• •Een aantal jongeren die in London leven of juist gaan wonen hebben allemaal hun eigen missie: doorbreken in de fashion industrie, musicus worden, model worden, actrice of acteur worden, schrijver, etc.
    De jongeren hebben niks met elkaar gemeen behalve het feit dat ze in dezelfde pub stappen elke Zaterdagavond. Allemaal raken ze met elkaar bevriend hierdoor en worden ze één grote vriendengroep. Maar wat als ze langzamerhand beroemd worden en de roddels zich verspreiden? Zal de groep breken, het goedmaken of juist elkaar de kop van de romp afslaan?•


    Inschrijvingen.


    Rollen

    Meisjes:
    1. Caitlynn Abigail• x Desire
    2. Emmaline Apolline Aloys• Minnesota
    3. Othilie Livine Bogaert• Craziness.
    4. PrimRose 'Prim' Drengle• CallyJunior.
    5. Gereserveerd door JaiRy.
    6. Valeria Blake• Demesne
    7. Roselyn "Rose" June Wright• Enervatio
    8. Aimee Jade Tempeste• LovingStyles
    9. Sierra Michelle Silver• Sunsparkle
    10.

    Jongens:
    1. William Irial Smelting• Gancanagh.
    2. Vince de Capri• Spyclon
    3. Luel• Diapal
    4.
    5.
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.
    Regels:
    •Probeer iedereen bij de groep te houden, ten slotte gaat de verhaal lijn ook zo. Groepjes worden later (tijdens de ruzie) gevormd.
    •Relatie's/16+ mogen.
    •Alles wat je niet in character hebt te zeggen []{}()-- ertussen etc.



    WAAR STARTEN WE?
    Het verhaal begint op een Zaterdagavond; iedereen is klaar voor een feestje dus iedereen zet koers naar Pub "the habit", dat 2 straten naast Carnaby street ligt. Iedereen probeert met elkaar aan de praat te raken en wisselen dus nummers uit om contact te houden.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 16:12 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Aimee
    Ik glimlach even als Vince terugzoent. Ik laat mijn tong over zijn lippen glijden en ga met mijn handen door zijn haar.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    Haar tong komt over mijn lippen en ik open mijn mond en laat mijn tong inndie vaan haar krullen, ik pak haar steviger vast en trek haar wat dichter tegen mij aan.

    [nu moet ik gaan, doei.


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee
    Vince pakt me steviger vast en trekt me dichter tegen zich aan. Ik streel met mijn tong die van hem en laat mijn hand over zijn wang glijden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    Ik laat mijn ene hand steeds wat lager zakken maar besef dan weer dat we nog steeds in een pub zijn, maar toch haal ik mijn hand niet heel veel hoger.


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee
    Vince laat zijn hand steeds wat lager zakken maar dat maak me niks uit. Ik trek me zelf nog iets steviger tegen hem en bijt zachtjes in zijn lip.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    Als ze me zachtjes in mijn lip bijt doe ik mijn ogen weer open en kijk ,terwijl ik met mijn tong over haar lip strijk, in haar ogen.


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee
    Ik ga met mijn mond naar zijn oor, 'ze je nou niet dat je hier vlakbij woont?' fluister ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luel

    Een beetje verveeld zit ik aan de bar. Ik denk erover om zo naar huis te gaan, want nu heb ik toch niets te doen en ik heb genoeg inspiratie hier opgedaan.
    Een jongen waar drugs in zijn drankje is gedaan en even later flauwvalt? Daar kan ik wel wat over schrijven.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Caitlynn Abigail•


    Ik nipte van mijn glas en keek in het rond. Eigenlijk had ik nog wel zin in een gesprek. Ik vroeg me af waar Mike was aangezien hij al heel lang weg was.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Luel

    Ik kijk de ruimte rond of Aimee er al is en zie dat ze zit te tongen met Vince. Niet het goede moment om te vragen hoe het met Mike gaat.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Vince

    'Ja hier om de hoek,' zeg ik terwijl ik haar wat in haar haar streel. Dan word ik weer even helder als ik goed besef wat ze vroeg, maar ga door met strelen door haar haren.


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee
    'Ja hier om de hoek,' zegt Vince terwijl hij door mijn haar streelt. Ik ga weer met mijn mond naar zijn oor, 'wat dacht je er van om daar heen te gaan?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luel

    Dan zie ik Caitlynn zitten. Ik sta op en neem plaats naast haar. 'Heb jij al wat gehoord van Mike?'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Caitlynn Abigail•


    Even kijk ik met een glimlach op als Luel naast me komt zitten.
    "Heb jij al wat gehoord van Mike?" vraagt hij. Even denk ik na, beduusd schud ik mijn hoofd. Had ik nou maar z'n telefoon nummer gevraagd.
    'Nee. Heb jij geen nummer van hem?' vraag ik vervolgens.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Vince

    'Wat dacht je ervan om er heen te gaan?' vraagt ze weer met haar mond naast mijn oor. 'Geweldig,' fluister ik zachtjes.


    I only miss you when I'm breathing