• Hallo,
    Dit is Lyle House.
    Lyle House is een huis, waar bovennatuurlijke kinderen naar toe worden gestuurd. Met 'bovennatuurlijk' bedoel ik bijvoorbeeld:
    -Iemand die iets kan op tillen door er alleen maar naar te kijken.
    -Iemand die geesten of schimmen ziet.
    -Iemand die vuur kan beheersen.
    etc, etc, etc.

    ø
    Regels:

    -Je kan niet ontsnappen uit dit huis. Het is goed beveiligd en er lopen veel dokters en bewakers. Als je toch ontsnapt, word je snel teruggevonden.
    -Je mag je gave geheim houden voor de anderen, maar mag het ook vertellen.
    -De kelder is verboden toegang, maar het is natuurlijk voor pubers erg spannend om er op onderzoek uit te gaan..
    -In de nacht mogen de meisjes niet op de slaapkamers van de jongens komen, of andersom.
    -Je mag pas in de tuin als je het heb gevraagd aan een begeleider. Die heeft de sleutel voor de deur, dan mag je even naar buiten.
    (komen in de loop van het spel nog meer regels bij)

    ø
    Beschrijving van het huis:

    Er is een eetzaal, daar móet je elke avond(zes uur), middag (één uur) en ochtend (tien uur) zijn om te eten! De begeleiders checken het na!
    Er is een lounge, een ruimte waar je op lekkere stoelen bij openhaartjes kan chillen. Je kan er ook drankjes halen. (alcohol word niet toegestaan)
    Er is een vrijetijdsruimte. Daar staan computers, playstations, xboxen ect ect ect. Hier mag je heen als je je werk af heb, en je klusjes heb gedaan.
    Er is een kelder, onder het huis. Via een trap in de wasruimte kan je er komen. Het is verboden toegang. In de kelder is een kruipgat. Wat daar allemaal word achtergehouden weten we nog niet. Want het is er pikkedonker, en je ziet niks.
    Er is een wasruimte. Als straf, of taak kan het zijn dat je de was moet doen.
    Er is een keuken. Hier mag je niet komen.
    De slaapkamers van de meisjes zijn aan de linkerkant van het gebouw. De jongens slapen aan de rechterkant. In de nacht mag je niet uit de slaapkamers. je slaapt met z'n tweeën op één kamer.
    Er is een tuin, voor als je even alleen wilt zijn of wil voetballen of zo.


    ø
    De kamergenoten:


    Kamer 1:
    - Iral / Diapal
    - Stephen Preston / SomeMusic

    Kamer 2:
    - Meisje / Minnesota
    - Sasha Karpov. / Scotch

    Kamer 3:
    - Destiney Montoya / SomeMusic
    - Scarlet Johnnes / Luunn

    Kamer 4:
    - Selena Sensorene / HurtedHeart
    - Luna Leroux / Midna

    Kamer 5:
    - Juléan Quinten happle / HurtedHeart
    - Luel / Diapal

    Kamer 6:
    - Chiya Amorina Hoshi / Randomness
    - Aimee Jade Tempeste / LovingStyles

    Kamer 7:
    - Vince / Spyclon
    - Alex / Renoster


    Waar we beginnen:
    Iedereen begint met hun aankomst.
    Ze leren elkaar kennen.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 19:16 ]

    Chiya Amorina Hoshi | Aura's en healen
    Steef koos Pump It van The Black Eyes Peas. Dat is een van de weinige liedjes die ik niet op mijn iPod heb staan. Maar het ging best goed. Aimee en ik deden het iets beter dan de jongens, al zeg ik het zelf, maar de jongens deden het ook geweldig. Ik wist dat de uitslag niet veel zou schelen.

    Sorry mensen,, ik moet gaan :[
    Morgen weer <3
    Suc6 met dansen.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 21:59 ]

    Stephen 'Steef' Robby Preston | Telepathie.
    Ik begon met Chiya te dansen, dit nummer had een hoop gedeeltes dat je samen moest. Ik vond het niet erg en, zo te zien, Chiya ook niet. Het ging wel goed, maar ik merkte dat Aimee weer heel erg goed was. Het liedje liep op zijn einde en de score kwam te voorschijn.
    Aimee & Luel: 12768
    Stephen & Chiya: 12765
    "Whoot!" Riep ik uit. "Drie punten verschil!"

    [Doegh, tot morgen! <3]

    Vince ~ Stemming Veranderen

    'Oh yeah!' roep ik uit als ik de score zie staan. 'Maar dat komt denk ik door jou Aimee. Ik stond maar wat te stuntelen.' zeg ik dan wat zachter.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 22:04 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Luna Leroux

    Ik zag dat Des het wel leuk had met de jongen. Ik glimlachte en besloot het haar straks wel te vertellen. Ik ging op zoek naar de keuken. Ik kon hem alleen niet vinden. Ik zuchtte. Ik ging in de gang op een stoel zitten. Ik deed me ogen dicht en concentreerde op een glas met water in me handen. Hopen dat het lukt.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Aimee Jade Tempeste

    "Whoot! Drie punten verschil!" roept Steef blij. Ik grinnik en laat Vince los. 'Toch hebben ik en Vince gewonnen,' zeg ik terwijl ik plagerig me tong uit steek.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stephen 'Steef' Robby Preston | Telepathie.
    "Toch hebben ik en Vince gewonnen." Zei Aimee plagerig en stak haar tong uit. "Nu had je wel met mij willen dansen, hé?" Ik lachte. "Dan had ik je ook een rondje door de kamer kunnen tillen." Grinnikte ik kort.

    Aimee Jade Tempeste

    'Je mag me door de kamer tillen wanneer je maar wilt,' zeg ik flirterig en ik geef hem een knipoog.


    [Ik ga zo slapen ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince ~ Stemming beheersen

    'Als je door de kamer wilt worden getild kan ik het ook wel doen hoor.' zeg ik dan ook met een flirterige twist.

    [Trusten xD]

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 22:18 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Luna Leroux

    Ik deed me ogen even open. Niks.. Ik deed mijn ogen dicht en dacht en concentreerde harder aan een glas met water die in mijn hand lag. Eventjes later voelde ik dan eindelijk was gewicht op me handen. Ik deed mijn ogen op en zag gelukkig een glas met water. Ik stond op en liep naar de vrijetijdsruimte terwijl ik aan mijn glas water nipte. in de deuropening bleef ik staan.


    [Trusten voor de mensen die gaan]

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 22:20 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Nu nog niet hoor a. Ik ben al overgeschakelt op mobiel :p maar ik ga niet zo laat als gisteravond]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik ben nu overgeschakelt op iPad...]


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee Jade Tempeste

    Ik kijk Steef en Vince aan, 'dus... Wie gaat het doen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince ~ Stemming Beheersen

    'Kies maar door wie je wilt worden rondgedragen.' zeg ik tegen haar. Eindelijk achter komen wie ze leuker vindt, ookal heb ik een vermoeden...


    I only miss you when I'm breathing

    Luna Leroux

    Terwijl ik aan mijn glas nipte keek ik de ruimte in. Ik kon niet helemaal verstaan wat ze zeiden. Ik haalde mijn schouders op. Achja.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you