• Ik krijg dus donderdag het vak rekenen, op de middelbare T-T
    Ik had het vorig jaar ook en toen stond ik net wat hoger dan een 9,5. Ik snap dat het een vak is die je moet kennen bij de examen, maar spelling leer je toch ook weer bij Nederlands? Daar krijg ik het ook gewoon door. (ik ben een dyslectici verklaring en erger me nog aan andere :'D) Maar rekenen kun je dan toch ook leren bij wiskunde of heb ik het mis T-T? Bij wiskunde moeten we soms sommetjes uitrekenen. Nu doen de meeste dat met rekenmachine, maar dat maakt niet uit. Nu heb ik een uur meer per week -.-'
    Ook iemand vakken die je nutteloos vind?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik krijg op het MBO nog rekenen haha. :'D Het zuigt echt.


    Your make-up is terrible

    Ik heb rekenen .. op mbo.
    Zelf vind ik m&c nutteloos, want ik doe een grafische opleiding.


    To infinity and beyond •

    Eigenlijk zou ik zeggen elk vak :P
    Maar de vakken die ik het liefst van mijn rooster zou willen schrappen zijn natuurkunde en wiskunde. Ik wil er later toch niks mee gaan doen en het haalt alleen maar mijn gemiddelde omlaag.

    :(


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Ik heb geluk dat ik net in het jaar zit waarbij dat geen examenvak is (:
    Al heb ik nooit moeite gehad met rekenen.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik vind alleen Engels en biologie leuk. De rest is bullshit.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 16:01 ]


    26 - 02 - '16

    Er zijn genoeg mensen die niet goed kunnen hoofdrekenen, daarom doen ze dit. Ik heb het ook gehad en ik samen met 5 other people hadden in een keer de eindtoets gehaald..

    En aardrijkskunde, wattheheck boeit mij het nou wat een polder is..

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 16:08 ]


    Kill them with kindness.

    Sowieso mogen ze van mij wiskunde wel schrappen..
    En Frans! Wat heb ik er nou aan om nog een taal te leren naast engels..


    It's never gonna happen, Guys.

    Wellington schreef:
    Er zijn genoeg mensen die niet goed kunnen hoofdrekenen, daarom doen ze dit. Ik heb het ook gehad en ik samen met 5 other people hadden in een keer de eindtoets gehaald..

    En aardrijkskunde, wattheheck boeit mij het nou wat een polder is..

    Ik ken er ook een paar die daar slecht in zijn. Ik vind dat ze je beter kunnen testen en bij les geven.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik had vorig jaar nog een hoofdstuk rekenen tussen gewoon wiskunde door. Het waren echt sommen als '17-12=...' and I was like: :W:W:W
    Dus ik had dat hele hoofdstuk niets gedaan. Kregen we op het proefwerk allemaal wortels, kwadraten, haakjes, breuken en dat hele gekloot. Was fucking makkelijk geweest als ik even had opgelet in de les, maar ik wist dus echt niet meer hoe je alles moest uitrekenen en kreeg een 3 :'D.
    En ik vind natuurkunde zinloos (bloos)


    i put the fun in funeral

    Rekenen is best een nutteloos vak als je óók wiskunde hebt inderdaad...


    Life is hard and then we die

    Het is bewezen dat het merendeel van de studenten op de middelbare school 13 + 46 nog niet eens uit kunnen rekenen uit hun hoofd. Ik vind het niet zo raar dat je dan rekenen krijgt x]

    Maarja, op de universiteit moet je in het eerste jaar een verplichte taaltoets doen. Onze docenten maken verschrikkelijk veel fouten, in zowel hun powerpoints als hun boeken, die wij dus als voorgeschreven literatuur gebruiken, maar zij moeten geen taaltoets doen. Vind ik dan ook weer nutteloos. Ik bedoel, als student moet je perfecte spelling en grammatica weten, inclusief woorden waar je nog nooit van je leven van gehoord hebt, maar universitaire docenten die zijn er zelf ook bagger in.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik kon het niet zo goed op de basisschool, maar toen ik naar de middelbare ging moesten we eens een toets maken over hoever je was met rekenen etc... En toen was ik gewoon geslaagd! Het was wel grappig want gewoon heel de groep die van dezelfde basisschool kwam als ik hoefde niet naar bijles. Dus dat betekent dat onze basisschool heel goed rekenonderwijs geeft!


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Ik zou idd niet ook nog rekenen willen hebben als je al wiskunde hebt.
    Maar net als ik CKV ook nutteloos vind. En studium Generale ook..


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Aardrijkskunde. Alhoewel, 't is niet nutteloos, maar ik vind het geen zeik aan.


    Full of envy behind that anonymous mask

    Dat geven ze omdat het bewezen is dat leerlingen op de middelbare school veel minder goed kunnen hoofdrekenen als vroeger. Dus zo achterlijk vind ik het niet. En nutteloos is het al helemaal niet, je zult nog zat dingen tegen komen in je leven waarbij je dingen moet uitrekenen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.