• Hallo, dit is de eerste RPG die ik open op Quizlet. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

    Verhaal
    Een groepje tieners spreken af op een weiland aan de rand van de stad. Daar gaan ze een spel doen. Truth or Dare, oftewel Doen of Waarheid. Ze geven opdrachten aan elkaar en delen de waarheid. In het begin zijn de opdrachten normaal, zoals kusjes geven en zand happen, maar dan worden ze steeds gekker...

    Uitleg Truth or Dare:
    Eén iemand begint en mag een persoon aanwijzen. De aangewezen persoon kiest uit 'Truth' (waarheid) of 'Dare'(doen). Als 'Truth' wordt gekozen, stelt de beginnende persoon een vraag die eerlijk beantwoord moet worden door de aangewezen persoon. Als 'Dare' wordt gekozen, verzint de beginnende persoon een opdracht die de aangewezen persoon moet uitvoeren. Als de aangewezen persoon de vraag heeft beantwoord of de opdracht heeft uitgevoerd mag die weer iemand anders aanwijzen en zo gaat het door. Maar die aangewezen persoon mag niet de beginnende persoon gelijk weer kiezen (om wraak te nemen bijvoorbeeld).
    Iedereen heeft één weiger die hij/zij kan inzetten.


    Omgeving:
    Het speelt zich af op een weiland aan de rand van de stad. Naast het weiland ligt een bos. Aan de bosrand staat het huis van de boer.



    Personen:
    - Alive bij Diapal
    - Vince bij Spyclon
    - Alex bij Renoster
    - Alice bij BeSlytherinn
    - Lyra bij CallyJunior
    - Moon bij Midna
    - Cassie bij Lovingstyles



    Regels:
    - Geen onzinnige berichtjes plaatsen.
    - Niet schelden (in het verhaal mag wel).
    - Graag ABN schrijven (met hoofdletters en leestekens).
    - 1 persoontje per gebruiker.
    - Truth or Dare spelen is niet leuk met heel veel mensen, dus ik laat maar 7 personen toe. Als dit topic te populair word en er meer dan 7 mensen mee willen doen, open ik er nog één.
    - Hou de balans evenwichtig tussen de jongens en de meiden, dus niet 5 meiden en 2 jongens.
    - Alle tieners zijn ongeveer leeftijdsgenoten, iedere persoon moet dus tussen de 15 en 18 jaar oud zijn.
    - Als je een paar dagen niet gereageerd hebt, gooi ik je eruit en maak je plaats voor iemand anders.

    Samenvatting tot nu toe:
    2:00
    Er is weer vanalles gebeurd. Het is duidelijk dat Alive en Moon elkaar niet mogen, maar bij Vince is dat anders.
    Want Alex ging voor een opdracht naar de Mac en iedereen ging mee, behalve Moon en Vince. Moon heeft haar liefde verklaard aan Vince.

    Stand tot nu toe:
    Alive: |||| |
    Moon: ||||
    Vince: |||| |
    Alex: |||| ||
    Cassie: |||| |
    Alice: ||||

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 21:03 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Alive

    Ik streel haar wang eventjes maar kijk dan de groep rond. 'Laten we...' begin ik, maar dan zie ik dat Vince en Moon nog zoenen. Ik begin te kuchen om hun aandacht te krijgen.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Moon Kaboor

    'Laten we...' hoor ik ergens achter me. Ik negeerde het, alweer. Ik hoorde gekuch en ik draaide me om. 'Waag het eens om mijn humeur nu te verpesten,' zei ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie
    Alive streelt eventjes mijn wang en kijkt dan de groep rond. 'Laten we...' hij stopt met praten als hij ziet dat Vince en Moon nog steeds bezig zijn. Hij begint te kuchen om hun aandacht te krijgen en na een tijdje kijken ze op. 'Lekker bezig geweest?' vraag ik lachend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alive

    Onschuldig hef ik mijn handen op. 'Ik doe toch niks? Ik wou alleen zeggen: laten we verdergaan met het spel. Alex, jij mag iemand kiezen.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Vince

    Ik schrik op als ik eerst Alive wat hoor zeggen en daarna kuchen. 'Doe maar rustig,' zeg ik tegen Moon als ze zich helemaal opwindt.


    I only miss you when I'm breathing

    Moon Kaboor

    Ik negeerde Cassie's vraag. 'Ik doe toch niks? Ik wou alleen zeggen: laten we verdergaan met het spel. Alex, jij mag iemand kiezen,' zei Alive. Ik rolde met mijn ogen. 'Doe maar rustig,' zei Vince. Ik keek hem aan. 'Moet het?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Vince

    Ik knik terwijl ik even serieus kijk, 'Ja, we hebben nog wel genoeg tijd om een keer te gaan zoenen.' zeg ik er bij.


    I only miss you when I'm breathing

    Moon Kaboor

    Vince knikte en keek serieus. 'Ja, we hebben nog wel genoeg tijd om een keer te gaan zoenen,' zei hij erbij. Een klein glimlachje kwam er op mijn gezicht. 'Daar hou ik je aan,' zei ik. 'Zullen we op een boomstam zitten?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie
    Ik leun voorzichtig tegen Alive aan. Dan zoeken mijn ogen Alex, 'Dus Alex, wie ga je kiezen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    Ik knik en ga op de andere boomstam als Cassie en Alive zitten, recht tegenover hen. Dan kijk ik even naar Moon, en ik steek mijn hand naar haar uit.


    I only miss you when I'm breathing

    Moon Kaboor

    Vince knikte en stond op. Ik stond ook op en keek waar Vince ging zitten. Hij ging op de boomstam zitten die tegen over Alive en Cassie lag. Ik keek naar Vince, die een hand naar mij uitstak. Ik pakte zijn hand vast terwijl ik naar hem toe liep.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alive

    Cassie komt dichter tegen me aan zitten. Met één hand begin ik haar haar te strelen terwijl ik afwachtend naar Alex kijk.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Vince

    Als ze mijn hand vast pakt trek ik haar naar me toe, dan kijk ik afwachtend naar Alex.


    I only miss you when I'm breathing

    Moon Kaboor

    Wanneer ik zijn hand vast gepakt, trok Vince me naar zich toe. Hij trok iets te hard waardoor ik op zijn schoot belandde. Ik keek hem boos aan. Waar ik nog al hard in faalde. Ik bleef op zijn schoot zitten en keek Alex nieuwsgierig aan. Wie zou hij gaan kiezen?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Vince

    'Je hoeft niet boos te kijken hoor,' zeg ik gemaakt verdrietig. Dan kijk ik weer even naar Alex, wie zou hij zo gaan kiezen?


    I only miss you when I'm breathing