• •Een aantal jongeren die in London leven of juist gaan wonen hebben allemaal hun eigen missie: doorbreken in de fashion industrie, musicus worden, model worden, actrice of acteur worden, schrijver, etc.
    De jongeren hebben niks met elkaar gemeen behalve het feit dat ze in dezelfde pub stappen elke Zaterdagavond. Allemaal raken ze met elkaar bevriend hierdoor en worden ze één grote vriendengroep. Maar wat als ze langzamerhand beroemd worden en de roddels zich verspreiden? Zal de groep breken, het goedmaken of juist elkaar de kop van de romp afslaan?•


    Inschrijvingen.


    Rollen

    Meisjes:
    1. Caitlynn Abigail• x Desire
    2. Emmaline Apolline Aloys• Minnesota
    3. Othilie Livine Bogaert• Craziness.
    4. PrimRose 'Prim' Drengle• CallyJunior.
    5. Gereserveerd door JaiRy.
    6. Valeria Blake• Demesne
    7. Roselyn "Rose" June Wright• Enervatio
    8. Aimee Jade Tempeste• LovingStyles
    9. Sierra Michelle Silver• Sunsparkle
    10.

    Jongens:
    1. William Irial Smelting• Gancanagh.
    2. Vince de Capri• Spyclon
    3. Luel• Diapal
    4.
    5.
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.
    Regels:
    •Probeer iedereen bij de groep te houden, ten slotte gaat de verhaal lijn ook zo. Groepjes worden later (tijdens de ruzie) gevormd.
    •Relatie's/16+ mogen.
    •Alles wat je niet in character hebt te zeggen []{}()-- ertussen etc.



    WAAR STARTEN WE?
    Het verhaal begint op een Zaterdagavond; iedereen is klaar voor een feestje dus iedereen zet koers naar Pub "the habit", dat 2 straten naast Carnaby street ligt. Iedereen probeert met elkaar aan de praat te raken en wisselen dus nummers uit om contact te houden.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 16:12 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Caitlynn Abigail•

    'In London is genoeg inspiratie te vinden. Ga vooral eens langs bij pubs, the underground en Oxford street. Daar zijn zoveel kleuren, smaken en geuren te vinden dat je gelijk helemaal vol zit met inspiratie.' zeg ik met een knipoog. Ik nip van mijn cola en hoor ineens iemand drummen, wat zeker weten geen cd of bandje is. Nieuwsgierig schieten mijn ogen naar het podium waar een jongen zit te drummen. Vol bewondering blijf ik luisteren naar het 2-tal


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Vince

    'Oke, een cola voor mevrouw.' zeg ik met weer die bekakte stem als ik haar een glas met cola geef. Dan merk ik op dat ik niet echt de laatste tijd heb opgeruimd. 'Eh, let maar niet op de troep.'


    I only miss you when I'm breathing

    Luel

    Ik doe mijn mond open om een flirterige opmerking te maken, maar blijf staan twijfelen. Wat nou als het er stom uit komt? Daarom sluit ik mijn mond weer en hoop dat ze het niet gezien heeft.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Aimee
    'Dankjee,' 'Eh, let maar niet op de troep'. Ik grinnik, 'maakt niet uit hoor, de enige redenen waarom alles bij mij opgeruimd is zodat ik dan ruimte heb om te dansen'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Irial

    "Is het omdat ik een meisje ben dat je denkt dat ik niet kan spelen?" roept ze me toe. Ondertussen speelt ze een aardig stukje gitaar. Ik fluit even en hou haar zonder moeite bij op de drum. Ik blijf even meespelen en doe er dan nog een schepje bovenop terwijl ik naar Valeria knipoog.
    Ik geef met mijn voet een schop tegen de drum en ga dan rechtstaan om verder te spelen.
    "Less is more!" roep ik het andere meisje toe en gooi een drumstok weg. Zelfs met één stok weet ik er nog wat van te maken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Vince

    Zelf pak ik ook een glas en schenk het vol met 7Up, 'Dus eh, je danst?' vraag ik haar.


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee
    Ik knik, 'yup al sinds mijn zesde,' ik zucht even, 'alleen willen mijn ouders dat ik advocaat word. Ze denken dan ook dat ik naar London ben gegaan om te studeren...'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Caitlynn Abigail•


    Ik hou de bewegingen van de jongen strak in de gaten. Ergens doet hij me aan mij denken aangezien hij in dezelfde stijl als mij drumt. Ik kijk grijnzend naar hem als hij een stok weggooit.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Vince

    Ik neem even een slok als zij aan het praten is, 'Zo dat is al lang. Ben je naar London gegaan om te dansen dan?'


    I only miss you when I'm breathing

    Sierra Michelle Silver

    Ik kijk hem met opgetrokken wenkbrauwen aan. Goed dan. Ik loop naar de micro en maak er wat geluidjes in die op de beat volgen. Rare geluidjes maar het blijft cool. Wacht maar tot straks. Ik heb iets geleerd waarop ik jaren moest oefenen. DE perfecte solo.

    Aimee
    'Ja, als ik in Parijs auditie zou doen voor danswedstrijden en videoclips enzo zouden me ouders er zo achter komen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luel

    Nee, ze kijkt alleen maar naar het duo op het podium. Ik besluit ook eventjes te kijken.
    Ja, ik moet toegeven, ze doen het erg goed met z'n tweeën.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Vince

    'Oh zo, op die manier.' zeg ik nadat ik nog een slok heb genomen. 'Wat vind je eigenlijk van mijn appartament?' vraag ik na een tijdje.


    I only miss you when I'm breathing

    Irial

    Ik ga terug zitten en raap mijn andere stok op maar gebruik hem nog niet. Ik kijk lachend naar het andere meisje wanneer ze naar de micro loopt en een paar gekke geluidjes maken die toch bij de beat passen. Ik gebruik nu ook mijn andere stok en speel opeens een compleet ander ritme.
    Uitdagend kijk ik het meisje aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Sierra Michelle Silver

    Zonder moeite neem ik het ritme op die hij speelde. Speciaal, rap, cool dus moest ik ook mijn woordje veranderen. Even stopte ik. "Drumsolo !" riep ik luid waarna ik hem uitdagend aankeek. We zullen eens zien ...