• •Een aantal jongeren die in London leven of juist gaan wonen hebben allemaal hun eigen missie: doorbreken in de fashion industrie, musicus worden, model worden, actrice of acteur worden, schrijver, etc.
    De jongeren hebben niks met elkaar gemeen behalve het feit dat ze in dezelfde pub stappen elke Zaterdagavond. Allemaal raken ze met elkaar bevriend hierdoor en worden ze één grote vriendengroep. Maar wat als ze langzamerhand beroemd worden en de roddels zich verspreiden? Zal de groep breken, het goedmaken of juist elkaar de kop van de romp afslaan?•


    Inschrijvingen.


    Rollen

    Meisjes:
    1. Caitlynn Abigail• x Desire
    2. Emmaline Apolline Aloys• Minnesota
    3. Othilie Livine Bogaert• Craziness.
    4. PrimRose 'Prim' Drengle• CallyJunior.
    5. Gereserveerd door JaiRy.
    6. Valeria Blake• Demesne
    7. Roselyn "Rose" June Wright• Enervatio
    8. Aimee Jade Tempeste• LovingStyles
    9. Sierra Michelle Silver• Sunsparkle
    10.

    Jongens:
    1. William Irial Smelting• Gancanagh.
    2. Vince de Capri• Spyclon
    3. Luel• Diapal
    4.
    5.
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.
    Regels:
    •Probeer iedereen bij de groep te houden, ten slotte gaat de verhaal lijn ook zo. Groepjes worden later (tijdens de ruzie) gevormd.
    •Relatie's/16+ mogen.
    •Alles wat je niet in character hebt te zeggen []{}()-- ertussen etc.



    WAAR STARTEN WE?
    Het verhaal begint op een Zaterdagavond; iedereen is klaar voor een feestje dus iedereen zet koers naar Pub "the habit", dat 2 straten naast Carnaby street ligt. Iedereen probeert met elkaar aan de praat te raken en wisselen dus nummers uit om contact te houden.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 16:12 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Aimee
    'Geweldig,' fluistert Vince. 'Waar wachten we dan nog op?' Ik pak Vince bij zijn hand en trek hem mee naar de deur.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luel

    'Ik heb maar eventjes met hem gepraat, toen had hij al hoofdpijn,' leg ik uit. 'Maar ik denk dat iemand iets in zijn drankje heeft gedaan.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Vince

    'Waar wachten we dan op?' vraagt ze en ze trekt me aan mijn arm mee de deur uit. Ik kijk even door de straat en neem haar dan mee naar rechts, richting mijn appartament.


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee
    Vince kijkt even door de straat en neemt me dan mee naar rechts. Terwijl we naar zijn appartement lopen vraag ik me of hoe het er uit zou zijn.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Caitlynn Abigail•

    Even kijk ik Lial verbaasd aan. 'Wát?!' vraag ik ongelovig. Dat verklaardde dus waarom hij weg was. Vloekend staarde ik naar mijn glas cola.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Vince

    Even later staan we voor het gebouw, ik neem Aimee verder en druk voor de lift op het knopje zodat de lift zo naar beneden komt.


    I only miss you when I'm breathing

    Luel

    Ik schrik er een beetje van dat ze zo heftig reageert. 'Verklaart dat soms iets?' wil ik weten.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Aimee
    We lopen het gebouw binnen en Vince drukt op het knopje van de lift, 'op welke verdieping woon je?' vraag ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Caitlynn Abigail•



    Even kijk ik Luel aan. 'Eh, nee.. maar net een uur geleden heb ik met 'm gejammed. En dat beviel wel.. dus vroeg me af of ik misschien iets met hem kon opnemen..' zeg ik zachtjes en kijk naar de dansende massa.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Vince

    'De hoogste verdieping.' antwoord ik. 'Zeg maar een soort van Penthouse.' Voeg ik even later aan toe.


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee
    Ik fluit zachtjes, 'Nice'. Okee mijn appartement is ook huge maar alsnog, ik ben blij dat ik niet de enige jongere ben met een groot appartement.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Irial

    "Dat was best gemeen," zegt Valeria grijnzend om dan hetzelfde truukje uit te halen. Ik wacht geduldig en laat haar haar gang gaan. Wanneer ze nog even drinkt zeg ik zonder geluid nog een keer,
    "Diva."
    Ik grinnik en voel dan haar lippen weer op de mijne. Gewillig kus ik haar terug. Ik was helemaal niet hierheen gekomen om dit te doen, maar dat betekent niet dat ik het niet leuk vind. Traag verbreek ik de kus.
    "Hoe lang blijf je?" vraag ik stil terwijl ik haar met een grijns in de ogen kijk.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Luel

    'Oh, oké. Dat is inderdaad jammer.' Er valt een stilte. Na een tijdje probeer ik het gesprek voort te zetten.
    'Is hij een beetje goed dan?'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Caitlynn Abigail•



    Als Luel vraagt of Mike goed een beetje goed is begin ik te grijnzen.
    'Onwijs.' Verklaar ik.
    'Waarom ben jij eigenlijk in London?' flap ik er uit zonder na te denken.
    'Tenzij je dat niet wilt vertellen,' zeg ik snel en nip van mijn glas cola.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Vince

    'Zeker nice,' antwoord ik. Net dan komt de lift beneden en openen de deuren, ik stap binnen en kijk even naar Aimee.


    I only miss you when I'm breathing