• •Een aantal jongeren die in London leven of juist gaan wonen hebben allemaal hun eigen missie: doorbreken in de fashion industrie, musicus worden, model worden, actrice of acteur worden, schrijver, etc.
    De jongeren hebben niks met elkaar gemeen behalve het feit dat ze in dezelfde pub stappen elke Zaterdagavond. Allemaal raken ze met elkaar bevriend hierdoor en worden ze één grote vriendengroep. Maar wat als ze langzamerhand beroemd worden en de roddels zich verspreiden? Zal de groep breken, het goedmaken of juist elkaar de kop van de romp afslaan?•


    Inschrijvingen.


    Rollen

    Meisjes:
    1. Caitlynn Abigail• x Desire
    2. Emmaline Apolline Aloys• Minnesota
    3. Othilie Livine Bogaert• Craziness.
    4. PrimRose 'Prim' Drengle• CallyJunior.
    5. Gereserveerd door JaiRy.
    6. Valeria Blake• Demesne
    7. Roselyn "Rose" June Wright• Enervatio
    8. Aimee Jade Tempeste• LovingStyles
    9. Sierra Michelle Silver• Sunsparkle
    10.

    Jongens:
    1. William Irial Smelting• Gancanagh.
    2. Vince de Capri• Spyclon
    3. Luel• Diapal
    4.
    5.
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.
    Regels:
    •Probeer iedereen bij de groep te houden, ten slotte gaat de verhaal lijn ook zo. Groepjes worden later (tijdens de ruzie) gevormd.
    •Relatie's/16+ mogen.
    •Alles wat je niet in character hebt te zeggen []{}()-- ertussen etc.



    WAAR STARTEN WE?
    Het verhaal begint op een Zaterdagavond; iedereen is klaar voor een feestje dus iedereen zet koers naar Pub "the habit", dat 2 straten naast Carnaby street ligt. Iedereen probeert met elkaar aan de praat te raken en wisselen dus nummers uit om contact te houden.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 16:12 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Vince

    'Hij heeft nog steeds hoofdpijn en ook honger maar hij moet wachten tot morgen met iets eten. De dokter zei dat hij rust nodig heeft dus ik ging er maar vandoor, misschien dat ik morgenochtend nog even bij hem ga kijken'. Zegt ze. 'Als je dan over je "Hangover" heen bent,' grap ik.


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee
    'Als je dan over je "Hangover" heen bent,' 'Dit nog maar mijn eerste alcoholistische drankje hoor,' zeg ik zogenaamd beledigd, 'zullen we zo weer dansen?' vraag ik dan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    'Maar waarschijnlijk niet je laatste,' grinnik ik. 'En natuurlijk wil ik dansen.,' zeg ik dan op bekakte toon.


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee
    'Maar waarschijnlijk niet je laatste,' grinnikt Vince. Ik rol even met mijn ogen. 'En natuurlijk wil ik dansen.,' zegt hij dan bekakt waardoor ik weer moet lachen. Ik drink snel mijn drinken op en trek Vince mee de dansvloer op.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    Ik zet mijn lege flesje neer op de bar en volg Aimee die me mee trekt naar de dansvloer, maar het nummer wat er dan wordt gedraaid herken ik niet meteen.

    [Ik moet ook gaan, damn!]


    I only miss you when I'm breathing

    [aww iedereen moet tegelijk weg :(]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik ben er weer, voor in iedergeval driekwartier. Hoop ik.]


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee
    Zodra ik Vince de dansvloer op heb getrokken begin ik te dansen. Iets loser en met wat meer heupbeweging deze keer door de alcohol die nu door mijn bloed stroomt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    Ik ga wat dichter bij haar staan en blijf door dansen, even leun ik wat verder naar haar toe en streel door haar haar.


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee
    Vince gaaat wat dichterbij staan en streelt mijn haar. Ik kijk hem even aan en druk dan een kus op zijn wang en ga fichter tegen hem aan dansen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    Ik kijk haar in haar ogen terwijl ze tegen me aan danst, het nummer verandert weer in een schuifek nummer en ik leg mijn armen weer om haar middel heen.


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee

    Het nummer verandert weer in een schuifelnummer en vince slaat zijn armen om mijn middel. Ik sla mijn armen om zijn nek en laat mijn hoofd rusten tegen zijn borstkas.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    Ik voel haar hoofd op mijn borstkas rusten en geef haar een klein kusje op haar haar waarbij ik de geur ervan opsnuif.


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee
    Ik kijk op als ik voel dat vince een kusje op me kruin drukt. Ik kijk hem even aan en kus hem dan voorzichtig op zijn mond.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    Ik kijk haar in haar ogen aan en voel dan haar lippen op die van mij. Voorzichtig voorovergebogen zoen ik terug.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 22:48 ]


    I only miss you when I'm breathing