• Hallo, dit is de eerste RPG die ik open op Quizlet. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

    Verhaal
    Een groepje tieners spreken af op een weiland aan de rand van de stad. Daar gaan ze een spel doen. Truth or Dare, oftewel Doen of Waarheid. Ze geven opdrachten aan elkaar en delen de waarheid. In het begin zijn de opdrachten normaal, zoals kusjes geven en zand happen, maar dan worden ze steeds gekker...

    Uitleg Truth or Dare:
    Eén iemand begint en mag een persoon aanwijzen. De aangewezen persoon kiest uit 'Truth' (waarheid) of 'Dare'(doen). Als 'Truth' wordt gekozen, stelt de beginnende persoon een vraag die eerlijk beantwoord moet worden door de aangewezen persoon. Als 'Dare' wordt gekozen, verzint de beginnende persoon een opdracht die de aangewezen persoon moet uitvoeren. Als de aangewezen persoon de vraag heeft beantwoord of de opdracht heeft uitgevoerd mag die weer iemand anders aanwijzen en zo gaat het door. Maar die aangewezen persoon mag niet de beginnende persoon gelijk weer kiezen (om wraak te nemen bijvoorbeeld).
    Iedereen heeft één weiger die hij/zij kan inzetten.


    Omgeving:
    Het speelt zich af op een weiland aan de rand van de stad. Naast het weiland ligt een bos. Aan de bosrand staat het huis van de boer.



    Personen:
    - Alive bij Diapal
    - Vince bij Spyclon
    - Alex bij Renoster
    - Alice bij BeSlytherinn
    - Lyra bij CallyJunior
    - Moon bij Midna
    - Cassie bij Lovingstyles



    Regels:
    - Geen onzinnige berichtjes plaatsen.
    - Niet schelden (in het verhaal mag wel).
    - Graag ABN schrijven (met hoofdletters en leestekens).
    - 1 persoontje per gebruiker.
    - Truth or Dare spelen is niet leuk met heel veel mensen, dus ik laat maar 7 personen toe. Als dit topic te populair word en er meer dan 7 mensen mee willen doen, open ik er nog één.
    - Hou de balans evenwichtig tussen de jongens en de meiden, dus niet 5 meiden en 2 jongens.
    - Alle tieners zijn ongeveer leeftijdsgenoten, iedere persoon moet dus tussen de 15 en 18 jaar oud zijn.
    - Als je een paar dagen niet gereageerd hebt, gooi ik je eruit en maak je plaats voor iemand anders.

    Samenvatting tot nu toe:
    2:00
    Er is weer vanalles gebeurd. Het is duidelijk dat Alive en Moon elkaar niet mogen, maar bij Vince is dat anders.
    Want Alex ging voor een opdracht naar de Mac en iedereen ging mee, behalve Moon en Vince. Moon heeft haar liefde verklaard aan Vince.

    Stand tot nu toe:
    Alive: |||| |
    Moon: ||||
    Vince: |||| |
    Alex: |||| ||
    Cassie: |||| |
    Alice: ||||

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 21:03 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Alex
    'Nou Alive truth or dare?' vraag ik.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Moon Kaboor

    Alex en Alive waren beetje nog over aan het doorpraten en Alex koos Alive. 'Nou Alive truth or dare?' vroeg hij. Ik draaide me even om naar Vince. 'Hhmmm,' zei ik. 'Wanneer moet ik het eigenlijk goed maken met je?' vroeg ik aan hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Vince

    'Nou, wanneer jij dat wilt.' zeg ik met een grijns op mijn gezicht.


    I only miss you when I'm breathing

    Moon Kaboor

    'Nou, wanneer jij dat wilt,' zei hij met een grijns. 'Hmmm, ik hou van die grijns,' zei ik en ik gaf er een kusje op. Ik boog me toe na zijn oor. 'Ik maak het wel goed als we alleen zijn,' zei ik zachtjes en ik beet zachtjes in zijn oorlel.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Vince

    Ik geniet van het kleine kusje op mijn mond en knik dan, 'Ik vind het goed, en hoop dat dat niet te lang duurt.' fluister ik terug.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 17:20 ]


    I only miss you when I'm breathing

    [wtf Ivar?]


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Moon Kaboor

    'Ik vind het goed, en hoop dat dat niet te lang duurt,' zei hij terug. 'Wie weet,' glimlachte ik.

    [haha volgens mij gaat Moon gewoon met 2 jongens, Vince&Ivar ;D again ;P-Die fouten gebeuren mij laatste tijd ook vaak-]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [xd daarom had ik dus eerst maar een persoontje xd]

    Vince

    Ik glimlach even terug en kijk dan weer naar Alex en Alive voor de volgende opdracht of vraag.


    I only miss you when I'm breathing

    Moon Kaboor

    Hij glimlachte even terug en keek weer weg. Waarschijnlijk naar Alex en Alive. Ik boog nog eventjes toe na zijn oor. 'En anders zorgen we er gewoon voor dat we alleen zijn,' fluisterde ik en keek eventjes richting de bosjes. Daarna keek ik weer richting Alive en Alex. 'Nou Alive, wat kies je?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alive

    Ik probeer een hoopvolle blik bij Alex te ontdekken, wat aangeeft dat hij een goed idee heeft of zo. Maar als ik die niet vind maak ik mijn keuze.
    'Ik kies voor Dare.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Alex
    'Jongens, help is een opdracht verzinnen.' zeg ik als ik niks kan bedenken.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Vince

    'Eet je sokken op?' grap ik even met een grijns.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 21:17 ]


    I only miss you when I'm breathing

    [je doet alweer Ivar slimpie :P]

    Cassie
    Alex heeft Alive gekozen, die weer voor Dare heeft gekozen. 'Jongens, help is een opdracht verzinnen.' zegt Alex. Ik denk even na maar kan ook niks verzinnen. Ik hoop dat het een opdracht wordt die snel gedaan kan worden want het voelt fijn om tegen Alive aan te zitten.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 21:17 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Schat je doet weer Ivar ;P]

    Moon Kaboor

    'Jongens, help is een opdracht verzinnen,' zei Alex. Ik keek hem aan. 'Laat Alive maar een mannelijke striptease doen,' zei ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex
    'Da's wel een goede Moon, doe dat maar Alive.' zeg ik 'Maar alleen voor de meisjes ik hoef dit niet te zien.'


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.