• •Een aantal jongeren die in London leven of juist gaan wonen hebben allemaal hun eigen missie: doorbreken in de fashion industrie, musicus worden, model worden, actrice of acteur worden, schrijver, etc.
    De jongeren hebben niks met elkaar gemeen behalve het feit dat ze in dezelfde pub stappen elke Zaterdagavond. Allemaal raken ze met elkaar bevriend hierdoor en worden ze één grote vriendengroep. Maar wat als ze langzamerhand beroemd worden en de roddels zich verspreiden? Zal de groep breken, het goedmaken of juist elkaar de kop van de romp afslaan?•


    Inschrijvingen.


    Rollen

    Meisjes:
    1. Caitlynn Abigail• x Desire
    2. Emmaline Apolline Aloys• Minnesota
    3. Othilie Livine Bogaert• Craziness.
    4. PrimRose 'Prim' Drengle• CallyJunior.
    5. Gereserveerd door JaiRy.
    6. Valeria Blake• Demesne
    7. Roselyn "Rose" June Wright• Enervatio
    8. Aimee Jade Tempeste• LovingStyles
    9. Sierra Michelle Silver• Sunsparkle
    10.

    Jongens:
    1. William Irial Smelting• Gancanagh.
    2. Vince de Capri• Spyclon
    3. Luel• Diapal
    4.
    5.
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.
    Regels:
    •Probeer iedereen bij de groep te houden, ten slotte gaat de verhaal lijn ook zo. Groepjes worden later (tijdens de ruzie) gevormd.
    •Relatie's/16+ mogen.
    •Alles wat je niet in character hebt te zeggen []{}()-- ertussen etc.



    WAAR STARTEN WE?
    Het verhaal begint op een Zaterdagavond; iedereen is klaar voor een feestje dus iedereen zet koers naar Pub "the habit", dat 2 straten naast Carnaby street ligt. Iedereen probeert met elkaar aan de praat te raken en wisselen dus nummers uit om contact te houden.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 16:12 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Luel

    'Ik ben bezig aan een boek, maar was inspiratieloos,' antwoord ik. 'En hier zijn genoeg dingen te doen.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Aimee
    De lift arriveert. Vince stapt naar binnen en kijkt me even aan. Ik bedenk me dat het een heel grappig gezicht zou zijn als ik ineens weg zou lopen maar loop toch achter hem aan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sierra Michelle Silver

    Toen ik ongeveer thuis was liep ik maar terug. Mijn mobiel lag nog in de Pub. Ik stapte stevig door en kwam er snel aan. Vlug liep ik naar binnen en mijn ogen vielen op een podium wat Karaoke moet voorstellen. Mijn ogen glijden over de instrumenten. Bas, drum, gitaar, micro, piano. Hmm. Ik ga voor de drums. Vlug loop ik het podium op met een paar rare blikken. Ikt tel luid af voor heel de Pub en begin te drummen. Hard. Niet te hard, want anders breken mijn stokjes.

    Vince

    Als ze binnen stapt druk ik op de knop van de bovenste verdieping en daarna op de knop dat de deur sluit, ik kijk op de klok in de lift en zie dat het half twee is..


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee
    Ik zie naar dat Vince naar de klok kijkt en ik volg zijn blik. Het is half twee, 'is het erg dat het half twee is?' vraag ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Irial

    Ik raak afgeleid wanneer ik iemand hoor drummen. Ik kijk op en zie een meisje zitten. Ik grinnik. Zonder dat ik het besef tikt mijn voet mee op het podium. Met ogen vol bewondering sta ik te kijken. Ongeacht de rare blikken begin ik te klappen en te juichen wanneer het meisje klaar is.
    Ik kijk terug naar Valeria en lach even.
    "Ze was wel oké," zeg ik schouderophalend voor ik opnieuw moet lachen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Vince

    'Is het erg dat het half twee is?' hoor ik Aimee vragen. 'Eh natuurlijk niet, hoezo?' vraag ik dan op mijn beurt terug.


    I only miss you when I'm breathing

    Sierra Michelle Silver

    "Okay, wat wil je, bas, drum, piano of gitaar ?" vroeg ik voor de zaal. Nouja, ik wacht hoogstens 10 seconden, daarna kies ik gewoon zelf hoor.

    Valeria Blake

    'Als jij dat "wel oké" vind, dan wil ik jou echt wel eens horen drummen hoor.' Zei ik lachend. Met een kleine grijns sprong ik van de kruk af, dronk mijn drankje uit en ging voor Irial staan. 'Ik heb een idee,' Ik stak zijn 7UP in zijn handen en begon hem aan zijn arm mee te sleuren. 'Hup,hup, jouw beurt om te drummen!'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Sierra Michelle Silver

    Lachend kijk ik naar een meisje die de jongen op het podium duwt. "Je kan toch wel drummen ha ?" vraag ik aan de jongen waarna ik de bas in mijn handen neem.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 16:39 ]

    Aimee
    Ik haal me schouders op, 'geen idee. Ik dacht misschien lig je normaal rond dit tijdstip al op bed,' grinnik ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    'Doordeweeks misschien net, maar het is nu zaterdag hé?' De deur gaat net open en ik stap naar voren in een soort gang met één grote deur. Na even zoeken heb ik mijn sleutels gevonden en haal de deur van het slot af. Ik gooi de deur open en leg de sleutels op een kastje naast me neer. De hele ruimte staat vol met een allerlei dingen die muziek te maken hebben maar ik trek er niet zo veel van aan. 'Wil je wat drinken?' vraag ik dan aan Aimee.

    [Omg, sorry dat ik dit hier neer zet maar ben helemaal verslaafd aan de Levels Mario remix xD]

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 16:58 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Irial

    Voor ik het weet sleurt Valeria me mee. Ik vraag me even af waarheen tot ze zegt,
    "Hup, hup, jouw beurt om te drummen."
    Nog voor ik kan protesteren word ik op het podium geduwd. Het meisje dat net gedrumd had kijkt me lachend aan.
    "Je kan toch wel drummen he?" vraagt ze terwijl ze zelf een instrument neemt. Ik trek grijnzend mijn wenkbrauw op en ga zwijgend aan de drum zitten. Terwijl ik haar aankijk improviseer ik een stukje. Ik laat me helemaal gaan. Dan zoek ik een gewone beat waarop ze kan meespelen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aimee
    'Ehmm, doe maar gewoon cola,' zeg ik terwijl ik de ruimte rond kijk. De hele ruimte staat vol met dingen die met muziek te maken hebben. Heel anders dan bij mij waar ik het juist zo ingericht heb dat ik nog ruimte heb om te dansen. Er staan hier dan ook veel meer muziekinstrumenten dan bij mij. De enige die ik heb staan zijn een akoestische gitaar en een basgitaar.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sierra Michelle Silver

    Ik zag dat hij een gemakkelijk deuntje zocht zodat ik kon meespelen. "Is het omdat ik een meisje ben dat je denkt dat ik niet kan spelen ?" vraag ik zo luid mogelijk terwijl ik mijn vingers over de tonen van de bas laat glijden en me helemaal laat gaan. Hij moet mij maar een proberen bij te houden.