• Inschrijven is altijd mogelijk ;D


    Na een crash op een onbewoond eiland zijn de passagiers van vlucht 066
    Ocean Airlines verspreid geraakt over het eiland.
    De mensen gaan elkaar zoeken en beginnen te groeperen.
    Al snel ontstaan er verschillende groepen die allemaal
    verschillende standpunten hebben of af zijn gesneden
    van de anderen.
    Ondertussen wordt het eiland steeds mysterieuzer
    en langzamerhand komen de geheimen van het eiland
    aan het licht..


    Wat het mysterie is?
    Dat gaan wij verzinnen ;D

    Regels:

    ~Niet schelden, geen geruzie, etc.
    ~Andermans personages mag je niet dood/van het eiland af schrijven
    ~Ze kunnen niet gered worden van het eiland, de personages kunnen
    wel een ontsnapping plannen die tot succes kan leiden
    ~Inschrijven kan altijd nog ;D
    ~Je mag max. vier personages hebben

    Mensen die al mee doen + personages
    thePineapple ~
    Ziggo Johnson
    thePineapple ~ Pandora (pan) Mitchell
    Peanutsrock ~ Laura
    Lola13 ~ Rachel Eiden
    Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    Randomness ~ Mason Jaden Martin
    XDesire ~ Dan Blake
    XDesire ~ Aria Blake
    Midna ~ Serena Scott
    SuperSav ~ Jim Adams



    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 18:19 ]


    Cookies!

    [Schrijf je een stukje? ;d of zit je op school ? ;d of wil je wachten op Desiree?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Op school? Lol nee, ik was om 12:15 uit. Ik zit op basisschool. Ik schrijf wel.]

    Mason Jaden Martin
    's Avonds was Dan er nog, en waarschijnlijk bleef hij ook. De hut is vrij groot, er kunnen eigenlijk handig vijf mensen in. Met de vliegtuigonderdelen die Serena en Dan gevonden hadden konden we nog iets, maar we wisten nog niet echt wat.
    Ik zat bij het kampvuur. Ik staarde in het vuur, denkend wat er allemaal gebeurd is.

    [Oww ;d ghehe was ik ff vergeten]

    Serena Scott

    Het was al onderhand avond geworden. Dan was er nog. Zou hij nou echt blijven? Wat onhandig kroop ik naast Mason. 'Mason?' vroeg ik en ik keek hem aan. 'Is het goed als ik Dan niet vertrouw?' fluisterde ik zachtjes zodat Dan het niet kon horen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Wat een vraag, lol.]

    Mason Jaden Martin
    'Is het goed als ik Dan niet vertrouw?' vroeg Serena. Dan hoorde het niet.
    Tja, wat moest ik hier nu op zeggen? 'Ik weet het niet. We zien wel,' zei ik net zo zacht. Ik keek omhoog. Het was wat meer bewolkt als gisteravond, maar je zag de sterren en de maan. Hij was vol.

    [Moest toch iets verzinnen.. Bij dr beschrijving stond ook nog dat ze wantrouwig is ;P]

    Serena Scott


    'Ik weet het niet. We zien wel,' zei hij net zo zacht. Hij keek omhoog en ik keek met hem mee. De lucht was mooi. Ik legde mijn hoofd op zijn schouder. 'Dank je dat je alles doet,' zei ik tegen hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    'Zal toch moeten, jij kunt niks met je enkel,' zei ik iets harder. Dat mocht Dan toch best horen.
    Ik sloeg een mug neer. Dat was al de zoveelste vandaag.

    Serena Scott

    'Zal toch moeten, jij kunt niks met je enkel,' zei hij wat harder. Ik weet niet, maar voelde me daar niet blij bij. Ik keek hem eventjes aan. Ik kon niet veel van zijn gezicht aflezen. Ik zuchtte. Ik schoof een stukje van hem vandaan. Misschien wou hij wel gewoon niet als ik tegen hem aan lag.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dan Blake

    Ik vlecht wat onhandig een mandje in elkaar, iets wat ik had geleerd tijdens de kamp van mijn groep.
    Ik hoorde Mason iets over Serena's enkel zeggen. Even kijk ik hen aan.
    'Als ik ergens mee kan helpen zeggen jullie het maar hoor.' Glimlach ik terwijl ik verder vlecht.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Jim Adams
    'Ligt eraan wat erin zit.' Ze ging door haar knieën en morrelde wat aan het slot. 'Op slot.'
    Ze pakte iets uit haar zak en probeerde het nog een keer. Helaas lukte dat ook niet. Ze kwam weer overeind en keek rond.
    'Ligt hier ergens een grote steen..?' murmelde ze, meer tegen zichzelf dan tegen mij. Toch keek ik ook rond, opzoek naar een steen of iets anders wat die koffer open moest krijgen. Bij een dikke boom vond ik wat ik zocht. Ik pakte hem op en liep naar de koffer terug. Precies erboven liet ik hem los.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Serena Scott

    'Als ik ergens mee kan helpen zeggen jullie het maar hoor,' hoorde ik Dan zeggen. Ik keek hem even aan en zag dat hij iets in elkaar vlocht. 'Eh, ok,' zei ik en ik ging liggen in het gras.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    'Hoeft tot nu toe niet echt, hoor,' zei ik.
    Serena was een stukje teruggeschoven. Jammer.
    Mijn ogen vielen de hele tijd dicht en schoten toen weer open. Ik was moe.

    Serena Scott

    Ik keek af en toe naar Mason. Ik zag zijn ogen dicht gaan en weer open. 'Mason, ga anders lekker slapen,' zei ik tegen hem. Ik ging op mijn onderarmen leunen zodat ik hem wat beter aan kon kijken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dan Blake


    Langzaam merkte ik dat ook ik in slaap viel. Voorzichtig dommelde ik wat weg, en langzaam maar zeker viel ik in een diepe, droomloze slaap.

    Aria Blake

    Ik liep verder en besloot dan maar om zelf iets te bouwen. Aangezien ik geen teken van leven van Dan hoorde. Eigenlijk wou ik er niet eens aan denken dat hij dood zou zijn..
    Ik zocht wat stukken hout tussen de buitenring van de jungle.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Mason Jaden Martin
    'Ja, goed idee. Trusten.' Ik liep naar de hut en ging liggen. Het gras lag nog altijd even hard. Ik viel vrijwel meteen in slaap.

    Chiya Amorina Hoshi
    Jim liet de steen vallen en het slot brak af. Ik rende terug en deed de koffer open. Allemaal overleef-spul. Eten, reddingsvesten, en veel meer.
    'Wow,' zei ik. 'Hier kunnen we lang mee doen.'

    Serena Scott

    'Ja, goed idee. Trusten,' zei hij en liep de hut binnen. Ik keek naast me en zag dat Dan ook al in slaap was gevallen. Ik kwam met moeite overeind en hinkelde naar de hut toe. Ik keek naar Mason en wou wat zeggen, maar ik zag dat hij al in slaap was gevallen. 'Zo zijn we close en zo doen we afstandelijk,' zei ik zachtjes. Ik ging in de hut zitten en bekeek mijn enkel.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you