• •Een aantal jongeren die in London leven of juist gaan wonen hebben allemaal hun eigen missie: doorbreken in de fashion industrie, musicus worden, model worden, actrice of acteur worden, schrijver, etc.
    De jongeren hebben niks met elkaar gemeen behalve het feit dat ze in dezelfde pub stappen elke Zaterdagavond. Allemaal raken ze met elkaar bevriend hierdoor en worden ze één grote vriendengroep. Maar wat als ze langzamerhand beroemd worden en de roddels zich verspreiden? Zal de groep breken, het goedmaken of juist elkaar de kop van de romp afslaan?•


    Inschrijvingen.


    Rollen

    Meisjes:
    1. Caitlynn Abigail• x Desire
    2. Emmaline Apolline Aloys• Minnesota
    3. Othilie Livine Bogaert• Craziness.
    4. PrimRose 'Prim' Drengle• CallyJunior.
    5. Gereserveerd door JaiRy.
    6. Valeria Blake• Demesne
    7. Roselyn "Rose" June Wright• Enervatio
    8. Aimee Jade Tempeste• LovingStyles
    9. Sierra Michelle Silver• Sunsparkle
    10.

    Jongens:
    1. William Irial Smelting• Gancanagh.
    2. Vince de Capri• Spyclon
    3. Luel• Diapal
    4.
    5.
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.
    Regels:
    •Probeer iedereen bij de groep te houden, ten slotte gaat de verhaal lijn ook zo. Groepjes worden later (tijdens de ruzie) gevormd.
    •Relatie's/16+ mogen.
    •Alles wat je niet in character hebt te zeggen []{}()-- ertussen etc.



    WAAR STARTEN WE?
    Het verhaal begint op een Zaterdagavond; iedereen is klaar voor een feestje dus iedereen zet koers naar Pub "the habit", dat 2 straten naast Carnaby street ligt. Iedereen probeert met elkaar aan de praat te raken en wisselen dus nummers uit om contact te houden.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 16:12 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Vince

    Terwijl Aimee allemaal zachte kusjes geeft over mijn buik strijk ik zachtjes over haar rug heen terwijl ik geniet.


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee
    Vince strijkt zachtjes over mijn rug terwijl ik hem nog steeds kusjes op zijn buik geef. Langzaam begin ik steeds hoger kusjes te geven, net zolang totdat mijn lippen weer bij die van hem belanden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Irial

    "God, welke instrumenten kan jij wel niet spelen?" vraagt ze met grote ogen.
    Ik wiebel even met mijn wenkbrauwen, schraap mijn keel en begin mee te zingen. Dankzij de micro aan de piano hoor ik mijn stem door de pub weergalmen. Ik blijf de hele tijd naar Valeria kijken. Wanneer ik klaar ben met zingen ga ik recht staan en neem opnieuw haar hand vast om haar achter me aan het podium van te sleuren. Als we een rustig plekje gevonden hebben antwoord ik op haar vraag.
    "Ik weet het eigenlijk niet, tot nu toe heb ik alleen drum, piano en gitaar geprobeerd. Ik veronderstel dat ik andere instrumenten ook wel aankan."
    Ik kijk haar even aan en besef dat ik nu vast als een opschepper overkom. Ik lik even over mijn piercing en voeg er aan toe,
    "Ik heb een auditief geheugen, alles wat ik hoor kan ik naspelen."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    (Ok, ik ga gewoon niet meer een gesprek aangaan want ik ben toch weer weg. Morgen schrijf ik wel weer mee.)


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Vince

    Uiteindelijk komt ze weer bij mijn lippen terug, en ik laat voor de zoveelste keer mijn tong zijn gang gaan. Rustig blijf ik over haar rug strijken steeds hoger en hoger.


    I only miss you when I'm breathing

    Valeria Blake

    'Ik weet het eigenlijk niet, tot nu toe heb ik alleen drum, piano en gitaar geprobeerd. Ik veronderstel dat ik andere instrumenten ook wel aan kan. Ik heb een auditief geheugen, alles wat ik hoor kan ik naspelen.' ik zag zijn tong over zijn piercing flitsen. 'Dat is echt cool.' Achter ons, technisch gezien voor ons aangezien wij achter het podium zaten, klonk er een heleboel geschreeuw en gegil om meer. 'Ik denk dat je echte groupies wachten.' grijnsde ik breed.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Aimee
    Voorzichtig laat ik me meer bovenop hem zakken en streel met mijn hand over zijn buik terwijl ik hem blijf zoenen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Irial

    "Dat is echt cool," zegt Valeria. Ik glimlach even.
    "Ik denk dat je echte groupies wachten," grijnst ze plots. Ik moet even denken voor ik doorheb waar ze het over heeft. Nu ik er op let hoor ik mensen schreeuwen om meer. Ik beantwoord Valeria's grijns en stap dichter naar haar toe.
    "Laat ze maar wachten," fluister ik met een schuin lachje tegen haar lippen aan. Ik leg mijn handen op haar wangen en kus haar.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Valeria Blake

    Ik glimlach even kort en sluit mijn ogen terwijl ik mijn ene arm rond zijn nek leg en de andere rond zijn middel. Zacthtjes trek ik hem dichter tegen mij aan zodat onze lichaam nu volledig tegen mekaar aangedrukt zijn. 'De volgende keer trek ik hogere schoenen aan hoor.' Mompel ik even tegen zijn lippen aan voor ik hem opnieuw kus.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Vince

    Langzaam kom ik dichterbij met mijn hand bij haar schouders, maar blijf nog steeds door zoenen.


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee
    Vince komt langzaam dichterbij mijn schouder met zijn hand terwijl we blijven zoenen. Ik bijt hem even zachtjes in zijn lip en ga dan weer verder met hem te zoenen. Mijn hand die zijn buik streelde laat ik zakken naar zijn heup.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Irial

    Wanneer ze een arm om mijn nek en een om middel slaat, laat ik haar me zonder tegenstribbelen dichter naar zich toe trekken. Ik voel haar lichaam tegen het mijne.
    "De volgende keer trek ik hogere schoenen aan hoor," mompelt ze tussen het kussen door. Ik twijfel er niet over en til haar op.
    "Zo beter?" fluister ik terwijl ik haar even in de ogen kijk.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Vince

    Ik strijk heel even over haar BH slotje op haar rug terwijl ik nog steeds door blijf zoenen.


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee
    Ik voel dat Vince even over het BH-slotje op rug strijkt en huiver even. Ik beweeg mijn hand op zijn heup langzaam naar zijn billen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Valeria Blake

    Ik kijk lachend terug en knik uitbundig. 'Veel beter.' Met een kort gebaar trek ik mijn haren even weg van voor mijn gezicht en sla mijn beide armen om zijn nek om een beetje evenwicht te bewaren. Heel even vertelde een irritant stemmetje in mijn hoofd me dat het al laat was en dat ik nog steeds een deadline had maar ik dacht er niet aan om weg te gaan, het was hier veel te gezellig daarvoor.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.