• Wie maakt er graag filmpjes?
    Daarom niet zelf gefilmd en geacteerd, maar gewoon ook video's van het internet afhalen en er zelf een verhaal mee maken of trailers maken?
    Kan je het goed? Of doe je het graag? Laat het dan hier weten als je mij verder wil helpen =) ^^

    Ik doe het wel graag. Maar alleen als ik me echt verveel en niets te doen heb; dan is het leuk tijdverdrijf. :]


    I can't even think straight.

    Anhysbys schreef:
    Ik doe het wel graag. Maar alleen als ik me echt verveel en niets te doen heb; dan is het leuk tijdverdrijf. :]

    haha maar het is niet dat je er dus tijd voor vrijmaakt en het veel doet?

    vezz schreef:
    (...)
    haha maar het is niet dat je er dus tijd voor vrijmaakt en het veel doet?

    Af en toe wel, hoor. Dan ben ik een keer uit verveling begonnen en werk ik er vervolgens heel hard aan omdat ik 'm af wil hebben. x'd


    I can't even think straight.

    Anhysbys schreef:
    (...)
    Af en toe wel, hoor. Dan ben ik een keer uit verveling begonnen en werk ik er vervolgens heel hard aan omdat ik 'm af wil hebben. x'd
    Oh leuk!
    Zie je het zitten om iets te doen dan voor mij? Het zal wel waarschijnlijk veel werk vragen?

    vezz schreef:
    (...) Oh leuk!
    Zie je het zitten om iets te doen dan voor mij? Het zal wel waarschijnlijk veel werk vragen?

    Ligt eraan wat precies. Als je dat wat meer uitlegt kan ik een antwoord geven. :] Misschien lijkt het me wel leuk, je weet nooit.


    I can't even think straight.

    Anhysbys schreef:
    (...)
    Ligt eraan wat precies. Als je dat wat meer uitlegt kan ik een antwoord geven. :] Misschien lijkt het me wel leuk, je weet nooit.
    Wel momenteel heb ik nog niet de mogelijkheid om zelf videoclips te maken waarin ik zelf zeg maar de hoofdrol speel omdat het school te veel werk van mij vraagt en ik het heel druk heb. Dus om de clips van mijn liedjes wat minder saai te maken, had ik graag iemand die voor mij zo videoclips kan maken met de clips van youtube en me het bestand dan kan doorsturen. Ik zeg wel elke keer hoe het verhaal in elkaar zit enz. en je krijgt er echt de tijd voor, omdat het waarschijnlijk ook veel tijd kost.

    vezz schreef:
    (...)Wel momenteel heb ik nog niet de mogelijkheid om zelf videoclips te maken waarin ik zelf zeg maar de hoofdrol speel omdat het school te veel werk van mij vraagt en ik het heel druk heb. Dus om de clips van mijn liedjes wat minder saai te maken, had ik graag iemand die voor mij zo videoclips kan maken met de clips van youtube en me het bestand dan kan doorsturen. Ik zeg wel elke keer hoe het verhaal in elkaar zit enz. en je krijgt er echt de tijd voor, omdat het waarschijnlijk ook veel tijd kost.

    Ah, zo... Ik werk eerlijk gezegd niet zo graag met videoclips in de vorm waarvan jij volgens mij spreekt. Sorry!


    I can't even think straight.

    Anhysbys schreef:
    (...)
    Ah, zo... Ik werk eerlijk gezegd niet zo graag met videoclips in de vorm waarvan jij volgens mij spreekt. Sorry!
    Maakt niet uit hoor =)

    vezz schreef:
    (...) Maakt niet uit hoor =)

    Hopelijk vind je iemand anders. :]


    I can't even think straight.

    Anhysbys schreef:
    (...)
    Hopelijk vind je iemand anders. :]

    Dat hoop ik ook ^^

    Ik vind het alleen leuk om filmpjes te maken waar ik of mijn vriendinnen zelf in spelen. Ik gebruik daarin wel eens dingen van YouTube, maar het is naar mijn idee veel leuker om zelf te filmen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Taize schreef:
    Ik vind het alleen leuk om filmpjes te maken waar ik of mijn vriendinnen zelf in spelen. Ik gebruik daarin wel eens dingen van YouTube, maar het is naar mijn idee veel leuker om zelf te filmen.

    Ja dat weet ik, ik heb dat ook liever en ik doe dat graag, maar je moet er tijd voor maken en die kan ik niet maken. XD

    Diegene die het doet, zo ik eeuwig dankbaar zijn!

    Niemand die me wil helpen?