• Hallo, dit is de eerste RPG die ik open op Quizlet. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

    Verhaal
    Een groepje tieners spreken af op een weiland aan de rand van de stad. Daar gaan ze een spel doen. Truth or Dare, oftewel Doen of Waarheid. Ze geven opdrachten aan elkaar en delen de waarheid. In het begin zijn de opdrachten normaal, zoals kusjes geven en zand happen, maar dan worden ze steeds gekker...

    Uitleg Truth or Dare:
    Eén iemand begint en mag een persoon aanwijzen. De aangewezen persoon kiest uit 'Truth' (waarheid) of 'Dare'(doen). Als 'Truth' wordt gekozen, stelt de beginnende persoon een vraag die eerlijk beantwoord moet worden door de aangewezen persoon. Als 'Dare' wordt gekozen, verzint de beginnende persoon een opdracht die de aangewezen persoon moet uitvoeren. Als de aangewezen persoon de vraag heeft beantwoord of de opdracht heeft uitgevoerd mag die weer iemand anders aanwijzen en zo gaat het door. Maar die aangewezen persoon mag niet de beginnende persoon gelijk weer kiezen (om wraak te nemen bijvoorbeeld).
    Iedereen heeft één weiger die hij/zij kan inzetten.


    Omgeving:
    Het speelt zich af op een weiland aan de rand van de stad. Naast het weiland ligt een bos. Aan de bosrand staat het huis van de boer.



    Personen:
    - Alive bij Diapal
    - Vince bij Spyclon
    - Alex bij Renoster
    - Alice bij BeSlytherinn
    - Lyra bij CallyJunior
    - Moon bij Midna
    - Cassie bij Lovingstyles



    Regels:
    - Geen onzinnige berichtjes plaatsen.
    - Niet schelden (in het verhaal mag wel).
    - Graag ABN schrijven (met hoofdletters en leestekens).
    - 1 persoontje per gebruiker.
    - Truth or Dare spelen is niet leuk met heel veel mensen, dus ik laat maar 7 personen toe. Als dit topic te populair word en er meer dan 7 mensen mee willen doen, open ik er nog één.
    - Hou de balans evenwichtig tussen de jongens en de meiden, dus niet 5 meiden en 2 jongens.
    - Alle tieners zijn ongeveer leeftijdsgenoten, iedere persoon moet dus tussen de 15 en 18 jaar oud zijn.
    - Als je een paar dagen niet gereageerd hebt, gooi ik je eruit en maak je plaats voor iemand anders.

    Samenvatting tot nu toe:
    2:00
    Er is weer vanalles gebeurd. Het is duidelijk dat Alive en Moon elkaar niet mogen, maar bij Vince is dat anders.
    Want Alex ging voor een opdracht naar de Mac en iedereen ging mee, behalve Moon en Vince. Moon heeft haar liefde verklaard aan Vince.

    Stand tot nu toe:
    Alive: |||| |
    Moon: ||||
    Vince: |||| |
    Alex: |||| ||
    Cassie: |||| |
    Alice: ||||

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 21:03 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Alive

    Ik zie dat ze naar mijn manier van slepen kijkt. 'Dit gaat sneller,' leg ik uit. Ik laat één hand los van de boomstam en pak de mobiel uit mijn broekzak. Dan schijn ik even achter ons, nou ja, eigenlijk voor ons, voor Cassie dan.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Cassie
    'Weet ik,' zeg ik, 'maar als ik achteruit loop is de kans dat ik struikel ook groter,' zeg ik lachend. 'En zo heb ik beter zicht op jou'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alive

    'Dat laatste is natuurlijk wel belangrijk,' zeg ik met een overdreven sexy gezicht.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Cassie
    Ik lach om het gezicht dat hij trekt. 'Ja echt superbelangrijk gewoon,' zeg ik zogenaamd doodserieus, 'wat is er nou belangerijker dan naar jou kijken?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alive

    Als een tijger krom ik mijn vingers in een klauw en laat dan mijn hand door de lucht gaan. 'Rarrr.' Daarna barst ik in lachen uit.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Cassie
    Alive kromt zijn vingers in een klauw en laat zijn hand door de lucht gaan. 'Rarrr.' dan begint hij te lachen. Ik grinnik even, 'Je bent er angstaanjagend hoor tijgertje van me,' lach ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alive

    Nog steeds grijnzend schijn ik weer even voor ons. In de verte zien we de groep al zitten. 'Kijk, we zijn er bijna.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Cassie
    'Kijk, we zijn er bijna.' zegt Alive terwijl hij nog steeds grijnst. Ik zucht even opgelucht, 'mooizo, de boomstam begint behoorlijk zwaar te worden,' zeg ik dramatisch.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Aangezien ik lees dat jullie al weer zo beetje bij de groep zijn ;d moet ik nog reageren op wat Spyclon zei of nog ff wachte?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Waarom zou je daarop wachten?]

    Alive

    'Dramaqueen,' grinnik ik. Als we bij de groep zijn laat ik de boomstam neervallen. Met mijn voet duw ik hem nog even door, totdat hij naast het vuur ligt. Dan plof ik erop neer.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Moon Kaboor

    Als antwoord zoende Vince mij terug. Tijdens het zoenen kreeg ik ene glimlach op mijn gezicht. Ik voelde zijn tong over mijn lippen gaan. Ik hoorde wat geritsel en zag vanuit een ooghoek dat Alive en Cassie er weer waren. Ik negeerde ze en deed mijn ogen weer helemaal dicht. Als antwoord op Vince deed ik mijn mond een stukje open.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie
    Als we eindelijk bij het vuur zijn aangekomen laat ik net als Alive de boomstam vallen en zorg er voor dat hij voor het vuur komt te liggen. Dan loop ik naar de andere boomstam toe en ga naast Alive zitten. 'Zo'n dramaqueen ben ik nou ook weer niet hoor,' lach ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alive

    Ik zie Moon en Vince heftig tongen. 'Zo, die hebben dus ook de liefde gevonden,' zeg ik zacht tegen Cassie.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Cassie
    'Zo, die hebben dus ook de liefde gevonden,' zegt Alive zacht. Ik volg zijn blik en zie dat Moon en Vince zitten te tongen. Een lach komt op mijn gezicht, 'blijkbaar,' grinnik ik. Dan draai ik me naar hem toe en geef hem een kusje op zijn neus.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered