• Echt hè, stelletje kleine onderdeuren. Waar ik mijn kluisje heb is het heel druk en wacht ik liever vijf minuutjes zodat ik rustig naar mijn kluisje kan gaan. Dus ik wacht even buiten de ruimte, komen d'r van die brugklassers langs. Hoor ik opeens, ‘Kijk die dikke daar.’ Kijkt die andere aap ook naar achter, hadden ze het dus over mij. En ik werd echt kwaad jonge, wat menen die zich. Dus ik zo; ‘Groei eerst eens wat en dan mag je praten jongen.’ Zegt die gewoon ‘Oké’. Echt, stelletje kleine $#^!@*+!


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Dat is echt kut, wij hebben ook van die arrogante en bitchy bruggers, die het leuk vinden om je uit te lachen als je volgen hen niet 'cool' genoeg bent -_-'


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Omdat die jou dik noemde? Of..?


    J'ai une fleur rebelle

    Zeg dat ze hun bekken moeten houden, en als ze dat niet doen. Zeg je gewoon 'wacht jij maar,' dan weglopen.
    Ik weet het. Ze zijn kutirritant. Maar anders zijn ze niet stil.

    Ze zijn bij ons op school heel erg arrogant, kutkinderen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik zit op het MBO dus geen last van (krul)


    -

    20 schreef:
    Zeg dat ze hun bekken moeten houden, en als ze dat niet doen. Zeg je gewoon 'wacht jij maar,' dan weglopen.
    Ik weet het. Ze zijn kutirritant. Maar anders zijn ze niet stil.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik was echt nooit zo brutaal als brugger:O
    Ik heb wel een keer een 3de of 2de klasser geslagen maar hij vroeg erom.
    Maar ze noemde jou dik?:O
    Dat is niet aardig(N)
    Gewoon niks van aantrekken of heel erg hard gaan lachen met je vrienden als ze voorbij komenxD


    Wij zijn Melug!!!!

    Genius schreef:
    Ik zit op het MBO dus geen last van (krul)


    Nou, bij mij op het MBO heb je ook van die kinderen waarvan je denkt dat ze nog in de burgklas zitten, zo irritant, kinderachtig en mongolisch doen die.


    Your make-up is terrible

    OHMYANDY schreef:
    Ze zijn bij ons op school heel erg arrogant, kutkinderen.


    Everything is worse without music.

    Bij ons is er juist laatst een vergadering gehouden over de bruggers omdat ze zoveel gepest worden zodat sommige niet meer naar school durven!
    Dat vind ik wel zielig.
    Maar in jouw geval had ik me echt moeten inhouden om hem niet even omver te duwen.


    I recycle my thoughts.

    20 schreef:
    Zeg dat ze hun bekken moeten houden, en als ze dat niet doen. Zeg je gewoon 'wacht jij maar,' dan weglopen.
    Ik weet het. Ze zijn kutirritant. Maar anders zijn ze niet stil.


    bij ons zijn die brug klasser's veel kleiner geworden. vallen jullie dat ook op? ze worden steeds "kleiner" : ]


    They fell in love, didn't they?

    snuggle schreef:
    (...)

    bij ons zijn die brug klasser's veel kleiner geworden. vallen jullie dat ook op? ze worden steeds "kleiner" : ]


    Nee, jij groeit. Bruggers worden niet kleiner.
    Vooral jongens die in de eerste zitten moeten hun groeispurt nog krijgen. Als ze het jaar erna er weer zijn, zijn ze ineens een stuk groter.


    Your make-up is terrible

    snuggle schreef:
    (...)

    bij ons zijn die brug klasser's veel kleiner geworden. vallen jullie dat ook op? ze worden steeds "kleiner" : ]

    Haha inderdaad ze zijn zo klein ze lijken net kinderen uit groep 4 bij ons. Ik was in de brugklas niet zo klein. Ze worden kleiner en arroganter.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    niks tegen brugsmurfen hea(nerd)


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    bruggers zijn stom, ik liep naar mn kluisje toe (ik ben zo asociaal om gewoon me er door heen te gaan beuken ;z) en toen ging k zo langs bruggers ik ging zelfs nog vragen of ik er langs mocht geen reactie dus ik ga er gewoon door heen; zeggen ze zo; Doe even normaal joh!!! Slettt!

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 okt 2010 - 18:04 ]