en zand happen, maar dan worden ze steeds gekker...

    Uitleg Truth or Dare:
    Eén iemand begint en mag een persoon aanwijzen. De aangewezen persoon kiest uit 'Truth' (waarheid) of 'Dare'(doen). Als 'Truth' wordt gekozen, stelt de beginnende persoon een vraag die eerlijk beantwoord moet worden door de aangewezen persoon. Als 'Dare' wordt gekozen, verzint de beginnende persoon een opdracht die de aangewezen persoon moet uitvoeren. Als de aangewezen persoon de vraag heeft beantwoord of de opdracht heeft uitgevoerd mag die weer iemand anders aanwijzen en zo gaat het door. Maar die aangewezen persoon mag niet de beginnende persoon gelijk weer kiezen (om wraak te nemen bijvoorbeeld).
    Iedereen heeft één weiger die hij/zij kan inzetten.


    Omgeving:
    Het speelt zich af op een weiland aan de rand van de stad. Naast het weiland ligt een bos. Aan de bosrand staat het huis van de boer.



    Personen:
    - Alive bij Diapal
    - Vince bij Spyclon
    - Alex bij Renoster
    - Alice bij BeSlytherinn
    - Lyra bij CallyJunior
    - Moon bij Midna
    - Cassie bij Lovingstyles



    Regels:
    - Geen onzinnige berichtjes plaatsen.
    - Niet schelden (in het verhaal mag wel).
    - Graag ABN schrijven (met hoofdletters en leestekens).
    - 1 persoontje per gebruiker.
    - Truth or Dare spelen is niet leuk met heel veel mensen, dus ik laat maar 7 personen toe. Als dit topic te populair word en er meer dan 7 mensen mee willen doen, open ik er nog één.
    - Hou de balans evenwichtig tussen de jongens en de meiden, dus niet 5 meiden en 2 jongens.
    - Alle tieners zijn ongeveer leeftijdsgenoten, iedere persoon moet dus tussen de 15 en 18 jaar oud zijn.
    - Als je een paar dagen niet gereageerd hebt, gooi ik je eruit en maak je plaats voor iemand anders.

    Samenvatting tot nu toe:
    2:00
    Er is weer vanalles gebeurd. Het is duidelijk dat Alive en Moon elkaar niet mogen, maar bij Vince is dat anders.
    Want Alex ging voor een opdracht naar de Mac en iedereen ging mee, behalve Moon en Vince. Moon heeft haar liefde verklaard aan Vince.

    Stand tot nu toe:
    Alive: |||| |
    Moon: ||||
    Vince: |||| |
    Alex: |||| ||
    Cassie: |||| |
    Alice: ||||

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 21:03 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Vince

    'En op het laatst...' zeg ik net voor ik bij haar mond ben en ik druk mijn lippen op die van haar. 'Doe je dat.' zeg ik als ik de zoen even onderbreek.


    I only miss you when I'm breathing

    Moon Kaboor

    'En op het laatst...' zei hij, toen hij vlak bij mijn mond was en drukte zijn lippen op de mij. Hij stopte eventjes. 'Doe je dat,' zei hij. 'Dus, je doet eerst dit?' zei ik zachtjes en beet zachtjes in zijn nek. Ik keek hem aan en glimlachte.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Vince

    'Zo ongeveer.' mompel ik zachtjes.


    I only miss you when I'm breathing

    Moon Kaboor

    'Zo ongeveer,' hoorde ik hem nog maar net zachtjes mompelen. 'Sorry,' fluisterde ik zachtjes. De glimlach op mijn gezicht was nog niet verdwenen. 'Maar ik kon de verleiding niet weerstaan,' zei ik met een lachje er door en plantte daarna zachtjes mijn lippen op die van hem.


    [Wie dit als eerste lees. Ik ben er pas tegen de middag ;D Dus tussen 12 & 1 uur, ik hou van uitslapen ;d]

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 1:17 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Vince

    Ik zoen rustig terug en na een tijdje probeer ik weer mijn tong en haar tong erbij te betrekken, door even met mijn tong over haar lippen streel tijdens het zoenen.

    [xd]


    I only miss you when I'm breathing

    Alive

    Na een tijdje verbreek ik langzaam de kus. Daarna kijk ik haar aan. 'Laten we nu boomstammen gaan zoeken,' zeg ik met een glimlach.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Cassie
    Ik lach even zachtjes, 'dat lijkt me een goed idee'.
    Ik geef hem nog even snel een klein kusje op zijn mond en laat hem dan los.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alive

    Mijn lippen branden nog na van de vurige kus terwijl ik rondschijn met Vince' mobiel. Na een tijdje vind ik een verrotte, oude boomstam.
    'Kijk!' Ik gebaar naar de boomstronk.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Cassie
    'Kijk,' zegt Alive en hij gebaart naar een oude verrotte boomstam/stronk. 'Zullen we die dan maar proberen mee terug te slepen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alive

    'Ja.'
    Ik loop naar de stam toe en pak hem aan het uiteinde vast. Dan kijk ik om naar Cassie. 'Zullen we er twee meenemen?' stel ik voor. 'Dan hebben we meer plaats.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Cassie
    Ik knik weer, 'hoe kom je toch ineens op die slimme ideeen? Dat had ik nooit achter je gezocht,' lach ik plagerig. Dan kijk ik even rond en zie een andere verrotte boomstam liggen die er niet zo zwaar uitziet, 'is deze goed?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alive

    Ik grinnik om haar opmerking. 'Nee, jouw ideeën zijn altijd geweldig.'
    Dan schijn ik even bij op de andere boomstronk. Ik knik als ze vraagt of hij goed is.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Cassie
    Als hij knikt dat de boomstam goed is til ik die met wat moeite de helft omhoog dan kijk ik Alive even aan. 'Kijk daarom kom ik ook niet vaak met ideeen want die van mij mislukken al voordat ik ze heb uitgevoerd,' lach ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alive

    De stam sleep ik mee terwijl ik achteruit loop. Af en toe kijk ik om om te kijken of ik nog wel in de goede richting ga.
    'Weer wat geleerd,' zeg ik grijnzend tegen Cassie.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Cassie
    Ik lach even en steek dan plagerig me tong naar hem uit. De boomstam heb ik anders vast dan hij dat heeft zodat ik gewoon vooruit kan lopen, ik en achteruit lopen is niet een heel geweldige combinatie.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered