• Rollen:
    Amare Philomena Artemiya - Prisoner
    Michelle McCalister - Paintball
    Alex Claire Hope - xheart
    Elisábeth Lauren Billington - Aragog

    Aiden Micheal Johnson - Prisoner
    Shane Darren Grey - Paintball
    Mona Vanderwall - xEPONINEx
    Ruby Mikki Chandler - Adores
    Amyrill Phay Cambright - Benefit

    Regels RPG:
    - Ooc tussen haakjes
    - Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    - 16+ is toegestaan
    - Geen one-liners, het liefst minimaal 4 regels.
    - Niemand buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages per persoon
    - Boven aan je post volledige naam van je personage

    Rollen aamaken mag altijd Rollentopic

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 16:09 ]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Een jaar na de dood van Alison beginnen!


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    [Oké, waar zijn ze precies?
    Thuis?
    School?
    etc.
    En hoe laat is het?]

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 16:21 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    [Oké, waar zijn ze precies?
    Thuis?
    School?
    etc.
    En hoe laat is het?]


    Dat is voor iedereen verschillend. Jij mag beginnen waar je wilt als je elkaar uiteindelijk maar tegen komt.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Michelle McCalister:

    Ik gooide met een harde klap de achterklep dicht van mijn auto en leunde er tegenaan. Een koel briesje streelde mijn huid waardoor ik een beetje begon te huiveren. Ik zag een poster van Alison en kreeg kippenvel over mijn hele lichaam. Het was precies een jaar geleden dat ze dood was en nog steeds kon ik het niet bevatten. Ze was nog gewoon zo jong en vol leven. Ik miste haar best wel, en ik wist zeker dat de rest haar ook vreselijk miste. Ik zuchtte en liep uit eindelijk naar de veranda van ons huis en nam daar plaats. Ik sloot vredig mijn ogen en genoot van het zonnetje.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 16:33 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Mijn topics]


    Now life has killed the dream I dreamed

    Alex Claire Hope.

    Ik onderging netjes de preek van mijn moeder voordat ik in de auto stapte. Ik gooide mijn skateboard op de achterbank samen met mijn rugzak. Ik opende de voordeur en stapte in. Ik zette mijn achteruitkijkspiegel goed en startte toen de auto. Ik reed naar Mona's huis, stapte uit en liep het lange pad van haar tuin op. Ik belde aan en wachtte rustig tot ze open deed.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 16:44 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    xEPONINEx schreef:
    [Mijn topics]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Elisábeth Lauren Billington
    Op mijn dooide gemak liep ik over straat. Weg van huis, net zoals ik wel vaker mijn tijd spendeer.
    Ik hield van de buitenlucht: Het gaf me een vrij gevoel, alsof ik alles kon maken.
    Mijn hakken galmde door de staten, en de vogeltjes vulden de stilte. Een koel briesje streek langs mijn huid, en de zonnenstralen verwarmden mijn huid en werden af en toe tegengehouden door een voorbijkomende wolk.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mona Vanderwall

    Snel breng ik nog een laatste laag mascara aan voor ik naar beneden ren en de deur open.
    "Heey Alex!" zeg ik en geef haar een knuffel.
    Ik sluit de deur achter me en doe hem op slot. Mijn ouders zijn weer niet thuis, en komen dat voorlopig nog niet.
    Ik draai me om naar Alex en kijk haar medelevend aan.
    "Ik zag het vanmorgen op het nieuws. Één heel jaar geleden."

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 16:55 ]


    Now life has killed the dream I dreamed

    Alex Claire Hope.

    'Heey Alex' zei Mona toen ze de deur opende en me een knuffel gaf. Ze zag er weer tip top uit met haar rokje en hoge hakken. Ik keek even naar mezelf en zag alleen afgesleten gympen, een broek met gaten erin en een topje met een vest. Ach joh wat kon mij dat schelen. Mona sluit de deur af en wendt zich dan weer tot mij. 'Ik zag het vanmorgen op het nieuws. Één heel jaar geleden.' zei ze medelevend. Ik glimlachte vaag naar haar en liep toen naar de auto. Ik stapte in en wachtte totdat Mona ook was ingestapt, startte de auto en reed naar school.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 17:00 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Ruby Mikki Chandler

    Het grind onder mijn voeten knerpte terwijl ik er doorheen slofte. Rosewood high is niet ver van mijn huis dus kan ik makkelijk te voet. Anders dan de meeste mensen in deze stad waren mijn ouders niet stinkend rijk, iets waar ik totaal geen problemen mee heb aangezien rijken mensen toch alleen maar problemen lijken te hebben. Met mijn eastpak rugzak nog op zijn rug liet ik me op een bankje voor de school vallen terwijl de kinderen een voor een richting de school lopen.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 17:12 ]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Mona Vanderwall

    Terwijl ik een heel verhaal aan het vertellen was over dat mijn ouders weer weg zijn en ik dan weer alleen thuis ben, kijk ik naar Alex haar kleren.
    "OOHW, Alex! Wat had ik nou gezegd! je zou geen kleren met gaten meer dragen! Kom morgen anders met me mee shoppen, Het wordt gezellig!" Zeg ik tegen haar. "En, we worden echt niet betrapt!" Voeg ik er snel aan toe. Aangezien ik weet hoe erg ze tegen shopliften is.


    Now life has killed the dream I dreamed

    Elisábeth Lauren Billington
    Uiteindelijk kwam ik aan op school, en streek even mijn shirtje glad. Met een kleine, zelfverzekerde glimlach rond mijn lippen liep ik verder, door naar mijn kluisje die ik hardhandig openmaakte. Dat ding werkte ook nooit mee, verschrikkelijk.
    Ik pakte de nodige boeken, en na afloop keek ik een beetje verveeld om me heen.

    [Volunteers?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Alex Claire Hope.

    Ze zat een heel verhaal te vertellen over haar ouders toen ze opeens zei: 'OOHW, Alex! Wat had ik nou gezegd! Je zou geen kleren met gaten meer dragen! Kom morgen anders mee met shoppen. Het word gezellig' zei ze. 'En we worden echt niet betrapt' voegde ze er snel aan toe. 'Mona, ik hou niet van shoppen en als ik het al doe dan betaal ik er voor' zei ik en ik parkeerde de auto. Ik stapte uit en pakte mijn skateboard en gooide mijn rugzak over mijn schouder.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Mona vanderwall

    "Mona, ik hou niet van shoppen en als ik het al doe dan betaal ik er voor" zei ze, stapte de auto uit, en pakte haar spullen. Zuchtend stapte ik de auto uit en kijk om me heen, zoekend naar Aiden. Als ik hem niet zie kijk ik weer naar Alex.
    "Alex, waarom moet je nou altijd je skatebord mee naar school?" vraag ik zuchtend. Zonder op antwoordt te wachten ga ik verder. "Nou, ik moet nog naar mijn kluisje, zie ik je in de pauze?"


    Now life has killed the dream I dreamed