• Hallo, dit is de eerste RPG die ik open op Quizlet. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

    Verhaal
    Een groepje tieners spreken af op een weiland aan de rand van de stad. Daar gaan ze een spel doen. Truth or Dare, oftewel Doen of Waarheid. Ze geven opdrachten aan elkaar en delen de waarheid. In het begin zijn de opdrachten normaal, zoals kusjes geven en zand happen, maar dan worden ze steeds gekker...

    Uitleg Truth or Dare:
    Eén iemand begint en mag een persoon aanwijzen. De aangewezen persoon kiest uit 'Truth' (waarheid) of 'Dare'(doen). Als 'Truth' wordt gekozen, stelt de beginnende persoon een vraag die eerlijk beantwoord moet worden door de aangewezen persoon. Als 'Dare' wordt gekozen, verzint de beginnende persoon een opdracht die de aangewezen persoon moet uitvoeren. Als de aangewezen persoon de vraag heeft beantwoord of de opdracht heeft uitgevoerd mag die weer iemand anders aanwijzen en zo gaat het door. Maar die aangewezen persoon mag niet de beginnende persoon gelijk weer kiezen (om wraak te nemen bijvoorbeeld).
    Iedereen heeft één weiger die hij/zij kan inzetten.


    Omgeving:
    Het speelt zich af op een weiland aan de rand van de stad. Naast het weiland ligt een bos. Aan de bosrand staat het huis van de boer.



    Personen:
    - Alive bij Diapal
    - Vince bij Spyclon
    - Alex bij Renoster
    - Alice bij BeSlytherinn
    - Lyra bij CallyJunior
    - Moon bij Midna
    - Cassie bij Lovingstyles



    Regels:
    - Geen onzinnige berichtjes plaatsen.
    - Niet schelden (in het verhaal mag wel).
    - Graag ABN schrijven (met hoofdletters en leestekens).
    - 1 persoontje per gebruiker.
    - Truth or Dare spelen is niet leuk met heel veel mensen, dus ik laat maar 7 personen toe. Als dit topic te populair word en er meer dan 7 mensen mee willen doen, open ik er nog één.
    - Hou de balans evenwichtig tussen de jongens en de meiden, dus niet 5 meiden en 2 jongens.
    - Alle tieners zijn ongeveer leeftijdsgenoten, iedere persoon moet dus tussen de 15 en 18 jaar oud zijn.
    - Als je een paar dagen niet gereageerd hebt, gooi ik je eruit en maak je plaats voor iemand anders.

    Samenvatting tot nu toe:
    2:00
    Er is weer vanalles gebeurd. Het is duidelijk dat Alive en Moon elkaar niet mogen, maar bij Vince is dat anders.
    Want Alex ging voor een opdracht naar de Mac en iedereen ging mee, behalve Moon en Vince. Moon heeft haar liefde verklaard aan Vince.

    Stand tot nu toe:
    Alive: |||| |
    Moon: ||||
    Vince: |||| |
    Alex: |||| ||
    Cassie: |||| |
    Alice: ||||

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 21:03 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Ik moet gaan, morgenochtend ben ik er weer.]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Vince

    'Nou, dan eet ik maar even dit eten terwijl jij mijn nek op eet.' zeg ik met een glimlach en eet rustig verder, zo nonchalant mogelijk.


    I only miss you when I'm breathing

    Moon Kaboor

    'Nou, dan eet ik maar even dit eten terwijl jij mijn nek op eet,' zei hij en at gewoon verder. Ik stopte en keek hem aan. Ik zuchtte even en stond op. Ik keek nog even naar hem en ging toen bij het vuur zitten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Vince

    'Heey, ik maakte maar een grapje hoor. Ik meende het niet!' roep ik naar Moon die nu ergens achter me zit. Ik sta op en laat de rest van het eten staan, ik loop naar haar toe en ga naast haar zitten.


    I only miss you when I'm breathing

    Moon Kaboor

    'Heey, ik maakte maar een grapje hoor. Ik meende het niet!' riep hij naar me toe. Ik keek om en zag dat hij opstond. Hij liet zijn eten staan en kwam naar mij toe gelopen. Hij kwam naast me zitten ik keek hem aan. 'Je eh, bent je eten vergeten,' zei ik beetje kortaf na een tijdje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Vince

    'En jij bent mij dus vergeten,' zeg ik eenig sinds teleurgesteld tegen Moon.


    I only miss you when I'm breathing

    Moon Kaboor

    'En jij bent mij dus vergeten,' zei hij tegen mij. Ik hoorde de teleurstelling in zijn stem. Ik keek hem geschrokken aan en schudde heftig met me hoofd. 'Nee!! Hoe kom je daarbij?' vroeg ik aan hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Vince

    'Nou, jij loopt spontaan weg en je praatte twee seconden geleden nog heel kortaf tegen me.' zeg ik meteen als antwoord. 'Maar misschien kan je het wel weer goed maken,' flirt ik even later.


    I only miss you when I'm breathing

    Moon Kaboor

    'Nou, jij loopt spontaan weg en je praatte twee seconden geleden nog heel kortaf tegen me,' zei hij gauw. Ik keek omlaag en mompelde iets als sorry. 'Maar misschien kan je het wel weer goed maken,' zei hij met een flirterige stem. Ik keek hem vragend aan. 'Hoe dan?' vroeg ik.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 23:32 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Vince

    'Nou zo,' fluister ik en ik buig me naar haar toe en druk mijn lippen heel even op de hare.


    I only miss you when I'm breathing

    Moon Kaboor

    'Nou zo,' fluisterde hij. Hij boog naar me toe en drukte eventjes zijn lippen op de mijne. Ik keek hem glimlachend aan. Nu was ik diegene die naar hem toe boog. In plaats van mijn lippen op die van hem te zetten, beet ik zachtjes in zijn lippen. 'Deed ik het zo goed?' vroeg ik onschuldig.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Vince

    'Nee, auw auw!' Zeg ik overdreven met een big smile op mijn face.


    I only miss you when I'm breathing

    Moon Kaboor

    'Nee, auw auw!' zei hij overdreven en ik zag dat hij een big smile had. Door die smile begon ik ook te lachen. 'Hmm, leer het me, zodat ik het wel goed doe,' fluisterde ik naar hem toe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Vince

    Ik buig me voor over en druk mijn lippen vanaf haar nek steeds meer naar haar mond "stapje voor stapje".


    I only miss you when I'm breathing

    Moon Kaboor

    Vince boog naar mij toe en drukte zijn lippen op mijn nek, steeds verder omhoog. 'stapje voor stapje,' zei hij. Ik glimlachte en deed mijn hoofd opzij, zodat hij er beter bij kon. 'Hmmm'.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you