• •Een aantal jongeren die in London leven of juist gaan wonen hebben allemaal hun eigen missie: doorbreken in de fashion industrie, musicus worden, model worden, actrice of acteur worden, schrijver, etc.
    De jongeren hebben niks met elkaar gemeen behalve het feit dat ze in dezelfde pub stappen elke Zaterdagavond. Allemaal raken ze met elkaar bevriend hierdoor en worden ze één grote vriendengroep. Maar wat als ze langzamerhand beroemd worden en de roddels zich verspreiden? Zal de groep breken, het goedmaken of juist elkaar de kop van de romp afslaan?•

Inschrijvingen.

Rollen

Meisjes:
    1. Caitlynn Abigail• x Desire
    2. Emmaline Apolline Aloys• Minnesota
    3. Othilie Livine Bogaert• Craziness.
    4. PrimRose 'Prim' Drengle• CallyJunior.
    5. Gereserveerd door JaiRy.
    6. Valeria Blake• Demesne
    7. Roselyn "Rose" June Wright• Enervatio
    8. Aimee Jade Tempeste• LovingStyles
    9. Sierra Michelle Silver• Sunsparkle
    10.

Jongens:
    1. William Irial Smelting• Gancanagh.
    2. Vince de Capri• Spyclon
    3. Luel• Diapal
    4.
    5.
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.
    Regels:
    •Probeer iedereen bij de groep te houden, ten slotte gaat de verhaal lijn ook zo. Groepjes worden later (tijdens de ruzie) gevormd.
    •Relatie's/16+ mogen.
    •Alles wat je niet in character hebt te zeggen []{}()-- ertussen etc.

WAAR STARTEN WE?
    Het verhaal begint op een Zaterdagavond; iedereen is klaar voor een feestje dus iedereen zet koers naar Pub "the habit", dat 2 straten naast Carnaby street ligt. Iedereen probeert met elkaar aan de praat te raken en wisselen dus nummers uit om contact te houden.

[ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 16:12 ]

"like i'd follow you around like a dog that needs water."

Aimee
    'Ik vind het leuk, heel anders dan die van mij maar het bevalt me hier wel,' zeg ik speels

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Vince
    'Ik vind het leuk, heel anders dan die van mij maar het bevalt me hier wel,' zegt ze speels. 'Als de rest van je avond je ook bevalt kun je mij misschien vanavond dat van jou wel laten zien.' antwoord ik flirterig.

I only miss you when I'm breathing

Irial

"Drumsolo!" roept ze plots met een uitdagende blik.
    "Dacht dat je het nooit zou vragen!" roep ik lachend terug.
    Ik geef alles dat ik heb, gooi mezelf de volle honderd procent in het ritme. Ik speel af en toe heel snel en wissel af met wat moeilijke stukken. Als kers op de taart sla ik hard op het cimbaal.
    Ik haal even diep adem en kijk het blonde meisje opnieuw aan.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Aimee
    'Als de rest van je avond je ook bevalt kun je mij misschien vanavond dat van jou wel laten zien.' zegt Vince flirterig. Ik zet mijn cola neer en loop op hem af en pak het glas uit zijn handen en zet dat ook neer. Dan sla ik mijn armen om zijn nek, 'hmmm misschien,'

Vince

Ze loopt op me af en slaat haar handen om me heen, 'hmmm, misschien.' zegt ze erbij. Ik kijk haar even aan en sla mijn armen om haar middel heen. Dan druk ik voorzichtig mijn lippen op de hare.

Aimee
    Vince slaat zijn armen om mijn middel heen en drukt voorzichtig zijn lippen om die van mij. Ik kus hem gelijk terug en laat al snel mijn tong weer over zijn lippen glijden terwijl ik een van mijn handen weer over zijn wang laat glijden.

Sierra Michelle Silver

"Cute" zeg ik na zijn solo. "Als je het maar weet, ik heb jaren geoefend met allerlei geniale mensen voor dé perfecte solo" zei ik waarna ik eraan begon. Zonder moeite sprong ik het podium af en liep wat tussen de mensen door. Niet stoppen met spelen natuurlijk, dat zou een ramp zijn. Mijn vingers gleden rapper dan ooit over de tonen. Mijn vingertoppen schuurden tegen de snaren door het te harde spelen maar he, ik was niets anders gewend. Dan nu de kers op de taart. Ik sprong het podium weer op en ging voor hem staan. "Nu de slide" zei ik lachend. Waarna ik een aanloopje nam en op mijn knieën over het laatste stukje podium slierde. Ik stopte als de solo gedaan was. "Okay, mijn vingers doen pijn" zei ik lachend. Ik draaide me om om zijn reactie te peilen.

Vince

Direct begint ze me terug te kussen en vrijwel meteen betrekt ze haar tong erbij. Ik ga meteen in op die 'uitnodeging en betrek mijn tong er ook bij, ik strijk er voorzichtig mee langs die van haar.

Irial

"Cute," zegt ze wanneer ik klaar ben. Ik grinnik even. "Als je het maar weet, ik heb jaren geoefend met allerlei geniale mensen voor dé perfecte solo." Ik trek mijn wenkbrauw op. Niet zo arrogant, meid, dit is voor de fun.
    Ik vouw mijn armen over mijn borstkas en kijk haar met een verwachtingsvolle glimlach aan. Ze begint te spelen en loopt door het publiek. Ik moet toegeven, ze kan er wat van. Na een tijdje staat ze weer voor me en kondigt een slide aan die ze dan ook uitvoert.
    "Okay mijn vingers doen pijn," zegt ze lachend. Wachtend op een reactie kijkt ze me aan. Glimlachend klap ik in mijn handen.
    "Je hebt talent," zeg ik zacht. "Schep er niet zo mee op en je komt er nog ergens mee. Misschien wil ik je wel helpen."
    Ik knipoog naar haar en spring dan het podium af om weer bij Valeria te gaan staan.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Sierra Michelle Silver

"Opscheppen ? Nooit meer" zeg ik lachend als hij weer weg gaat. "Nee serieus, mijn vingers bloeden" zeg ik waarna ik van het podium afloop en naar de bar ga. "Zeguuh, je hebt toevallig geen papieren zakdoekje ofzo ?" vroeg ik terwijl ik mijn vingers toonde.

Aimee
    Vince laat zijn tong langs die van mij glijden en ik huiver even. Ik onder breek de zoen en geef hem kleine kusjes van zijn mond naar zijn nek.

Vince

Als ze langzaam kleine kusjes naar mijn nek toe geeft geniet ik even maar laat het niet echt merken, ik streel met mijn duim langs haar wang terwijl ze verder gaat.

Kailynn (lynn) Elizabeth Murrow

Na het gesprek met Caitlynn zat ik weer in mijn uppie aan de bar, deels vond ik het niet zo erg want ach alleen zijn… ik was het gewend. Nieuwsgierig nam ik een paar mensen op, keek even naar de jongen en het meisje die bezig waren met de drum en het gitaar. Gefronst volgde ik het meisje, wat een uitslover leek wel. Zodra ze klaar waren sprong de jongen weer van het podium af terwijl het meisje richting de bar kwam. Nu herkende ik de jongen, hij was de drummer van het bandje wat hier weleens speelde. Met mijn ellenboog leunend op de bar en mijn hoofd daarop greep ik weer een bierviltje vast waar ik afwezig mee begon te spelen.

[ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 18:07 ]

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Sierra Michelle Silver

Ik liep terug naar de jongen terwijl ik ervoor zorgde dat mijn vingers niet meer pijnlijk waren. "Sierra btw" zei ik terwijl ik even mijn blik van mijn vingers liet glijden. Ik was best groot. Lange benen. Cool ha ?

Aimee
    Vince streelt met zijn duim langs mijn wang terwijl ik hem nog steeds kusjes geef in zijn nek. Ik laat een van mijn armen van zijn nek glijden en voel met mijn hand aan Vince' gespierde buik.