• •Een aantal jongeren die in London leven of juist gaan wonen hebben allemaal hun eigen missie: doorbreken in de fashion industrie, musicus worden, model worden, actrice of acteur worden, schrijver, etc.
    De jongeren hebben niks met elkaar gemeen behalve het feit dat ze in dezelfde pub stappen elke Zaterdagavond. Allemaal raken ze met elkaar bevriend hierdoor en worden ze één grote vriendengroep. Maar wat als ze langzamerhand beroemd worden en de roddels zich verspreiden? Zal de groep breken, het goedmaken of juist elkaar de kop van de romp afslaan?•

Inschrijvingen.

Rollen

Meisjes:
    1. Caitlynn Abigail• x Desire
    2. Emmaline Apolline Aloys• Minnesota
    3. Othilie Livine Bogaert• Craziness.
    4. PrimRose 'Prim' Drengle• CallyJunior.
    5. Gereserveerd door JaiRy.
    6. Valeria Blake• Demesne
    7. Roselyn "Rose" June Wright• Enervatio
    8. Aimee Jade Tempeste• LovingStyles
    9. Sierra Michelle Silver• Sunsparkle
    10.

Jongens:
    1. William Irial Smelting• Gancanagh.
    2. Vince de Capri• Spyclon
    3. Luel• Diapal
    4.
    5.
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.
    Regels:
    •Probeer iedereen bij de groep te houden, ten slotte gaat de verhaal lijn ook zo. Groepjes worden later (tijdens de ruzie) gevormd.
    •Relatie's/16+ mogen.
    •Alles wat je niet in character hebt te zeggen []{}()-- ertussen etc.

WAAR STARTEN WE?
    Het verhaal begint op een Zaterdagavond; iedereen is klaar voor een feestje dus iedereen zet koers naar Pub "the habit", dat 2 straten naast Carnaby street ligt. Iedereen probeert met elkaar aan de praat te raken en wisselen dus nummers uit om contact te houden.

[ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 16:12 ]

"like i'd follow you around like a dog that needs water."

Mike Timothy Reynolds.
    "Mooizo, want volgens mij vertrouwt die dokter het niet helemaal dus als hij de kamer in komt zullen we extra verliefd moeten doen." Zei ze met een glimlach. "Haha." Grinnikte ik. "Tuurlijk, ik zal je handje wel vasthouden."

Kailynn (lynn) Elizabeth Murrow

‘Oh, dat klinkt erg goed. Wel, mocht je ooit hulp nodig hebben dan help ik je graag. Mijn moeder is 16 jaar geleden haar eigen bureau begonnen, bij haar letten ze wel op de maatjes,’ zei ik en het laatste met een ietwat afkeurende toon. ‘Vind je het wel leuk om te doen?’ vroeg ze daarna wat voorzichtig. Ik knikte kort en streek een lok haren achter mijn oor. ‘Ik doe het met veel plezier hoor, maar de laatste tijd vraag ik me wel af of het echt iets is waar ik groot mee wil worden. Doordat ik er eigenlijk volledig mee ben opgegroeid en mijn moeder me het bureau in gehaald heeft heb ik nooit iets anders gedaan.’ antwoordde ik en glimlachte even.

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Valeria Blake
    'Ik ben dan ook niet zo'n dromer, Als ik iets wil dan ga ik er gewoon voor.' Ik grijnsde even uitdagend en liet mijn ogen even naar zijn piercing flitsen, hij was er precies nogal geobsedeerd mee. 'En, wat is het dan dat je wil?' Vraag ik met mijn meest schuldig-onschuldige blik.

Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

Vince

'Ze is niet mijn vriendinnetje,' zucht ik. 'Maar we hadden het wel heel gezellig. En toen ging ze opeens weg.' verklaar ik.

I only miss you when I'm breathing

Othilie
    'Owh, dat is wel een beetje rot.' Ik wist niets beter om te zeggen.

(inspiratieloos --')

Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

Caitlynn Abigail•

Even knik ik glimlachend. 'Zal ik onthouden. Als ik al die saaie administratie heb afgewerkt..' Zucht ik met een zeur toontje en grijns vervolgens.
    'En ik denk dat het gewoon tijd wordt dat de wereld wordt wakkergeschud aangezien mooie mensen niet dun hoeven te zijn.'
    Even glimlach ik.
    Daarna denk ik na over de woorden van Kailynn.
    'Hmm.. Dus je zou wat anders willen doen? Of, nouja, je hebt het al je hele leven gedaan? Wow dat is dan al lang.' opper ik op.
    Even nip ik wat van mijn bier.

Vince

'Ja...' zeg ik met een zucht.

I only miss you when I'm breathing

Sierra Michelle Silver

Ik hoorde het gesprek dat zich naast me bevond. Ahw, hoe erg voor hem, ze liep gewoon weg. Komt me bekend voor. 5 keer om precies te zijn. Niet dat ik het bijhoud. Okay, ik lieg als ik dat zeg.

(Ik ben weg, daag!)

Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

Kailynn (lynn) Elizabeth Murrow

‘Daar heb je helemaal gelijk in, niet alleen slanke vrouwen zijn mooi,’ reageerde ik.’Hmm.. Dus je zou wat anders willen doen? Of, nouja, je hebt het al je hele leven gedaan? Wow dat is dan al lang.’ Ik grinnikte even. ‘Ik ben pas de laatste 4 jaar er echt intensief mee bezig. Daarvoor was school natuurlijk nog belangrijk maar ja, met een moeder die dus een eigen bureau heeft zit je er wel dagelijks tussen en is dat ook negen van de tien keer het gesprek van de dag,’ antwoorde ik. ‘Dat was toen en nu nog steeds zo,’ mompelde ik er zacht achter aan terwijl ik snel daarna een slok van mijn Cola nam. ‘Kom je vaak hier?’ vroeg ik haar daarna, al betwijfelde ik het want ik had haar hier nog niet eerder gezien.

[ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 20:12 ]

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Irial

Ik zie haar grijzen en even naar mijn mond kijken.
    "En, wat is het dan dat je wil?" vraagt ze met een weinig subtiele blik.
    Ik haal mijn schouders op.
    "Muziek maken, een eigen stek vinden, een leuke roodharige meid uit Northampton beter leren kennen," zeg ik met een glimlachje.
    "Wil je trouwens wat van me drinken?" haal ik de meest standaard openingszin boven. Ik kan het niet laten even te grinniken.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Valeria Blake

Ik kan amper anders dan zijn glimlachje te beantwoorden. 'Wil je trouwens wat van me drinken?' Hij grinnikte even kort terwijl ik mijn even met mijn tong over mijn bovenlip ging. 'Wow, die hoor je wel vaker maar ach, je bent leuk genoeg om dat deel even te negeren.' Ik keek even op zodat mijn ogen de zijne ontmoetten. 'Maar dan moet je daar wel nog even aan werken, hoor.' Vervolg ik lachend terwijl ik hem een zachte por in zijn borstkas geef.

[Ik ga even douchen voor ik laatst moet en koud mag douchen :'D]

[ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 20:22 ]

Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

Caitlynn Abigail•

Ik glimlach en knik instemmend. Ergens begrijp ik haar namelijk wel.
    'Ja,' zeg ik en glimlach even.
    'Bijna elk weekend,' grijns ik.
    'Jij dan? Ik heb je namelijk nog nooit eerder gezien hier. Of nouja, niet op de dagen dat ik er ben dan.'

Irial

"Wow, die hoor je wel vaker maar ach, je bent leuk genoeg dat deel even te negeren." Ze kijkt me even in de ogen en ik krijg het spontaan warm. "Maar dan moet je daar wel nog even aan werken hoor," gaat ze verder terwijl ze me in mijn borstkas port.
    Ik maak van de gelegenheid gebruik om haar hand opnieuw vast te nemen.
    "Fortune favors the bold," zeg ik grijnzend. "Met subtiel zijn bereik je niet altijd wat je wilt. Soms neem ik dat risico dan ook niet."
    Ik knipoog even naar haar en trek haar achter me aan naar de bar.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Aimee Jade Tempeste
    "Tuurlijk, ik zal je handje wel vasthouden." Ik rol met mijn ogen, 'aww wat ben je toch een schatje,' zeg ik sarcastisch.

To the stars who listen — and the dreams that are answered