• Hallo,
    Dit is Lyle House.
    Lyle House is een huis, waar bovennatuurlijke kinderen naar toe worden gestuurd. Met 'bovennatuurlijk' bedoel ik bijvoorbeeld:
    -Iemand die iets kan op tillen door er alleen maar naar te kijken.
    -Iemand die geesten of schimmen ziet.
    -Iemand die vuur kan beheersen.
    etc, etc, etc.

ø
    Regels:

-Je kan niet ontsnappen uit dit huis. Het is goed beveiligd en er lopen veel dokters en bewakers. Als je toch ontsnapt, word je snel teruggevonden.
    -Je mag je gave geheim houden voor de anderen, maar mag het ook vertellen.
    -De kelder is verboden toegang, maar het is natuurlijk voor pubers erg spannend om er op onderzoek uit te gaan..
    -In de nacht mogen de meisjes niet op de slaapkamers van de jongens komen, of andersom.
    -Je mag pas in de tuin als je het heb gevraagd aan een begeleider. Die heeft de sleutel voor de deur, dan mag je even naar buiten.
    (komen in de loop van het spel nog meer regels bij)

ø
    Beschrijving van het huis:

Er is een eetzaal, daar móet je elke avond(zes uur), middag (één uur) en ochtend (tien uur) zijn om te eten! De begeleiders checken het na!
    Er is een lounge, een ruimte waar je op lekkere stoelen bij openhaartjes kan chillen. Je kan er ook drankjes halen. (alcohol word niet toegestaan)
    Er is een vrijetijdsruimte. Daar staan computers, playstations, xboxen ect ect ect. Hier mag je heen als je je werk af heb, en je klusjes heb gedaan.
    Er is een kelder, onder het huis. Via een trap in de wasruimte kan je er komen. Het is verboden toegang. In de kelder is een kruipgat. Wat daar allemaal word achtergehouden weten we nog niet. Want het is er pikkedonker, en je ziet niks.
    Er is een wasruimte. Als straf, of taak kan het zijn dat je de was moet doen.
    Er is een keuken. Hier mag je niet komen.
    De slaapkamers van de meisjes zijn aan de linkerkant van het gebouw. De jongens slapen aan de rechterkant. In de nacht mag je niet uit de slaapkamers. je slaapt met z'n tweeën op één kamer.
    Er is een tuin, voor als je even alleen wilt zijn of wil voetballen of zo.

ø
    De kamergenoten:

Kamer 1:
    - Iral / Diapal
    - Stephen Preston / SomeMusic

Kamer 2:
    - Meisje / Minnesota
    - Sasha Karpov. / Scotch

Kamer 3:
    - Destiney Montoya / SomeMusic
    - Scarlet Johnnes / Luunn

Kamer 4:
    - Selena Sensorene / HurtedHeart
    - Luna Leroux / Midna

Kamer 5:
    - Juléan Quinten happle / HurtedHeart
    - Luel / Diapal

Kamer 6:
    - Chiya Amorina Hoshi / Randomness
    - Aimee Jade Tempeste / LovingStyles

Kamer 7:
    - Vince / Spyclon
    - Alex / Renoster

Waar we beginnen:
    Iedereen begint met hun aankomst.
    Ze leren elkaar kennen.

[ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 19:16 ]

Aimee Jade Tempeste

Vince tilt me naar de tuin. We gaan zitten en praten even over van alles en nog wat. Ineens bedenk ik me dat Steef me ook nog moet tillen. 'Ik ga weer naar binnen hoor,' zeg ik tegen Vince. Ik sta op en loop naar binnen. In de vrijetijdsruimte zie ik Steef met een meisje praten. Ik haal me schouders op en loop naar binnen. 'Jou beurt om me te tillen,' zeg ik tegen Steef terwijl ik me op zijn schoot laat zakken.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Vince ~ Stemming Beheersen

Ik blijf even rustig zitten als ze weer weg gaat. Na een tijdje sta ik maar weer op en loop naar binnen. Ik kijk op een grote klok in de gang, wow het is al tien voor 5.

I only miss you when I'm breathing

Luna Leroux

Voordat Steef antwoord kon geven kwam Aimee naar binnen. 'Jou beurt om me te tillen,' zei ze tegen hem en ging op zijn schoot zitten.

[ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 17:37 ]

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Stephen 'Steef' Robby Preston | Telepathie.
    "Waarom mompel je? Ben je er niet trots op?" Vroeg Luna. "Nee, dat niet. Maar veel mensen worden er niet blij van als ik het ze vertel. De meeste willen hun gedachten en gevoelens voor zich houden." Vertelde ik en keek op. Aimee kwam binnen lopen en ging op mijn schoot zitten. "Niet gezellig met Vince?" Grapte ik en grinnikte kort. Ik zette naar naast me op de bank, stond op, tilde Aimee op en zette haar op mijn schouder.

[Eerste stukje is laat, sorry.. Ik ga folderwijk lopen. Tot straks!]

[Volgens mij klopt je tekst niet met wat ik en lovingstyles typte

Aangezien ik schreef dat Steef nog niks kon antwoorden omdat Luna al wegging xd

Ik verzin wel wat op ;d]

[ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 17:36 ]

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

[haha is goed, heb ik ook net gedaan]

Aimee Jade Tempeste

Steef laat mij voorzichtig van zich afglijden en staat op. Dan tilt hij me op zet mij op zijn schouders. Ik lach even, 'laat me alsjeblieft niet vallen,'

[Heb ff aangepast zodat het nog een beetje klopt]

Luna Leroux

'Nee, dat niet. Maar veel mensen worden er niet blij van als ik het ze vertel. De meeste willen hun gedachten en gevoelens voor zich houden,' zei hij en ik knikte. Ik keek even naar Aimee. 'Ik denk dat je het nu druk heb,' zei ik beetje jammerend. 'Ik spreek je straks wel weer, ok?' zei ik en ik stond wat zuchtend op. Ik zwaaide even naar Steef en ging er toen vandoor. Wat zal ik nu eens gaan doen?

Mag ik een samenvatting? Heb al niet meer gereageerd sinds we niet verder konden op die andere.

[ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 17:53 ]

Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

[Ugh ehm, dr is eigenlijk alleen gedanst? luna is net weggelopen. Aimee is net terug van optil momentje met vince en heeft nu optil momentje met Steef]

Oke en waar is iedereen nu?

[Vince Steef & Aimee in vrijetijds ruimte. Luna loopt daar net van weg.. Waar de rest is weet ik niet uit me hoofd.]

[ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 18:07 ]

Iral ~ Telekinese

'Omdat ik raar ben,' zeg ik, alsof dat een ontzettend logisch antwoord is.

Luel ~ Verleidingskracht

Ik heb de hele tijd uit zitten hijgen op een bank en mijn omgeving bekeken. O, wat zijn die Steef en Vince flirters joh. Ik heb de neiging om mijn gave te gebruiken... Misschien ga ik dat zo ook wel doen.

[ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 18:21 ]

Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

Aimee Jade Tempeste

Als Steef een tijdje met mij op zijn schouders heeft rondgelopen laat hij me vallen op een bank waardoor ik bijna bovenop Luel beland. 'Sorry,' zeg ik lachend, 'bij gekomen van het dansen?'

Alex~transformatie
    Ik loop de trap af en plof in de vrijetijdsruimte op een bank en zet de tv aan.

Luna Leroux

Ik haalde mijn ipod uit me broekzak. Ik deed de oordopjes in me oor en zette hem aan. 'Nossa, nossa,' galmde er door mijn oordopjes. Zachtjes zong ik mee met de muziek en liep ik verder. Ik besloot om maar weer eens in de tuin te kijken. Ik liep er heen en ging over het gras lopen.