• •Een aantal jongeren die in London leven of juist gaan wonen hebben allemaal hun eigen missie: doorbreken in de fashion industrie, musicus worden, model worden, actrice of acteur worden, schrijver, etc.
    De jongeren hebben niks met elkaar gemeen behalve het feit dat ze in dezelfde pub stappen elke Zaterdagavond. Allemaal raken ze met elkaar bevriend hierdoor en worden ze één grote vriendengroep. Maar wat als ze langzamerhand beroemd worden en de roddels zich verspreiden? Zal de groep breken, het goedmaken of juist elkaar de kop van de romp afslaan?•


    Inschrijvingen.


    Rollen

    Meisjes:
    1. Caitlynn Abigail• x Desire
    2. Emmaline Apolline Aloys• Minnesota
    3. Othilie Livine Bogaert• Craziness.
    4. PrimRose 'Prim' Drengle• CallyJunior.
    5. Gereserveerd door JaiRy.
    6. Valeria Blake• Demesne
    7. Roselyn "Rose" June Wright• Enervatio
    8. Aimee Jade Tempeste• LovingStyles
    9. Sierra Michelle Silver• Sunsparkle
    10.

    Jongens:
    1. William Irial Smelting• Gancanagh.
    2. Vince de Capri• Spyclon
    3. Luel• Diapal
    4.
    5.
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.
    Regels:
    •Probeer iedereen bij de groep te houden, ten slotte gaat de verhaal lijn ook zo. Groepjes worden later (tijdens de ruzie) gevormd.
    •Relatie's/16+ mogen.
    •Alles wat je niet in character hebt te zeggen []{}()-- ertussen etc.



    WAAR STARTEN WE?
    Het verhaal begint op een Zaterdagavond; iedereen is klaar voor een feestje dus iedereen zet koers naar Pub "the habit", dat 2 straten naast Carnaby street ligt. Iedereen probeert met elkaar aan de praat te raken en wisselen dus nummers uit om contact te houden.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 16:12 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Sierra Michelle Silver

    Ik denk even na en weet dan direct de tekst. Vrolijk zing ik mee en loop de hele tijd het podium rond. De longen van een zangeres Baby.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 19:36 ]

    Aimee
    'Nou dat is inderdaad sexy!' zegt Vince zacht. Ik grinnik even, 'ben blij dat het je bevalt'. Ik buig naar hem toe en begin hem weer te zoenen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    ik grinnik even en zet een paar stappen acheruit zodat we op de bank zitten, daar begin ik haar terug te zoenen en laat mijn tong over haar lippen glijden.


    I only miss you when I'm breathing

    Sierra Michelle Silver

    Ik voel mijn hoofd even draaien en ga vlug zitten op het randje van het podium. Na het liedje sta ik meteen op. "Guys, ik moet naar huis" zeg ik weer gewoon in het Engels. "Sally wacht, maar als je ooit eens iemand nodig hebt of je wilt nog eens afspreken" zeg ik terwijl ik een papiertje uit mijn broekzak vis, "Hier is mijn nummer" zeg ik met een glimlach.

    Valeria Blake

    Ik kijk even naar Irial om te zien of hij het liedje ook kent terwijl mijn vingers als vanzelf over de toetsen van de piano glijden. Ik was het helemaal nog niet verleerd, het was net zoals fietsen of stappen. Hoe lang je het ook niet doet, je verleert het niet. Als het liedje gedaan is draait Sierra zich om en kondigt aan dat ze naar huis moet, ze steekt ons een papiertje met haar nummer in onze handen en met een routineus gebaar haal ik een kaartje met mijn naam en telefoonnummer op uit. 'Here you go, dat is de mijne.'

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 19:42 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Aimee
    Vince doet een paar stappen achteruit zodat we op de bank belanden. Dan begint hij terug te zijn en laat zijn tong over mijn lippen glijden. Gewillig doe ik mijn mond open. Ik draai ons een beetje zodat we meer op de bank liggen dan zitten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sierra Michelle Silver

    Ik zie wat zwarte vlekjes voor mijn ogen en storm rap het podium af. "E-een cola" zeg ik tegen de barman. Ik hou me stevig vast aan de bar en drink mijn cola in 1 keer uit. Ik had nogal last van te weinig suiker. Geen suikerziekte hoor, maar ik had af en toe gewoon te weinig suiker binnen.

    Vince

    Ik pak Aimee weer steviger vast rond haar warme middel, even deins ik weer terug met mijn armen zidat ze het niet ineens heel koud krijgt.


    I only miss you when I'm breathing

    Irial

    Wanneer het liedje uit is excuseert Sierra zich vrijwel meteen om er als een wervelwind vandoor te gaan. Ik kijk verbaasd naar Valeria terwijl ik de gitaar weer op zijn plaats zet. Ik ga naast haar zitten en begin te spelen. Terwijl ik haar aankijk speel ik een tragere versie van Please don't stop the music.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    (Wil er iemand een korte samenvatting geven van wat er gebeurd is? Ik zit bijna 8 pagina's achter --')


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Aimee
    Vince pakt me steviger vast rond mijn middel maar deinst dan een beetje terug. 'Je hoeft niet bang te zijn dat ik het koud krijg hoor,' lach ik, 'en het is een beetje oneerlijk vind je niet? Ik lig hier zonder shirt dus ik vind dat jij je shirt ook maar uit moet doen,' zeg ik flirterig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Craziness schreef:
    (Wil er iemand een korte samenvatting geven van wat er gebeurd is? Ik zit bijna 8 pagina's achter --')

    Mike was dus naar het ziekenhuis en iedereen ging naar binnen. Daar gingen er een paar met instrumenten spelen op het podium. Luel had een babbeltje met Caitlynn. Aimee is met Vince naar zijn huis gegaan, daar zitten ze nu op de bank te zoenen of zo. xD


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Vince

    Ik lach even naar haar en trek mijn shirt over mijn hoofd heen, ook gooi ik mijn oetje af en laat ze allebij op de grond naast de bank vallen. Dit allemaal zo snel mogelijk zodat we snel weer verder kunnen.


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee
    Ik glimlach even als Vince zijn shirt uittrekt. Ik laat mijn handen over zijn gespierde buik glijden en geef en grinnikend een kusje op.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Valeria Blake

    Ik keek Sierra even na die als een ware tornado door de bar raasde. Irial komt naast me zitten en ik glimlach even naar hem als hij begint te spelen. Ik herken de melodie als een redelijk trage versie van please don't stop the music. 'God, welke instrumenten kan jij wel niet nog spelen?' Vraag ik lichtelijk onder de indruk.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.