• •Een aantal jongeren die in London leven of juist gaan wonen hebben allemaal hun eigen missie: doorbreken in de fashion industrie, musicus worden, model worden, actrice of acteur worden, schrijver, etc.
    De jongeren hebben niks met elkaar gemeen behalve het feit dat ze in dezelfde pub stappen elke Zaterdagavond. Allemaal raken ze met elkaar bevriend hierdoor en worden ze één grote vriendengroep. Maar wat als ze langzamerhand beroemd worden en de roddels zich verspreiden? Zal de groep breken, het goedmaken of juist elkaar de kop van de romp afslaan?•


    Inschrijvingen.


    Rollen

    Meisjes:
    1. Caitlynn Abigail• x Desire
    2. Emmaline Apolline Aloys• Minnesota
    3. Othilie Livine Bogaert• Craziness.
    4. PrimRose 'Prim' Drengle• CallyJunior.
    5. Gereserveerd door JaiRy.
    6. Valeria Blake• Demesne
    7. Roselyn "Rose" June Wright• Enervatio
    8. Aimee Jade Tempeste• LovingStyles
    9. Sierra Michelle Silver• Sunsparkle
    10.

    Jongens:
    1. William Irial Smelting• Gancanagh.
    2. Vince de Capri• Spyclon
    3. Luel• Diapal
    4.
    5.
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.
    Regels:
    •Probeer iedereen bij de groep te houden, ten slotte gaat de verhaal lijn ook zo. Groepjes worden later (tijdens de ruzie) gevormd.
    •Relatie's/16+ mogen.
    •Alles wat je niet in character hebt te zeggen []{}()-- ertussen etc.



    WAAR STARTEN WE?
    Het verhaal begint op een Zaterdagavond; iedereen is klaar voor een feestje dus iedereen zet koers naar Pub "the habit", dat 2 straten naast Carnaby street ligt. Iedereen probeert met elkaar aan de praat te raken en wisselen dus nummers uit om contact te houden.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 16:12 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Irial

    Ik heb net mijn arm om Valeria geslagen wanneer het meisje terug bij ons komt staan.
    "Sierra, btw," stelt ze zichzelf voor terwijl ze naar beneden kijkt. Ik volg haar blik en zie dat haar vingers geschaafd zijn.
    "Irial," stel ik mezelf voor met een glimlach terwijl ik onbewust Valeria wat dichter tegen me aantrek. "Zou je niet beter met een plectrum spelen?" vraag ik terwijl ik naar haar vingers knik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Vince

    Als ik voel dat ze aan mijn buik voelt span ik mijn spieren voor de grap even extra aan, 'Ja dat is veel hé.' grap ik.


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee
    'Hmmm, ik heb wel eens meer spieren gezien,' zeg ik nonchalant.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sierra Michelle Silver

    "Nooit" zei ik met een klein lachje. "Het voelt anders aan met een plectrum en geloof me, dat van daarnet doe ik nooit meer, mijn knieën doen pijn en mijn vingers bloeden, straks moet ik toch niet iets van model doen" zucht ik, "En daar heb ik dus écht geen zin in" vervolgde ik. Ik glimlachte even naar zijn vriendin als teken dat ik niet met hem wou flirten ofzo. I'm a happy single.

    Vince

    Ik kijk even gekrenkt, maakte ze nu een grapje of meende ze het?


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee
    Ik zie dat Vince beledigt is en grinnik even. 'Je hebt een hele sexy buik hoor,' zeg ik terwijl ik er een klopje op geef.

    [ik ben even eten koken+eten]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    Ik lach weer, kijk zo mag ik het horen. 'Jij vast ook.' antwoord ik flirterig.

    [Tot laterz.]

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 18:24 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Valeria Blake

    Ik glimlachte even terug naar Sierra en reikte haar een papieren zakdoekje aan. 'Dat was echt goed.' Iets te snel draai ik me om zodat ik Irial recht kan aankijken waardoor ik even wankel. 'Jij was ook heel goed hoor,' Ik boog me iets naar voren. 'Misschien kom ik wel nog terug op je groupie aanbod.' Met een knipoog draaide ik me terug om, iets langzamer dit keer.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Irial

    "Nooit. Het voelt anders aan met een plectrum en geloof me, dat van daarnet doe ik nooit meer, mijn knieën doen pijn en mijn vingers bloeden, straks moet ik toch niet iets van model doen. En daar heb ik dus écht geen zin in."
    Ik kan me maar moeilijk op haar geratel concentreren. Ze glimlacht even naar Valeria en ik doe hetzelfde.
    "Daar hou ik je aan," fluister ik in haar oor.
    "Waarom zou je model worden?" vraag ik dan aan Sierra. "Je muziek is meer dan goed genoeg om er iets mee te kunnen doen."

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 18:30 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Sierra Michelle Silver

    "Nou, model verdient goed eenmaal je erin zit dus als het niet met muziek lukt doe ik model maar. Onder druk van mijn moeder dan wel, het is echt constant 'Ooh en je bent zo mooi en nanananaa blablablablabla', niet dat ik ernaar luister, ze heeft niet door dat er oortjes in mijn oren zitten dusja" zeg ik op mijn gemakje. Niets op me voor te haasten. "Dankje trouwens" zei ik tegen het meisje.

    Valeria Blake

    Het meisje praatte zo snel dat ik even met mijn ogen knipperde om alles tot me door te laten dringen. 'Valeria en graag gedaan.' Het kwam er een beetje verward uit maar ik glimlachte nog een keer en hoopte dat ze het niet zou merken.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Sierra Michelle Silver

    "Ben zo terug" zei ik tegen de 2. "Aangenaam Valeria !" riep ik achterom terwijl ik weer naar het podium liep. Ik nam de gewone gitaar, een krukje en ging voor de micro zitten. Even sloot ik mijn ogen. Ik zag er misschien overtuigend uit, maar dat was ik zeker niet. Ik was doodsbang voor verkeerde reacties. Mijn best doen was alles wat ik kon. Op een normale toon begon ik aan het liedje, What If God Was One Of Us.

    Kailynn (lynn) Eizabeth Murrow

    Ik ving hier en daar een paar keer het woord model op, iets waardoor ik mijn oren plots gespitst hield. Nare gewoonte, modellen onderling hielden er nog weleens van om te roddelen over een ander. Even wierp ik en schuine blik naar het meisje, ze ratelde aan een stuk door en ik zou er bijna spontaan hoofdpijn van krijgen. ‘Nog iets drinken?’ vroeg de barman terwijl hij een keer met een doekje over de bar heen ging en daarbij mijn lege glas wegnam. ‘Hetzelfde als net,’ glimlachte ik en legde het viltje terug op de bar.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Irial

    Wanneer Sierra wegloopt kijk ik Valeria verbaasd aan. Ik hou mijn hand omhoog en sla met mijn vingers tegen mijn duim aan, alsof het een poppetje is dat praat.
    "Wat een spraakwaterval," zeg ik lachend.
    Ondertussen zit ze weer op het podium en speelt "What if God was one of us". Ik luister even. Ze drumt, speelt gitaar en zingt. Zij zou zeker ergens komen als ze dat zou willen. Dan richt ik mijn volledige aandacht weer op Valeria.
    "Ik vroeg dus of je van plan was hier lang te blijven," zeg ik met een glimlach.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Sierra Michelle Silver

    Vlug veegde ik wat tranen weg en slikte de brok in mijn keel weg om verder te gaan met het liedje. Nouja, ik had dat liedje nogal vaker gespeeld. Meerbepaald op de begrafenis van mijn beste vriendin, mijn vriendje en nog 2 andere mensen die ik redelijk goed kende. Het ging meer als automatisme dat ik liedjes achter elkaar speelde en zong. Het was iets dat ik gewend was van thuis. In België. Nog zoiets leuks. Ik kan Italiaans, Nederlands, Frans en Engels spreken. Nouja, niet vloeiend maar toch goed genoeg.