• Hallo, dit is de eerste RPG die ik open op Quizlet. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

    Verhaal
    Een groepje tieners spreken af op een weiland aan de rand van de stad. Daar gaan ze een spel doen. Truth or Dare, oftewel Doen of Waarheid. Ze geven opdrachten aan elkaar en delen de waarheid. In het begin zijn de opdrachten normaal, zoals kusjes geven en zand happen, maar dan worden ze steeds gekker...

    Uitleg Truth or Dare:
    Eén iemand begint en mag een persoon aanwijzen. De aangewezen persoon kiest uit 'Truth' (waarheid) of 'Dare'(doen). Als 'Truth' wordt gekozen, stelt de beginnende persoon een vraag die eerlijk beantwoord moet worden door de aangewezen persoon. Als 'Dare' wordt gekozen, verzint de beginnende persoon een opdracht die de aangewezen persoon moet uitvoeren. Als de aangewezen persoon de vraag heeft beantwoord of de opdracht heeft uitgevoerd mag die weer iemand anders aanwijzen en zo gaat het door. Maar die aangewezen persoon mag niet de beginnende persoon gelijk weer kiezen (om wraak te nemen bijvoorbeeld).
    Iedereen heeft één weiger die hij/zij kan inzetten.


    Omgeving:
    Het speelt zich af op een weiland aan de rand van de stad. Naast het weiland ligt een bos. Aan de bosrand staat het huis van de boer.



    Personen:
    - Alive bij Diapal
    - Vince bij Spyclon
    - Alex bij Renoster
    - Alice bij BeSlytherinn
    - Lyra bij CallyJunior
    - Moon bij Midna
    - Cassie bij Lovingstyles



    Regels:
    - Geen onzinnige berichtjes plaatsen.
    - Niet schelden (in het verhaal mag wel).
    - Graag ABN schrijven (met hoofdletters en leestekens).
    - 1 persoontje per gebruiker.
    - Truth or Dare spelen is niet leuk met heel veel mensen, dus ik laat maar 7 personen toe. Als dit topic te populair word en er meer dan 7 mensen mee willen doen, open ik er nog één.
    - Hou de balans evenwichtig tussen de jongens en de meiden, dus niet 5 meiden en 2 jongens.
    - Alle tieners zijn ongeveer leeftijdsgenoten, iedere persoon moet dus tussen de 15 en 18 jaar oud zijn.
    - Als je een paar dagen niet gereageerd hebt, gooi ik je eruit en maak je plaats voor iemand anders.

    Samenvatting tot nu toe:
    2:00
    Er is weer vanalles gebeurd. Het is duidelijk dat Alive en Moon elkaar niet mogen, maar bij Vince is dat anders.
    Want Alex ging voor een opdracht naar de Mac en iedereen ging mee, behalve Moon en Vince. Moon heeft haar liefde verklaard aan Vince.

    Stand tot nu toe:
    Alive: |||| |
    Moon: ||||
    Vince: |||| |
    Alex: |||| ||
    Cassie: |||| |
    Alice: ||||

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 21:03 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    BeSlytherinn schreef:
    ( heey sorry heb de hele dag op school gezetten dus tja maar wat is er gebeurd)

    Niets, ze staan gewoon nog steeds in de snackbar en de vrouw is de bestelling aan het klaarmaken.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Moon Kaboor

    Ik voelde dat hij glimlachte en dat zijn handen om mijn middel ging.
    Na een tijdje voelde ik iets tegen mijn lip tikte. Ik deed mijn mond een stukje open en liet mijn tong kennis maken met de zijne. Na een tijdje verbrak ik het en keek ik hem aan. 'Wat doen we als de rest weer terug is?' vroeg ik zachtjes aan hem.



    [Dat tikken klinkt grappig XD alsof je tegen iemand deur klopt.. klop klop ben je thuis ? XD.
    Eetse trouwens ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Diapal schreef:
    (...)
    Niets, ze staan gewoon nog steeds in de snackbar en de vrouw is de bestelling aan het klaarmaken.


    oke ik zal kijken waar ik kan inspringen in het verhaal


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Door die opmerking heb ik nu iets heel doms bedacht: 'Nock nock,''Who is there?''Tongue''Tongue who?' 'Tongue in you' xd]

    Vince

    Ik denk even na, maar kan niet echt iets bedenken. 'Eh, weet niet. Wil je het geheim houden ofzo?' vraag ik na een tijdje.


    I only miss you when I'm breathing

    [Whahaha XD]

    Moon Kaboor

    'Eh, weet niet. Wil je het geheim houden ofzo?' zei hij na een tijdje. Ik zag dat hij er over na moest denken. Ik haalde mijn schouders op. 'Maakt mij niet uit. Wat wil jij?' vroeg ik en gaapte daarna. 'Hoe laat is het trouwens?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie
    Als we een tijdje hebben staan wachten is de bestelling eindelijk helemaal klaar. Alex neemt de bestelling aan en we lopen weer naar buiten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Vond je dat echt grappig? xd]

    Vince

    Ik haal ook even mijn schouders op, 'Mij boeit het helemaal niks.' zeg ik 'en het is twee uur.' voeg ik er aan toe nadat ik even snel op mijn mobiel kijk.


    I only miss you when I'm breathing

    Alive

    Ik draag mijn bekertje McFlurry terwijl we naar buiten lopen. Mijn fiets zet ik weer van het slot af en ik wacht op de anderen.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Ja xd]

    Moon Kaboor

    'Mij boeit het helemaal niks,' zei hij. 'en het is twee uur,' voegde hij er nog aan toe. Ik knikte. 'Mij ook niet,' zei ik na een tijdje en ging tegen hem aanliggen.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 18:44 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex
    Ik loop achter Alive aan en zet mijn tanden in mijn Mac kroket.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    [Lol xd]

    Vince

    Ik streel door haar haren als ze tegen me aan gaat liggen, 'Misschien kunnen we het zo wel vertellen?' stel ik vragend voor na een tijdje te hebben gezwegen.


    I only miss you when I'm breathing

    [Ik ga en ik ben er om 20:00 weer.]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Moon Kaboor

    Ik voelde een hand bij me haren en ik glimlachte. 'Misschien kunnen we het zo wel vertellen?' zei hij na een tijdje. Ik deed eventjes me ogen dicht. 'Hmm, of ze komen er zelf achter,' zei ik met een lachje. 'Wat niet moeilijk zal zijn als ze ons zo zien,' voegde ik er aan toe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie
    Als we buiten komen haal ik snel mijn fiets van het slot en neem alvast een hapje van mijn McChicken. Ik kijk de anderen even aan, 'zullen we dan maar weer terug gaan?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alice

    "Zullen we maar weer gaan " vroeg Cassie
    Ik knikte en haalde mijn fiets van het slot


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer